۹۹۲۴۸۸
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

مهاجرانی: بعید است تیمی پرسپولیس را به خطر بیندازد

حشمت مهاجرانی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران مدال‌ها و جام‌های زیادی دیده است ولی در این شرایط مدال و قهرمانی متعلق به پزشکان و پرستاران است.

خبرگزاری تسنیم: حشمت مهاجرانی در ارتباط با شرایط فعلی مسابقات لیگ برتر و گمانه‌زنی‌ها مختلف پیرامون بازی‌های این فصل گفت: فوتبال نسبت به بقیه مسائل اجتماعی، یک تافته جدا بافته نیست و این طبیعی است که بسیاری از کشورها در خصوص لیگ‌های فوتبال با چالش مواجه شده‌اند. ما نباید به این فکر کنیم که برای تصمیم‌گیری، فلان کشور اروپایی را الگو قرار دهیم چون شرایط هر کشوری در خصوص بیماری کرونا متفاوت است. وقتی می‌گویند سینما، رستوران یا خیلی از کسب و کارهای دیگر تعطیل است، پس می‌توان نتیجه گرفت که هنوز شرایط طبیعی در جامعه ایجاد نشده است.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: فوتبال ایران در این سال‌ها مدال‌ها و جام‌های زیادی دیده است ولی در این شرایط مدال و قهرمانی متعلق به پزشکان و پرستاران است که سلامتی خودشان را در گرو سلامتی جامعه گذاشتند. اگر فوتبال ادامه پیدا کند طبیعتا خیلی‌ها خوشحال می‌شوند ولی شرایط برای برگزاری بازی‌ها باید فراهم شود. فوتبال این ارزش را ندارد که حتی جان یک نفر هم به خطر بیفتد.

مهاجرانی در پاسخ به این پرسش که «آیا در صورت نیمه‌کاره ماندن مسابقات، پرسپولیس باید به عنوان قهرمان معرفی شود؟» تصریح کرد: من تصمیم‌گیرنده نیستم و نمی‌توانم در این زمینه پاسخ قطعی و روشن بدهم. پرسپولیس با ده امتیاز اختلاف صدرنشین است و بعید است اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند، تیمی پرسپولیس را به خطر بیندازد. با این حال در نهایت فدراسیون تصمیم‌گیرنده است، باید دید مسئولان فدراسیون، مسئولان کمیته فنی و ... چه تصمیمی خواهند گرفت. البته این تصمیم‌گیری نباید در اتاق در بسته باشد و بهتر است صحبت‌های همه تیم‌ها هم شنیده شود تا در نهایت تصمیمی گرفته شود که کمترین ضرر را برای تیم‌ها داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جیکا

      با احترامی که به اقای مهاجرانی دارم باید عرض کنم که ۲۷ امتیاز از لیگ برتر باقی مانده است احتمال دارد تیم دیگری قهرمان شود تو ادوار لیگ چنین اتفاقاتی افتاده است . نباید تیم لنگی و عبده ساواکی ّه این راحتی قهرمانی بدن مانا باشید .

      پاسخ ها

      • قلی نژاد

        باید پرسپولیسو قهرمان اعلام کند

      • بدون نام

        عزیز دل استقلالی چهل سال از انقلاب گذشته اگر استقلال این شرایط رو داشت ناموسا چی میگفتی

      • بدون نام

        داداش تیم شما تیم سردسته ساواکه تیم تیمسارخسروانی!! خودت خندت نمیگیره به پرسپولیس میگی ساواکی؟! چی میزنید که این چرندیات رو به زبون میارید؟ پرسپولیس همون تیم شاهینه عزیزم! تیم شکل گرفته از دل مردم! پرسپولیس تیم حکومت شاهنشاهی که نیس که! اونی که تو میگی تیم خودتونه! اسمشم روشه دیگه تیم تاج! تاج ینی چی؟ینی شاهنشاهی! ساواک مال کی بود مال مردم یا مال شاهنشاه؟! واقعا چقدر شما کیسه کشا مایه خنده و فانید خدا حفظتون کنه

      • ایرانیم اصیل واصل.

        اولابه نظرات چرت شماکیسه کشامیخندیدیم اماحالاواقعابراتون متاسفیم که اونقدرشدیدعقده ای شدیدکه پت سره مرده حررف مفت میزنید.وقتی باشگاهی که تودوستدارشی سالهاس عرضه نداره باپرسپولیس رقابت کنه.وقتی میلیاردهاهزینه میکنن وره بجایی نمیرین عوض حرف مفت زدن بریددنبال یک مربی واقعی نه فرنازخانم که هرازبرنمیدونه.

      • ایرانم سر زمینه که ده لیران

        اقای احترام اونم گفته اگه لیگ ادامه پیدا کنه بهتره پیشگویی نکرده تو دم از ساواک وشاه میزنی درباری تراز تیمسار خسروانی وتیم تاج نداشتیم اسم تیمت گویای همه چیزه عمویی چند سالته

      • بدون نام

        جیکا جون نیام برات جیک جیکااااااا

    • بدون نام

      ما حاضریم بازی کنیم به شرطی که تیمای رقیب نرن قایم شن.اگه می توانید اختلاف امتاز را یه رقمی کنید .این گوی و این میدان. با احترامات فائقه.

    • بدون نام

      حق پرسپولیس ضایع شده همنطوری که تاج شده استقلال وافتخاراتش برده داره یدک میکشه ..شاهین هم شده پرسپولیس اما کو افتخاراتش اصلا حساب نکردن از بین بردنشون حقش خوردن حالا مشخص کی تیم حکومتی هست که خر خورش میره هر کاری دوس داره میکنه

    • باورصاد

      آقای مهاجرانی مطمئن باشید بازیها انجام شود پرسپولیس در رده سوم یاچهارم جدول قرارمی گیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج