۹۹۳۵۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

موافقت وزارت بهداشت با شروع تمرینات؟

معاون کل وزارت بهداشت اعلام کرد تمرینات تیم‌های فوتبال احتمالا در اواخر اردیبهشت‌ماه یا اوایل خردادماه آغاز می‌شود.

ورزش سه: معاون کل وزارت بهداشت اعلام کرد تمرینات تیم‌های فوتبال احتمالا در اواخر اردیبهشت‌ماه یا اوایل خردادماه آغاز می‌شود.

ایرج حریرچی در خصوص احتمال شروع لیگ برتر گفت: در روزهای آینده و احتمالا تا پایان هفته جاری، پیشنهاد اولیه‌مان را ارائه می‌کنیم، اما پیشنهاد ما منوط به نظر نهایی وزرا و ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

او ادامه داد: ممکن است یک بازه زمانی به این شکل باشد که از اواخر اردیبهشت‌ماه یا اوایل خردادماه تمرینات شروع شود و بعد از آن مسائل مختلف را بسنجیم.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: هنوز روی میز این موضوع که نتوانیم مسابقات را برگزار کنیم، ممکن است؛ هرچند احتمال آن پایین باشد ولی تمام موضوعات را بررسی و نظر نهایی را اعلام خواهیم کرد.

حریرچی یادآور شد: بحث شده که غیر از سرمربیان، افرادی که بالای ۶۵ سال سن دارند یا دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند، به تمرینات و بازی‌ها اضافه نشوند.

او عنوان رد: در صورت ادامه مسابقات، هر پنج روز یک‌بار گواهی سلامت از کادر فنی و بازیکنان گرفته می‌شود و تست درگیری مولکولی کرونا گرفته خواهد شد. یک مقدار پیچیدگی و گرفتاری عظیمی دارد تا بتوانیم لیگ را انجام دهیم و به نتیجه مطلوبی برسیم.

معاون کل وزارت بهداشت تصریح کرد: بعد از آنکه توافق اولیه ما و کارشناسان انجام شد و با وزارت ورزش به توافق رسیدیم، نظر نهایی منوط به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود. البته ما از طرف مردم نیز مورد درخواست هستیم. تعدادی از مردم در خانه مانده‌اند و به دنبال پیگیری بازی و تمرینات افراد و تیم‌های محبوب خود هستند.

به غیر از لیگ برتر و لیگ یک، دیگر رشته‌های ورزشی مثل والیبال و بسکتبال تعیین تکلیف شده و بحث ادامه‌ی فعالیت رشته‌هایی مثل کشتی و کاراته که تماس مستقیم دارند، اصلا مطرح نیست ولی ما به زودی درباره رقابت‌های فوتبال نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج