۹۹۱۳۳۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مگوایر: منچستریونایتد باید از نظر ذهنی قوی باشد

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که این تیم برای بازگشت به اوج، باید از نظر ذهنی قوی باشد.

ورزش سه: هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که این تیم برای بازگشت به اوج، باید از نظر ذهنی قوی باشد. این مدافع ملی پوش انگلیسی در تابستان سال قبل با انتقالی ۹۹ میلیون دلاری از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست و قراردادی ۶ ساله با این باشگاه امضا کرد. مگوایر زوج بسیار خوبی با ویکتور لیندلوف تشکیل کرد و کمک کرد تا شیاطین سرخ پیش از توقف بازی ها به دلیل شیوع کرونا، در ۱۱ دیدار پیاپی بدون شکست بماند.

این تیم در لیگ برتر از شانس قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول برخوردار بود و در لیگ اروپا و جام حذفی نیز در مراحل پایانی حضور داشت و مگوایر معتقد است که علی رغم شروع نه چندان خوب فصل، منچستریونایتد در سال ۲۰۲۰ نشانه های خوبی از پیشرفت نشان داد.

او به تلویزیون اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" به عنوان بازیکن منچستریونایتد، احتمالا سخت ترین حریف مان، خودمان هستیم. می توانم بگویم که در مقاطعی از این فصل، به عنوان یک تیم، نتوانستیم خیلی باثبات باشیم. نه فقط به خاطر در یک بازی، که در چندین دیدار.

زمان هایی هم بود که در بازی هایی خیلی خوب کار کردیم اما سپس کمی لغزیدیم و تنبیه شدیم. بنابراین می توانم بگویم که سخت ترین حریفان مان خودمان هستیم. ما نیاز داریم که از نظر ذهنی قوی باشیم.

ما تیمی جوان هستیم اما واقعا نمی خواهیم از این به عنوان بهانه استفاده کنیم. ما می خواهیم جوان باشیم اما پخته بازی کنیم. این دقیقا چیزی که بود که در هفته آخر به آن رسیده بودیم. من به این دلیل به منچستریونایتد آمدم که می خواستم جام ببرم. وقتی بعدا به دوران حضورم در منچستریونایتد نگاه می کنم، می خواهم چند جام در ویترینم داشته باشم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج