۹۹۴۴۶۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ترامپ: دلتنگ پنس هستم

رئیس‌جمهوری آمریکا با ابراز تعجب درباره هشدارهای آنتونی فائوچی، اپیدمیولوژیست کاخ سفید و مسئول بهداشت عمومی ایالات متحده درباره بازگشایی اقتصاد این کشور، اظهارات او در این خصوص را قابل قبول نداست.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهوری آمریکا با ابراز تعجب درباره هشدارهای آنتونی فائوچی، اپیدمیولوژیست کاخ سفید و مسئول بهداشت عمومی ایالات متحده درباره بازگشایی اقتصاد این کشور، اظهارات او در این خصوص را قابل قبول نداست.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا با بیان این‌که کشورش تاکنون نزدیک به ۱۰ میلیون تست تشخیص کرونا انجام داده است ابراز امیدواری کرد که دانش‌آموزان مدارس کشورش به زودی سر کلاس درس بروند.

ترامپ توضیح داد که «اظهارات فائوچی در رابطه با بازگشایی مدارس قابل قبول نیست». او همچنین گفت که با «دیدگاه منفی ارائه شده از سوی رئیس بانک مرکزی ایالات متحده» اختلاف‌نظر دارد.

ترامپ درباره معاونش، مایک پنس نیز با اشاره به این‌که دو نفر از اطرافیان او در کاخ سفید به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند گفت: «مدتی است که با پنس دیدار نکرده‌ام و برای مدتی دور از هم خواهیم ماند».

او در ادامه گفت: «تلفنی زیاد با پنس صحبت می‌کنم. دلم برای او تنگ شده است اما مدتی از هم دور خواهیم ماند زیرا شما نمی‌دانید با این بیماری بسیار دیوانه و وحشتناک چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

ترامپ: تعامل با چین بسیار پرهزینه است

از سوی دیگر ترامپ تاکید کرد که تعامل با چین بسیار پرهزینه است و در پاسخ به «العربیه» اظهار داشت «به دیدگاه لیندسی گراهام درباره مجازات چین احترام می‌گذارم و به بررسی آن خواهم پرداخت».

ترامپ همچنین در توئیتی تاکید کرد که پس از امضای توافق تجاری، با شیوع ویروسی با منشأ چینی به جهان شوک وارد شده است.

رئیس جمهوری آمریکا گفت که صد توافق تجاری قادر به جبران بی‌گناهانی که در پاندمی کرونا جان خود را از دست داده‌اند نیست.

ایالات متحده آمریکا از نظر تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس جدید کرونا به سرعت صدرنشین کشورهای بسیار آسیب‌دیده جهان شد به طوری که تاکنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به بیش از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تن افزایش یافته است.

از سویی آنتونی فائوچی، مسئول بهداشت عمومی در ایالات متحده آمریکا سه‌شنبه درباره خطرات بازگشایی مدارس آمریکایی علیه کودکان هشدار داد و در همین راستا ترم پاییزه در سیستم آموزش عالی ایالت کالیفورنیا که در ایالات متحده آمریکا بزرگترین سیستم دانشگاهی است، حذف شد.

این در حالی است که بررسی‌ها درباره امکان بازگشت مجدد دانش‌آموزان به سر کلاس‌های درس در آمریکا در جریان است. برخی کشورهای جهان وارد اولین مرحله طرح بازگشایی مدارس شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ منم دل تنگ تو هستم عزیزم کاش تو رییس جمهور ایران بودی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا. هر چی باشه یه وطن پرسته. غریب پرست نیست مثل بعضیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج