۹۹۵۳۵۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

لیگ قبرس بدون معرفی قهرمان به پایان رسید

فدراسیون فوتبال قبرس روز جمعه رقابت‌های فصل جاری لیگ این کشور را پس از آنکه کارشناسان پزشکی یک سری پروتکل‌های بهداشتی را که توسط انجمن پیشنهاد شده بود رد کردند، لیگ قبرس را به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا لغو و اعلام کردند بدون اعلام تیم قهرمان، از فصل آینده دو تیم به رقابت های لیگ قبرس اضافه خواهد شد.

آی اسپورت: فدراسیون فوتبال قبرس روز جمعه رقابت‌های فصل جاری لیگ این کشور را پس از آنکه کارشناسان پزشکی یک سری پروتکل‌های بهداشتی را که توسط انجمن پیشنهاد شده بود رد کردند، لیگ قبرس را به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا لغو و اعلام کردند بدون اعلام تیم قهرمان، از فصل آینده دو تیم به رقابت های لیگ قبرس اضافه خواهد شد.

این در حالی است که در آلمان و بوندس لیگا رقابت ها با پنج تعویض مجاز شروع می‌شود. فدراسیون فوتبال قبرس این شرط را مطرح کرد که اگر یکی از بازیکنان به عنوان مبتلا به کرونا آلوده شود، کل تیم در انزوا دو هفته‌ای قرار می‌گیرد، از این رو تصمیم گرفته شد که از قهرمان نامی برده نشود و در آستانه پایان فصل اومونیا، آنورتوسیس، آپوئل، و آپولون چهار تیم برتر فصل بعد در اروپا بازی کنند و سهمیه اروپایی خواهند داشت.

از فصل بعد، لیگ دسته اول قبرس با دو باشگاه افزایش می‌یابد و به ۱۴ تیم می‌رسد، بنابراین در این فصل هیچ‌گونه سقوطی از لیگ نخواهد بود، اما دو تیم برتر رقابت های فوتبال دسته دوم، رتبه بالاتری را کسب می‌کنند و به لیگ برتر قبرس راه خواهند یافت.

پیشتر در هلند نیز چنین تصمیمی گرفته شد و رقابت‌ها بدون اعلام تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کرده به اتمام رسیده بود. رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی بازیکنی بود که فصل قبل مدتی در تیم آپوئل قبرس بازی کرد و تجربه بازی در لیگ فوتبال قبرس را به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگی هابیاین جام روببرین خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیاقت تو کیسه کش اینه که لیگ ایران رو با قبرس مقایسه کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج