۹۹۴۸۸۶
۱۹ نظر
۵۰۱۶
۱۹ نظر
۵۰۱۶
پ

پیامک تبلیغاتی پدر داماد احمدی‌نژاد برای نیکزاد

«در صورت صلاحدید دکتر علی نیکزاد را برای ریاست یاری فرمایید» جمله ای که توسط احمد خورشیدی آزاد پدر داماد «محمود احمدی نژاد» رییس دولت‌های نهم و دهم برای ۲۷۰ نماینده منتخب در مجلس یازدهم ارسال شده است.

خبرآنلاین: این روزها از بین کاندیداهای موجود برای ریاست مجلس نام یاران احمدی‌نژاد برای سکانداری مجلس مطرح می‌شود، علی نیکزاد که در دوره احمدی‌نژاد، وزیر مسکن بود و در میان اصولگرایان چهره‌ای با نفوذ به شمار می‌رود، از گزینه های قوی این جریان و شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد هم دیگر گزینه مطرح و جدی این میدان است. بازار لابی و گمانه‌زنی برای ریاست مجلس به نقطه اوج خود رسیده است.

«در صورت صلاحدید دکتر علی نیکزاد را برای ریاست یاری فرمایید» جمله ای که توسط احمد خورشیدی آزاد پدر داماد «محمود احمدی نژاد» رییس دولت‌های نهم و دهم برای ۲۷۰ نماینده منتخب در مجلس یازدهم ارسال شد و به گفته خورشیدی، نمایندگان با پاسخ «چشم سردار» موافقت خود را برای ریاست نیکزاد مطرح کردند.

بنا به گزارش اعتمادآنلاین، وی گفته است: آقای نیکزاد نسبت به این پیامک اعتراضی نداشتند این شیطنت رسانه ای است‌، در ثانی ما مسلمانان در برابر جامعه مسوولیت داریم "کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته " ، زمانی یک کشور توسعه پیدا می کند که ۴ عنصر انسانی یعنی رهبران، مدیران، نخبگان و مردم در صحنه حضور داشته باشند. بنده ۴۵ سال است بطور مستمر در صحنه سیاسی و خدماتی کشور حضورفعال دارم، هر کجا نیاز بوده بروفق تکایف دینی ورود کرده ام.

خورشیدی آزاد درباره دلیل حمایتش از نیکزاد گفته است: اگر بنده در این امور دخالت نکنم چه کسی می‌خواهد دخالت کند؟ من سه برادر شهید و سه جانباز دارم چه کسی از من صلاحیتش بیشتر است و می‌خواهد دخالت کند؟ او را به من معرفی کنید. برخی نمی‌دانند چه کسانی برای انتخابات پرشور زحمت می کشند تا مجلس قوی شکل گیرد. بچه‌های انقلابی طبق فرموده حضرت آقا آتش به اختیارند و باید وظیفه‌شان را انجام دهند. دقیقا براساس احادیث و روایات و تدابیر حضرت آقا اقدامات‌مان را انجام می‌دهیم. پیشنهادی به بچه های انقلاب دادیم و گفتیم اگر صلاح می دانید این کار را کنید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیکزاد درجریان این پیامک بوده است، گفت: این چه ربطی به دکتر نیکزاد دارد، بنده یک کنشگر و فعال سیاسی اجتماعی هستم. روزی ۱۰ها از این نوع پیامکها برای افراد و شخصیتهای مختلف ارسال میکنم یا برایم میفرستند مثل خیلی ها. این کارها نیاز به مشورت ندارد، من با کسی مشورت نمیکنم. حرف خودم است و حرف هیچ کسی نیست. اگر حرفم عملیاتی نشود به عنوان کسی که کار راهبردی و مطالعاتی می‌کند این را میگویم؛ خواهید دید که یک خاندان جدیدی در جمهوری اسلامی ظهور و رشد پیدا می‌کند که یک تابلوی ایثارگری بالای سر دارد و هیچ کس حریفش نیست.

وی گفت: کاری که برای حمایت از آقای نیکزاد کردم هیچگونه خرجی نداشت. من استاد جنگ روانی هستم و جنگ روانی را تدریس و برایش کتاب نوشتم. متاسفانه دیگران جنگ روانی و تبلیغ را بلد نیستند ولی من بلدم، با یک کانال خورشید مرجع خبرِ بسیاری از رسانه‌ها می شوم. واقعی و حقیقی می‌نویسم، از کسی هم خرده بُرده ندارم، ترس را بلد نیستم آن زمان که خدا ترس را آفرید من غایب بودم و به همین علت بیشتر از خیلی‌ها جنگیدم و جبهه رفتم.تبلیغات من بیشتر بازخورد دارد وگرنه شخصا کسی نیستم. من در دفتر یکی از دوستان در میدان کتاب هستم، حتی از خود دفتری ندارم ولی برای انقلاب اسلامی از کله سحر تا نصف شب کار می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف

      اینترنت بین الملل شهر کرمانشاه بازم قطع شد

    • بدون نام

      چه دلسوز

    • سید حسن

      به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب این مجلس مجلسی ولایی، متدین و اسلامی است.

    • هموطن

      بزرگترین خطر برای مردم وکشور همین افراد هستند که خودراصاحب کشور میدانند وهرطور که خود صلاح میدانند وبه نفعشان است عمل میکنند وهیچ نگاه واهمیتی برای مصالح ملی و مردمی نیستند! چون جبهه رفته وشهید وجانباز داده حالا خود را محق میداند تا طبق صلاحدید خود برای کشور ومردم برنامه بنویسد!!

    • محمد

      وای / احمدی نژاد مرد خطر ناک هست چهار سال خوب کار کرد و بعد دور برای هایش ( مشاهی
      )و ،،،، آمدند آدم خطر ناکی شد _ ...

    • بدون نام

      فقط قالیباف،بساطتوجمع کن!

    • بدون نام

      زرشک.نچایی. کم من من کن .

    • علی

      صرف نظر از شخصیت آقای دکتر نیکزاد توفیق داشتن سه برادر شهید و سه برادر جانباز دلیل بر صلاحیت اظهار نظر در مسائل کشور نمیشود ، سردار حاج قاسم سلیمانی بود که خودش از عالیترین صلاحیتهای اظهار نظر برخوردار بود اما ....
      آقای نیکزاد نباید به جای پای احمدی نژاد پا بگذارد ، احمدی نژاد فرصتی بود که سوخت و بلعم بن باعوری بود که ......

    • مجتبی

      در طول ۱۰ دوره پیش مجلس چنین افتضاحاتی نداشتیم که هنوز نه به دار و نه به بار سر ریاست دعوا کنند آیا شما میخواهید به درد مردم برسید یا بر سر ریاست با هم جنگ کنید من برای خودم و مردم متاسفم همین .

    • بدون نام

      خودشیفتگی هم حدی دارد!!!

    • بدون نام

      ای بابا تو خورشید بودید ما نمیدانستیم تا حالا روشنای از شما متساعد نشده کی میخواهید طلوع کنید جنگ روانی راه شروع کنید تا شاید نان وآب مردم بشه ؟؟؟

    • بدون نام

      قدرت خیلی مزه میده

    • fff

      چقدر از خود راضی!!!!با همین تفکره که ۴۲ساله مملکت درجا میزنه بعضی ها خود رو علامه دهر و دلسوز تر مادر برای ملت میبینن و هر نسخه ای که صلاح بدانند می پیچند فعلأ که دور دور ایناست تا خدای رحمان چه خواهد؟

    • بدون نام

      آقای نیکزاد مرد بسیار بسیار شریف و محترم ی هستند ولی در حال حاضر بنظرم اگر آقای قالیباف رئیس مجلس شوند مناسب‌تر است

      پاسخ ها

      • عسگر پورطهماسبی

        کدام شرف میشناسی اگر میشناختی چنین نظر نمیدادی

    • رضا

      از خود متشکر خودش را از همه طلبکار میدونه

    • علی 11

      این که کاملا تکلیفشو معلوم کرد، ما همه از افرادی مثل شما رودستها خوردیم

    • عسگر پورطهماسبی

      با اینکه استاد جنگ روانی هستی وبا استفاده از فن خود میخواهی یک بی کفایت را در راس یک قوه حساس قرار دهی تا بعدا و بموقع از ان بهره برداری کنی خداوند شهدای خانواده شما راقرین رحمت خویش قرار داده وبه جانبازاتتان توفیق عنایت فرماید

    • پسر ایران زمین

      آقای خورشید آبادی کاش در انتخابات اردبیل حضور داشتید وپول پاشی های این آقا را می دیدید دوم اینکه خیلی هستند خانواده شهدای متعدد هستند وصلاحیت شان هم بیشتر از شماست پس ندانسته روعن چراغ بعضی ها نشوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج