اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۵۱۷۷
۱۶ نظر
۵۰۰۹
۱۶ نظر
۵۰۰۹
پ

درمان رایگان خارجی‌های مبتلا به کرونا در ایران

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین وزارت کشور و دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی با تشریح اقدامات و خدمات کشورمان به اتباع افغانستانی در زمینه مهار و کنترل شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران، پیشگیری از اعمال هر گونه تبعیض در ارایه خدمات و مراقبتهای بهداشتی بین اتباع ایرانی و خارجی مقیم ایران است و در همین راستا، همه شهروندان خارجی مبتلا به کرونا به صورت رایگان در بیمارستانهای ایران درمان می شوند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل امور اتباع و مهاجرین وزارت کشور و دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی با تشریح اقدامات و خدمات کشورمان به اتباع افغانستانی در زمینه مهار و کنترل شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران، پیشگیری از اعمال هر گونه تبعیض در ارایه خدمات و مراقبتهای بهداشتی بین اتباع ایرانی و خارجی مقیم ایران است و در همین راستا، همه شهروندان خارجی مبتلا به کرونا به صورت رایگان در بیمارستانهای ایران درمان می شوند.

مهدی محمودی با تأکید بر تداوم این کمکها به منظور حفظ و مراقبت از سلامت عمومی افزود: ارایه خدمات و درمان رایگان شهروندان خارجی بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستورات موکد دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری صورت می گیرد.

دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی یادآور شد: از زمان شیوع بیماری کرونا در ابتدای اسفندماه تاکنون انواع لوازم بهداشتی و درمانی نظیر مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در میان اتباع افغانی مقیم ایران توزیع شده است.

محمودی اضافه کرد: در همین مدت، برای حدود ۶ هزار خانوار از ساکنان خارجی مهمانشهرهای ایران انواع کیت های حفاظت شخصی شامل ماسک، عینک، دستکش و لباس ایزوله، تجهیزات بهداشتی نظیر صابون مایع، ژل ضدعفونی کننده و دارو و کمکهای نقدی و معیشتی تامین و پرداخت شده است. همچنین به طور مداوم از مهمانشهرها و اردوگاههای مراقبتی، سرکشی به عمل می آید و تست تب سنجی از آنها انجام می شود.

وی گفت: اقدامات بشردوستانه و موثر ایران در درمان اتباع خارجی مبتلا به کرونا موجب شده ‌است وزارت خارجه افغانستان تاکنون در چند نوبت از جمهوری اسلامی ایران و استانداری های مجاور مرزهای شرقی کشور قدردانی کند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، محمودی افزود: مراتب قدردانی آقای حنیف اتمر وزیر امور خارجه افغانستان از جمهوری اسلامی ایران، به دلیل اقدامات بشر دوستانه و همکاری های همه جانبه استانداران خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و سمنان و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در زمینه ارایه تسهیلات لازم، رسیدگی های بهداشتی و غذایی و درمان پناهندگان و اتباع افغانستانی مقیم ایران مبتلا به بیماری کرونا در یادداشت های سرکنسولگری های افغانستان در استانهای خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان و از طریق دفاتر نمایندگی وزارت امور خارجه دریافت شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به خود ایرانی ها هم رحم کنید

    • اسی

      اونوخ برا خودمون پولیه
      کلا رابطه خوبی با خارجی ها داشتیم و داریم

    • بدون نام

      ما که شرکت ملی حفاری کار میکنیم .اصلا بیمارستان و درمانگاه نفت حاضر نشدن حتی ما را ویزیت کنن .مشکل ریه دارم .فشار خون هم دارم ..رفتم آزاد آزمایشات کرونا و سی تی اسکن گرفتم .پول هم پرداخت کردم .اینها فقط تبلیغ الکی میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفت برای افغان ها و عراقی ها رایگان هست نه ایرانی ها

    • بدون نام

      خارجی ها مهم ترن یا مردم مملکت خودمون
      راست میگین همشونو رایگان حساب کنید

    • بدون نام

      مارفتیم عکس ازریه با دفترچه تامین اجتماعی گرفتیم ۲۷۰هزارتومن

    • بدون نام

      ایرانی جماعت کلا غریب نوازه به خودمون رحم نمیکنیم بعد خارجیارایگانه

    • بدون نام

      عجب چطور ایرانیا خودشون رایگان معالجه نمیشن

    • نیما

      هیچوقت مردم خودش براش ارزش ندارن تاسف

    • بدون نام

      همش دروغه

    • سعید

      ما ایرانیها رو هم تو خدا مثل خارجی ها ببینید
      ما هم خارجی هستیم بخدا مردم ایران یعنی بدبختر از خارجیها هستند لطفا" رحم کنید و یکمی فقط یکمی از این پول مملکت خودمون رو خرجمون کنید عقط یکم بقیشو برای خود شیرینی خرج همون خارجیها کنید

    • بدون نام

      انسان دوستی چقدر مردم خودمان باید متحمل هزینه درمان شوند خارجیها مجانی البته حتما مردمان فلسطین لبنان عراق سوریه

    • بدون نام

      ایرانی باید پول بدهد وطن فروشها

    • طاهره ابوالحسنی

      سلام من نمیدونم چی باید بگم فقط می گم که غریبه ها رو بستایئد ببینیم آخرش به کجا میرسید من زنی هستم با دو تا بچه وشوهری 65ساله برا سرماخوردگی پول نداشتم دکتر برم و شما به افغان ها و غریبه ها مهربانی کنید چی بگم با این انقلاب. . ............

    • بدون نام

      به خدا ازمن ایرانی تو بیمارستان دانشوری با وجود بیمه بازم ۳۰٪هزینه رو گرفتم دفترچه مادرم هم برگه تموم کرد تا ریال اخر آزاد حساب کردن وگرفتن بعد برای بیگانه ها رایگانه خدافقط مارو از شر اینا نجات بده

    • بدون نام

      چراغی که بر خانه رواست بر مسجد حرام هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج