۹۹۵۴۲۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس به احتمال ۹۰درصد قهرمان است

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط پرسپولیس در تعطیلی لیگ افت نکرده و زیان آن برای همه است بنابراین قهرمانی پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد.

خبرگزاری میزان: کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط پرسپولیس در تعطیلی لیگ افت نکرده و زیان آن برای همه است بنابراین قهرمانی پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد.

علیرضا نورمحمدی در ارتباط با شانس قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس با از سرگیری مسابقات لیگ نوزدهم، اظهار داشت: این‌طور نیست که فقط پرسپولیس در دوران تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، افت کرده باشد و سود و زیان آن برای همه یکسان بوده است؛ بنابراین سپاهان، استقلال و تراکتور نمی‌توانند رقبای جدی پرسپولیس برای قهرمانی باشند و شانس این تیم ۹۰ درصد است.

وی در ادامه در خصوص اطمینان خود از قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری، تصریح کرد: بیش از دو، سوم فصل طی شده و ۱۰ امتیاز اختلاف زیادی است. به همین علت بعید می‌دانم تیمی به پرسپولیس برسد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون مطالبات خود از این باشگاه، افزود: به دنبال این هستم تا با رسول‌پناه سرپرست باشگاه دیدار کنم. من هم شنیدم که او آدم خوبی است اما باید ببینیم بالاخره مشکل ما را حل می‌کند یا باز هم برای دریافت طلب‌مان باید منتظر بمانیم.

نورمحمدی در پایان در مورد معضلات مالی باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: امیدوارم با قرارداد جدیدی که باشگاه با کارگزار امضا کرده است، بخشی از مشکلات پرشمار مالی پرسپولیس حل شود و بدهی بازیکنان و کادرفنی پیشین و فعلی این تیم پرداخت شود. فقط در این صورت است که می‌توانیم نسبت به آینده، امیدوار باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با بابا مسعود ۱۰۰ درصد قهرمان است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پوکر سوزش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج