۹۹۲۳۵۱
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد برگزاری لیالی قدر در خیابان‌های مشهد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال بررسی پیشنهاد‌هایی برای برگزاری مراسم احیای این شب‌ها در برخی خیابان‌های مشهد است.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال بررسی پیشنهاد‌هایی برای برگزاری مراسم احیای این شب‌ها در برخی خیابان‌های مشهد است

اگرچه بر اساس خبر‌های رسمی، ستاد ملی کرونا برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی را به مصلحت نمی‌داند، اما دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال بررسی پیشنهاد‌هایی برای برگزاری مراسم احیای این شب‌ها در برخی خیابان‌های مشهد است تا مردم بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در مراسم جمعی این شب‌ها حضور یابند.

حمید رضا رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره پیشنهاد‌های مطرح شده برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در برخی خیابان‌ها، گفت: در قالب پیشنهادی، ۲۰ نقطه از خیابان‌های مشهد از جمله خیابان‌های اطراف حرم مطهر را برای برگزاری مراسم شب قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشنهاد داده ایم که در صورت موافقت، مراسم شب قدر در این مکان‌ها برگزار می‌شود.

او افزود: پیشنهاد‌های مان را برای ستاد ملی کرونا می‌فرستیم و تصمیم گیری نهایی با آن هاست، ما در حال آماده سازی دستورالعمل‌هایی هستیم که مردم بتوانند با رعایت آن‌ها در مراسم شب قدر حضور داشته باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از جمله پیشنهاد‌های مطرح شده این است که مردم به جای این که در محله‌ها و خیابان‌های تعیین شده روی فرش بنشینند تعداد زیادی صندلی تهیه شود و این صندلی‌ها با فاصله گذاری‌هایی مشخص چیده و با کمک شهرداری ضدعفونی شود.

مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی درباره تازه‌ترین تصمیم گیری درخصوص برگزاری مراسم احیا در حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به شرایط فعلی بیماری، هم اکنون تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد کرونای استان بر بسته بودن حرم مطهر رضوی، حتی صحن‌های متبرک برای شب‌های قدر اعلام شده است، ان شاءا... در زمان مناسب حتما با آمادگی کامل این بازگشایی طی مراحلی انجام خواهد شد.

او افزود: آستان قدس با همکاری سایر آستان‌های مقدس دستور العمل بهداشتی بازگشایی حرم‌های مطهر را تهیه و تدوین کرده است، این دستورالعمل با هدف ایجاد محیطی ایمن به منظور پیشگیری از سرایت ویروس کرونا بر پایه اصل فاصله گذاری اجتماعی و آموزش زائران و اجرای موازین بهداشتی و ضد عفونی مکان‌های فیزیکی مورد استفاده در آستان‎های مقدس تنظیم شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: آستان قدس آمادگی خود را برای بازگشایی حرم مطهر ضمن رعایت اصول بهداشتی اعلام کرده است، البته هر تصمیمی برای بازگشایی حرم مطهر رضوی باید با همراهی، تصمیم روشن و قطعی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام گیرد و ما تابع تصمیمات این ستاد هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      حالا یکسال مردم لیالی قدر را در خانه برگزار کنند اتفاقی میفته ؟ اینهمه وقت و جلسه و تصمیم گیریهای بیهوده را صرف بهبود وضعیت مردم و رفع تنگناهای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی مردم کنید هرچند که میدانم اهل این حرفها و مدیریت ها هم نیستید

      پاسخ ها

      • امیرخان

        احسنت....

    • بدون نام

      چه واجبی است.چرالجبازی میکنین مشهدوضعیت قرمزاست

      پاسخ ها

      • امیرخان

        درودبرتو

    • امیرخان

      بقران فقط بخاطر راهپیمایی روز قدس دارند مردم و به کشتن میدن......!!!!!!!!

    • alli parsa

      بی خودمی کنند الان تواین مملکت نابسامانیوپراید90میلیونی فقط همین وکم داریم

    • مهدی

      از دانشگاه که یک محیط علمی است انتظار بیشتری میرفت ولی ظاهراً در اشتباه بودیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج