۹۹۰۹۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کورتوا: قهرمان اعلام شدن بارسا ناعادلانه است

گلر بلژیکی رئال مادرید معتقد است که در طول فصل برتر از بارسا نشان داده اند و نباید بارسلونا قهرمان لالیگا اعلام شود.

ورزش سه: نزدیک به دو ماه است که فوتبال در اسپانیا به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده و گفته می شود از تیر ماه از سر گرفته خواهد شد اما هنوز در این زمینه چیزی به طور قطعی مشخص نیست.

از هفته پیش رو تمرینات تیم ها به طور محدود و با رعایت پروتکل های خاصی شروع می شود و باید دید شرایط تا یک ماه آینده چگونه خواهد بود. در صورتی که ادامه لالیگا مقدور نباشد، فصل نیمه تمام خواهد ماند و احتمالا بارسا که پس از ۲۷ بازی، با دو امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین است، عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد.

تیبو کورتوا سنگربان بلژیکی رئال، در این رابطه به تی وی پوبلیکا گفت:« تنها دو امتیاز با بارسلونا اختلاف داریم و می توانیم قهرمان شویم. اگر فصل نیمه تمام بماند و بارسا را قهرمان اعلام کنند، یک بدشانسی محض برای ما و تصمیمی کاملا ناعادلانه خواهد بود. دو بار با بارسا بازی کردیم. یک بار در نوکمپ تساوی بدون گل و در بازی برگشت نیز با دو گل در برنابئو شکست شان دادیم تا ثابت شود برتر از آنها هستیم.

در مورد لیورپول داستان متفاوت است. آنها آنقدر با تیم دوم فاصله امتیازی دارند که قهرمانی شان قطعی است ولی در لالیگا اختلاف ما و بارسلونا تنها دو امتیاز است.»

کورتوا ادامه داد:« از نظر من لالیگا باید ادامه پیدا کند و یازده هفته پایانی به انجام برسند ولی قطعا سلامتی در درجه اول اهمیت قرار دارد. باید پروتکل های ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم تا با سلامتی ۱۰۰ درصد به بازی ها برگردیم. می توان نشانه ای نداشت ولی ناقل بود و به همین دلیل باید بسیار مراقب باشیم. شاید خطر ابتلا در صورت ادامه بازی ها وجود داشته باشد و باید این را هم لحاظ کرد ولی واقعا دوست دارم لالیگا دوباره شروع شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج