۹۹۱۶۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محمد بنا و آرامش قبل از طوفان

بحث چرخه انتخابی تیم ملی و تدوین این فرایند همچنان به عنوان چالش اصلی فدراسیون کشتی ادامه دارد و هر روز خبرهای مختلفی از محافل کشتی به گوش می‌رسد.

خبرگزاری مهر: نخستین گام بررسی و تدوین چرخه انتخابی تیم ملی کشتی در حالی هفته گذشته برداشته شد که به جز نارضایتی غلامرضا محمدی، خروجی دیگری نداشت. به هر حال طبق اعلام فدراسیون کشتی قرار است این جلسات در آینده با هدف بحث و بررسی در خصوص تدوین چرخه انتخابی برگزار شود و طرفین با ارائه نقطه نظرات خود به یک تعامل و طرح واحد دست یابند. طبیعتا این سبک و سنگین کردن‌های فنی هم با اختلاف نظر همراه است که باید با اجماع تصمیم گیرندگان به نتیجه برسد.

بدین ترتیب تکلیف چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با برخی اختلاف نظرها در نشست اخیر روشن شد و متولیان فدراسیون قصد دارند این اختلاف نظرها را در نشست های بعدی حل و فصل کنند.

اما در این بین هیچ خبری از محمد بنا و وضعیت کشتی فرنگی در این چرخه پرحاشیه انتخابی نیست. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که با نگاهی به کارنامه اش می توان او را یکی از منتقدان اصلی فرایند انتخابی تیم ملی نامید، فعلا سکوت پیشه کرده و هیچ اظهار نظری در این خصوص نکرده است.

البته با توجه به سوابق محمد بنا و روش کارش به عنوان سرمربی تیم ملی، به هیچ عنوان نمی توان سکوت او را علامت رضا دانست و هیچ بعید نیست سکوت او همان آرامش قبل از طوفان باشد. به ویژه آنکه متولی اصلی طرح و برنامه ریزی و تدوین چرخه انتخابی تیم ملی، انستیتو کشتی است که حسن یوسفی افشار در راس آن قرار دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج