۹۹۲۸۰۹
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

نصری: می‌دانستم دوپینگ، فوتبالم را تمام می‌کند

سمیر نصری هافبک پرحاشیه فرانسوی می‌گوید از اینکه دوپینگ فوتبالش را نابود خواهد کرد، اطلاع داشته است.

خبرورزشی: در چند سال اخیر، فوتبال برای سمیر نصری بیش از آنکه بخواهد لذت، شهرت و ثروت داشته باشد با دردسر، محرومیت و انزوا همراه بوده است. بازیکنی که پیراهن تیم ملی فرانسه را به تن داشت و همراه با منچسترسیتی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده بود به خاطر یک اشتباه که هنوز مشخص نیست خواسته بود یا ناخواسته، ۱۸ ماه فوتبالش تحت‌تأثیر قرار گرفت.

البته محرومیت او ۶ ماه بیشتر نبود اما پیگیری‌های بازرس یوفا باعث شد با افزایش مواجه شود. نصری بعد از اتمام محرومیتش دیگر آن بازیکن تند و تیز سابق نشد. اندرلخت آخرین تیمی بود که او در آن عضویت داشت. حواشی این بازیکن فرانسوی در بلژیک و تعطیلی این لیگ به خاطر کرونا باعث شد پرونده نصری تقریباً در این تیم هم بسته شود. او اخیراً در گفت‌وگوی لایو اینستاگرامی همه اتفاقات گذشته، به خصوص ماجرای دوپینگش را بازگو کرد.

تصمیم به خداحافظی

زمانی که نصری به اتهام دوپینگ با محرومیت مواجه شد شرایط سختی برایش به وجود آمده بود. او‌ قصد داشت فوتبالش را به طور کامل کنار بگذارد. آن زمان به طور قرضی از سیتی به سویا رفته بود و در این تیم اسپانیایی ایفای نقش می‌کرد. نصری از تصمیمش مبنی بر خداحافظی از فوتبال پرده برداشت: «حقیقت این است که بعد از آن اتفاق من قادر نبودم بازی و تمرین کنم. دیگر دوست نداشتم به زمین برگردم. یادم است یک هفته دوست داشتم از اردو خارج شوم، به خانه بروم و خانواده و سگم را ببینم. خورخه سمپائولی، سرمربی وقت تیم به من پیشنهاد داد به خانه بروم و از آنها مراقبت کنم. او در هر حالتی فقط از من می‌خواست که برایش بازی کنم.»

ماجرای دوپینگ در لس‌آنجلس

نصری به خاطر مصرف دارو در لس‌آنجلس بود که با اتهام دوپینگ روبه‌رو شد. عکس او در کلینیکی در لس‌آنجلس کنار دکتری به نام جامیلا سوزاده که چندی قبل منتشر شد به یک‌باره به سوژه اصلی رسانه‌ها تبدیل شد. نصری درباره اتفاقات دوپینگش که مصرف یک داروی وریدی بود توضیح می‌دهد: «اتفاقی که در لس‌آنجلس افتاد فصل من را خراب کرد. من تزریق ویتامین‌های مختلف را انجام دادم که قانونی بود و از پزشک هم نسخه داشتم.»

می‌دانستم فوتبالم تمام می‌شود

نصری از حال و هوای بعد از محرومیتش صحبت می‌کند؛ محرومیتی که فوتبالش را کاملاً تحت تأثیر قرار داد: «همه چیز را از دست داده بودم. از بابت همه چیز نگران و عصبانی بودم. این را در تمرین نشان نمی‌دادم اما می‌دانستم فوتبالم تمام می‌شود.»

آزادی‌های سمپائولی

خورخه سمپائولی مربی وقت سویا یکی از کسانی بود که شرایط نصری را در زمان محرومیتش درک کرد و آزادی‌های زیادی به او برای بازسازی روحیه خرابش داد: «سمپائولی من را خیلی دوست داشت. او به من گفت به تیم بپیوندم. خورخه به من گفت هرجا دوست داری می‌توانی بروی و هرکاری بخواهی انجام دهی. او گفت می‌توانی به کلوپ شبانه بروی و هر نوع نوشیدنی که دلت می‌خواهد مصرف کنی. من از تو حمایت می‌کنم. خورخه به من گفت هرکاری دوست داری انجام بده اما آخر هفته‌ها دوست دارم برایم خوب بازی کنی.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ی دختر پرسپولیسی ۱۴ ساله...

      خیلی ها بودن که فوتبالشون با دوپینگ تموم شد مثل سرمربی کیسه......

      پاسخ ها

      • hadi

        اره خیلی کسابودن

      • king perfum

        یعنی سال بعد بهت میگن یک دختر ۱۵ پرسپولیسی, و سال بعدش هم میگن یک دختر ۱۷ ساله پرسپولیسی و...
        و سرانجام بعد از ۶۰ سال بهت میگن یک دختر ۷۴ ساله پرسپولیسی !!!!

      • ی دختر پرسپولیسی۱۲ ساله...

        ۱۵ پرسپولیسی!!!!!!!!!
        وا
        چی میگی.....

      • پرسپولیس

        خخخخخخخ

    • دونالد ترامپ

      خاک تو سرت که از ارسنال رفتي

    • پرسپولیس

      خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج