۹۹۲۱۳۰
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

شوک تازه کرونا به کره جنوبی

این فرد به شماری از باشگاه ها و مراکز تفریحی شبانه در منطقه «ایتایه وون» واقع در پایتخت رفته و باعث ابتلای شمار دیگری به این بیماری شده است.

خبرگزاری ایرنا: درشرایطی که کره جنوبی موفق شده بود شمار مبتلایان به کرونا را در یک هفته گذشته به صفر برساند یک فرد مبتلا دراین کشور بار دیگر باعث ابتلای خوشه ای به این ویروس شده است.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی ، این فرد به شماری از باشگاه ها و مراکز تفریحی شبانه در منطقه «ایتایه وون» واقع در پایتخت رفته و باعث ابتلای شمار دیگری به این بیماری شده است.

گزارش حاکی است مبتلای به کرونا بدون آنکه ماسک داشته باشد به شماری از این مراکز رفت و آمد کرده و باعث شده است تا ۱۴ نفر دیگر هم به ویروس مبتلا شوند.

امروز جمعه ۱۹ اردیبهشت مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در کره جنوبی از ۱۵ مورد ابتلا به کرونا خبر داد مبتلایان همگی با این فرد در ارتباط بوده اند.

گزارش برخی از رسانه های منطقه حاکی است که در این مراکز دستکم یکهزار و ۵۰۰ نفر بوده اند و این فرد هم ماسک برصورت نداشته است و این می تواند خطر ابتلا را بالا برده باشد.

همه افرادی که به ویروس مبتلا شده اند بین ۱۹ تا ۳۷ سال دارند و ۳ نفر از آنها هم از شهروندان کشورهای دیگر هستند ۱۱ نفر از مبتلایان از ساکنان پایتخت می باشند.

بیمار اول ۲۹ سال داشته و روزهای جمعه و شنبه هفته قبل به دستکم ۵ باشگاه شبانه و مراکز تفریحی رفته و با شمار زیادی در ارتباط نزدیک بوده است.

وزارت بهداشت کره جنوبی اعلام کرده که همه افراد در همین مراکز به ویروس مبتلا شده اند و این احتمال می رود که شمار بیشتری مبتلا شده باشند.

شمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی از مرز ۱۰ هزار نفر عبور کرده ولی این کشور طرح گسترده فاصله گذاری را اجرا نموده و نزدیک به ۷۰۰ هزار آزمایش کرونا انجام داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      متن را با دقت بخوانید. یک نفر رعایت نکرده و تعدادی را مبتلا کرده، حالا در ایران که بیشتر جمعیت رعایت نمی کنن، چه اتفاقی افتاده یا قراره بیفتد؟؟؟؟ طرف میگه این بیماری، شایعه است، ببینید تا چه حد وضعیت ما حاد است!!!!!!!!! برای همینه وقتی می بینی کشورهای اروپایی مخصوصا، این همه رعایت می کنند و محدودیت وجود داره، آمار ابتلا و مرگ و میر، عدد بزرگی است،، اما ایران بدون هیچ محدودیت و رعایت، آمار پایین دارد!!!! برای همینه که اکثرا آمار را دروغ می دانند. یک بار بجای توهین و برچسب زدن، اطراف خودتون را نگاه کنید!!

    • بدون نام

      چه خوب

    • Jam

      قابل توجه حسن روحانی

      پاسخ ها

      • مجید

        اگه دقت کنی تو خبر نوشته با فاصله گذاری به صفر رسوندن و حتی باشگاه ها و مراکز تفریحیشون بازه ولی خود طرف رعایت نکرده باید بگی قابل توجه برخی مردم . لطفا متن رو کامل بخونید بعد نظر بدین

    • بدون نام

      توجه کنید با ده هزار مبتلا هفتصد هزار تست انجام دادن ایران با بیش از صد هزار مبتلا فقط پونصد هزار تست انجام داده قابل توجه کسانی که میگن وقتی مشکل نداریم چرا باید تست بدیم تست جهت بیماریابی و قرنطینه بهترین راهکار هست

    • بدون نام

      طرف فقط تو دو شب 5 تا کلوپ و کلی باشگاه رفته خدایی ما تو ایران هیچ تفریحی نداریم خیلی داغونیم و بدبخت تازه با این وضع هر دقیقه ام تذکر میگیریم نخور نرقص نخند نپوش بپوش گوش نده و علی برکت الله..... عجب صبری خدا دارد....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج