۹۹۳۱۱۷
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: عین آب خوردن، حق استقلال را خورند!

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اعتراف اکبریان گفت: الان صدبار هم اعتراف کند دیگر اتفاقی نمی‌افتد. او باید همان روز و در همان ساعت می‌گفت اشتباه کرده نه الان بعد از یک سال!

خبرورزشی: مهدی فنونی زاده بابت گل سالم روح‌الله باقری که توسط کادر داوری دیدار با صنعت نفت آبادان در فصل پیش مردود اعلام شد به شدت ناراحت است. مهدی فنونی زاده می گوید بدشانسی امان استقلال را بریده است.

آقای فنونی‌زاده! دیدید اکبریان به اشتباهش در فصل قبل اعتراف کرد؟

متأسفانه این اعتراف به چه دردی می‌خورد؟ الان صدبار هم اعتراف کند دیگر اتفاقی نمی‌افتد. او باید همان روز و در همان ساعت می‌گفت اشتباه کرده نه الان بعد از یک سال!

اما به هر حال باز هم خوب است، نه؟

اصلاً خوب نشد! مرم شاید تا الان آن بازی و آن اتفاقات در فصل قبل را از یاد برده بودند. در این فصل این‌قدر بلا سر این تیم آمد که دیگر کسی یاد آن بازی نبود. این کار درد مردم را بیشتر کرد. امسال رفتن استراماچونی و آن همه بلای مدیریتی که سر تیم آمد باعث شده بود همه فراموش کنند سال قبل چه اتفاقاتی رخ داد تا استقلال دستش از جام کوتاه بماند. متأسفانه بدشانسی دست از سر این بچه‌ها برنمی‌دارد.

چطور؟

یک روز پولشان را نمی‌دهند، یک روز بازیکنانش را از این تیم دور می‌کنند و یک روز برای استراماچونی دردسر مالی می‌سازند تا از این تیم برود. مربی‌ای که من دیدم چطور این بچه‌ها را دوست داشت و بچه‌های تیم چه رابطه نزدیکی با او برقرار کرده بودند. الان درست یک سال تمام است آب خوش از گلوی استقلال پایین نرفته بعد می‌آیند نمک روی زخمش می‌پاشند؟ این درست نیست. اگر اشتباهی بوده چرا کمیته داوران آن را نگفت؟ چرا الان مطرح می‌شود؟ این‌ها همه برای تضعیف روحیه این تیم است.

استقلال می‌توانست با آن برد قهرمان شود؟

معلوم نیست! شاید بعد از آن گل، نفتی‌ها یکی می‌زدند ولی نفس عمل مهم است. اینکه در آن گرما وقتی بچه‌ها به سختی یک گل زدند با مردود اعلام کردنش آب سردی روی آن‌ها ریختند. اعصاب کادر فنی و تیم به‌هم ریخت. البته چه بسا با آن برد، امتیازات تیم به حدی می‌رسید که تیم قهرمان هم می‌شد ولی نکته این اتفاق این است که مشخص می‌شود چطور مثل آب خوردن حق استقلال را می‌خورند و عین خیالشان هم نیست. فقط دلم برای این مردم می‌سوزد که نمی‌گذارند یک نفس راحت بکشند. آن‌ها همین الان بابت دیاباته و میلیچ سردرگم هستند ولی باز هم داغ‌شان را تازه می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فاصله تون با سرورتون ۵ امتیاز بود با این ۳ امتیاز میخواستین قهرمان بشید؟ نه ولی در عوض جام حذفی رو بی دردسر بهتون دادن سر همین نفت آبادان رو جلو تماشاگراش بریدن تا با ناداوری حذفش کنید
      پررویی هم حدی داره کیسه کش

      پاسخ ها

      • حسی

        شما لنگیا دیگه حرف از داور نزنید شما که پانزده امتیاز داورا بهتون هدیه دادند صدا تموم تیما دراومد.خجالت واقعا

    • بدون نام

      نظرتان در مورد بازی کیسه و پارس جنوبی چیست که داور رسما تیمتان را از باخت به برد رساند؟

    • بدون نام

      پارس جنوبی رو چطور گلشون رو مردود اعلام کردن براتون؟ یادتون نیست؟ اونا مظلوم نبودن؟ بسه دیگه سیاه بازی

    • بدون نام

      پشت پرده سلطانی فر.تاج .وووو

    • بدون نام

      اقای فنونی زاده یادم هست سالهای دور در یک بازی استقلال با با یک تیم تهرانی به نام سعداباد بازی داشت ان تیم هم تیم بسیار خوبی و قوی بود تو نیمه اول دو پنالتی ناحق برای استقلال گرفت اگر داور ان بغزی بیاد بگه اشتباه کردم شما چی میگویید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج