۹۹۳۲۴۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

حلالی: پرسپولیس با قهرمانی فاصله‌ای ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران این باشگاه برای اینکه برای خودشان منفعتی را کسب کنند دست به هر کاری نزنند و به فکر کارهای بزرگ با هواداران میلیونی باشند.

خبرگزاری مهر: اسماعیل حلالی با اشاره به اهمیت سلامتی افراد جامعه در راستای برگزاری باقیمانده بازی‌های لیگ برتر فوتبال گفت: چیزی مهم‌تر از جان برای هر انسان وجود ندارد. حالا نباید آن را فدای یک جام کرد. فوتبال را با تصمیمات احساسی زیر سوال نبریم.

کارشناس فوتبال ایران افزود: ویروس کرونا جهانی شده و همه را درگیر خود کرده است. نمی‌توان منکر تلاش تیم‌ها برای کسب موفقیت در طول فصل شد. اکنون هم مشخص است که پرسپولیس فاصله‌ای با قهرمانی ندارد. اگر می‌خواهیم لیگ را آغاز کنیم بهتر است چند هفته ابتدایی را بدون تماشاگر برگزار کنیم تا احتمال شیوع دوباره ویروس را به کمترین حد ممکن برسانیم.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه باید از کشورهای معتبر اروپایی برای شروع بازی‌های فوتبال الگو برداری کرد اظهار داشت: در این چند روز متوجه شدم که اکثر باشگاه‌ها قبل از شروع تمرینات خود اقدام به گرفتن تست کرونا از اعضای باشگاه کرده‌اند تا بتوانند سلامت آنها را بررسی کنند. چند باشگاه مطرح دنیا نیز تمرینات خود را با فاصله گذاری واقعی آغاز کرده‌اند تا کمترین برخورد فیزیکی بین بازیکنان وجود داشته باشد. بهتر است در ایران نیز چنین روشی تصویب شود و سپس اجازه تمرینات به تیم‌ها داده شود.

حلالی درباره مشکلات مدیریتی موجود در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: نباید پشت نتایج تیم پنهان شد. واقعاً بازیکنان و مربیان پرسپولیس از جان مایه می‌گذارند و اینقدر حرفه‌ای شده‌اند که هیچ توجهی به حواشی ندارند. هواداران پرسپولیس باید از داشتن چنین تیمی لذت ببرند اما مدیران باشگاه نباید خود را پشت این شادی پنهان کنند.

وی یادآور شد: مدیریتی که بخواهد در باشگاهی با ویژگی‌های پرسپولیس، همچنان برای جذب اسپانسر مشکل داشته باشد قطعاً مشکل ساز خواهد شد. پتانسیل پرسپولیس با هواداران میلیونی خود به قدری است که هر شرکت تجاری باید آرزوی تبلیغ روی پیراهن این تیم را داشته باشد. آقایان نباید برای رسیدن به منافع شخصی خود از اسم پرسپولیس استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      فاصله چیه معلومه قهرمانه

    • بدون نام

      فاصله که چه عرض کنم، اصلا فاصله ای نداره ، شما همین الان ازمسولین بخواهید که جام را تقدیمتان کنند اینکار انجام خواهد شد ، تازه : برای اعلام قهرمانی ی شما در شروع لیگ آینده هم مشکلی ندارن

      پاسخ ها

      • H

        درست معلومه بد جوری سوختی

      • بدون نام

        اقا یا خانم بی نام فکر کنم از ان دسته آدمهای بی منطق باشید و از روی بغض و کینه و تعصب اینجوری نوشته اید متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج