جاباما
۹۹۲۶۷۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۱۳۹۹.۰۲.۲۱

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۱ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر امروزتان را با جر و بحث با یکی از عزیزترین‌های زندگی تان آغاز کرده اید، ناراحت و نگران نشوید، زیرا اهمیت چندانی ندارد. امروز زمین و زمان دست به دست هم دادند تا همه چیز بر وقف مراد شما پیش رود. اگر نشانه‌های آن را در حال حاضر نمی‌بینید، مایوس نشوید. کمی صبر کنید تا خوشبختی به زودی بر شما نمایان شود. ماه مهر ماه تغییر و تحول به بهترین شکل در زندگی تان است. اگر چه برای این دگرگونی دو سه ماهی باید وقت و انرژی خود را بگذارید، اما در نهایت می‌بینید که ارزشش بالاتر از اینهاست. آنچه امروز در باغچه زندگی تان می‌کارید، در آینده‌ای نزدیک بار خواهد داد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اگر مدت هاست به دنبال فرصتی برای گذاشتن یک قرار ملاقات کاری یا شخصی هستیبد، امروز زمان مناسبی است، زیرا همه چیز همان گونه که شما انتظارش را دارید، پیش خواهد رفت. برنامه ریزی‌های منطقی، دید و بازدید‌های جدی و جلسه‌های گروهی به بهترین شکل خود برگزار خواهند شد. تمام آنچه شما برای موفقیت و پیشرفت احتیاج دارید، در اختیار است کافی است قدم اول را بردارید. مسئولیت‌های زیادی روی دوش تان است. سعی کنید آن‌ها را تمام و کمال اجرا و تا می‌توانید فضایی گرم و گیرا برای دیگران ایجاد کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شاید آنقدر که انتظارش را دارید، از شریک زندگی تان مورد تعریف و تمجید قرار نگرفته اید، اما امروز با روز‌های دیگر فرق می‌کند. شما توانایی‌های زیادی دارید، کافی است آن‌ها را در چنین روزی بیش از پیش در معرض نمایش بگذارید تا دیگران از جمله شریک زندگی تان با آن‌ها آشناتر شوند. فقط حواس تان باشد که در این کار زیاده روی نکنید. به زودی تغییری در زندگی تان رخ می‌دهد. این تغییر اگر چه در ابتدا برایتان سخت است، اما به زودی می‌توانید خودتان را با آن تطبیق دهید و بیشترین بهره را از آن ببرید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اگر چه از شرایطی که اخیرا برایتان بوجود آمده راضی نیستید، اما بهتر است به جای نشستن و حرص خوردن، بهترین استفاده را از آن بکنید. شاید بتوانید به کمک یک راهنما، به عنوان مثال یک اپلیکیشین، کارتان را راحت‌تر از قبل پیش ببرید. برخی مسائل قدیمی ذهن تان را درگیر کرده است. اگر چه فراموش کردن آن‌ها ساده نیست، اما شما باید بتوانید از آن‌ها درس بگیرید و تجربه‌های گذشته تان را برای پیشرفت تان در آینده به کار برید. به زودی یکی از دوستان قدیمی تان به سمت تان باز می‌گردد و رابطه قوی تری از قبل را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

بعضی‌ها عادت دارند که از کاه کوه بسازند. امروز هم از آن روز‌هایی است که احساس می‌کنید تمام اطرافیان تان این گونه اند و در هر چیز اغراق می‌کنند. بر عکس آنها، شما فردی واقع گرا هستید که هر آنچه را می‌بینید همان گونه بیان می‌کنید. اگر رفتار آن‌ها در حال حاضر برایتان آزار دهنده است، بد نیست کمی از آن‌ها دوری کنید یا حداقل سعی کنید حرف هایشان را نشنیده بگیرید. بالاخره روز موعود هم فرا می‌رسد و شما توانید نفسی راحت بکشید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما فردی آینده نگر و محافظه کار هستید که همیشه سعی دارید برای روز‌های آتی خود برنامه ریزی کنید. شاید دیگران گاهی این رفتار شما را به سخره بگیرند، اما راهی را که خود فکر می‌کنید درست است، انجام دهید و به انتقاد‌های منفی دیگران هم توجه‌ای نکنید که تنها انرژی شما را می‌گیرند. یکی دیگر از توانایی شما، حل کردن مشکلات با ساده‌ترین روش هاست به همین دلیل افراد زیادی برای برطرف کردن مشکلات شان نزد شما می‌آیند و دست پر هم باز می‌گردند. اما سعی کنید در این کار زیاده روی نکرده و خودتان را در اولویت بگذارید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز باید تمام کارهایتان را کنار بگذارید و تنها روی مشکلاتی که در مسیر هدف هایتان قرار گرفته، تمرکز کنید. شاید در ابتدا ایده‌های خوبی به ذهن تان رسد، اما کمی بیشتر روی آن‌ها تامل کنید تا بهترین و کامل‌ترین راه حل‌ها را بیابید. نگران نباشید، زیرا شما تنها نیستید و زمین و زمان هم به کمک تان خواهند آمد. به محض تصمیم گیری نهایی، زمان را تلف نکنید و برنامه هایتان را اجرایی کنید. نتیجه‌ای که از آن‌ها خواهید گرفت آنقدر برایتان خوشایند خواهند بود که این شادی را جشن می‌گیرید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما در مدیریت کردن امور حرف ندارید. آموزش در زمینه‌هایی مانند علمی، برنامه‌های کامپیوتری یا دیگر تخصص‌هایی که به دست آورده اید، برایتان کاری ندارد. امروز، نه تنها این مهارت شما افزایش یافته بلکه زمین و زمان هم دست به دست هم داده تا شما را راهنمایی کنند. پس بد نیست اطلاعات و ایده‌های خود را با دیگران در میان بگذارید. مطمئنا با این کار دیگران نیز توجه بیشتری به شما خواهند کرد و از این پس ارزش و احترام بیشتری برایتان خواهند گذاشت.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

چه کسی گفته که شما فردی غیر منطقی هستید؟ برعکس اطرافیان تان، شما کاملا در مقابل مسائل مختلف منطقی برخورد می‌کنید، اما اخیرا از سختی‌های زندگی خسته شده اید و دوست دارید که احساسات خود را چاشنی عقل کنید تا کمی زندگی برایتان جذاب‌تر شود. کار درستی کرده اید که نتیجه آن نیز برایتان مطلوب خواهد بود. برای تغییر حال و هوایتان، ما یک مسافرت چند روزه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مطمئن باشید که آرامش بار دیگر در خانه تان را خواهد زد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

تا به حالی نمی‌دانستید، اما اکنون در خواهید یافت که شما در مدیریت بحران و حل مشکلات قابلیت بالایی دارید. شما فرد به نسبت درون گرایی هستید که همیشه سرتان در کار خودتان است، اما گاهی بد نیست از لاک خود بیرون بایید و از توانایی هایتان برای کمک به دیگران استفاده کنید. با این کار نه تنها خود که دیگران را هم خشنود خواهید نمود. آخر هفته به یک مسافرت دعوت می‌شوید. سعی کنید رد آن شرکت کنید، زیرا اتفاقات شیرینی در راه است.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

حال زمان آن است که پیشنهاد‌های شریک زندگی و اعضای خانواده خود را در مورد مسائل مالی جدی بگیرید و برای ساخت آینده‌ای روشن قدم بردارید. آیا برای فرزندان خود سرمایه‌ای برای تحصیل کنار گذاشته اید؟ حتما خانه تان در چند سال آینده احتیاج به بازسازی دارد، برای آن چطور؟ این‌ها مسائلی است که همین امروز باید به فکرشان باشید، زیرا فردا خیلی دیر است. اگر می‌خواهید کار‌هایی که در دست دارید سریع‌تر پیش روند، ارتباطات خود را گسترش دهید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

نه تنها شما بلکه دیگران هم خوب می‌دانند که شادی زندگی شما تنها وابسته به حرف و قول و قرار نیست بلکه شما به قولی مرد عمل هستید و هر آنکه بخواهد دل شما را به دست آورد نیز باید این گونه باشد. امروز روزی متفاوت از روز‌های دیگر برای شماست. چند وقتی است فردی می‌خواهد خودش را به شما نزدیک کند. امروز جرات و جسارت لازم را به دست می‌آورد و با هدیه‌ای شما را غافلگیر می‌کند. سعی کنید در جواب کار او تنها لبخند بزنید. آینده غیر قابل پیش بینی است پس محتاطانه رفتار کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز زمان خوبی است تا به کمد لباس هایتان سری بزنید. هر آنچه نیاز ندارید را به خیریه‌ها یا افراد نیازمندی که خود می‌شناسید دهید. در این صورت هم کمد لباس هایتان خلوت‌تر خواهد شد هم دل دیگران را شاد و کار خیری خواهید کرد. با این کار فضا برای لباس‌های نو نیز باز خواهد شد. به زودی فردی به خانواده یا اقوام شما اضافه می‌شود. بهتر است خودتان را برای جشنی بزرگ آماده کنید. مدتی است از شریک زندگی تان به دلیل مشغله کاری دور شده اید، با صبر و تحمل شما هم بار دیگر به مراد دلتان خواهید رسید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج