۹۹۶۱۹۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

صحبت‌های جالب ستاره رئال درباره تکل سرنوشت‌ساز

فدریکو والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال‌مادرید می‌گوید که هیچ چیز غیر ممکن نیست و این تیم می‌تواند در بازی برگشت با شکست منچستر سیتی راهی دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود.

ورزش سه: فدریکو والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال‌مادرید می‌گوید که هیچ چیز غیر ممکن نیست و این تیم می‌تواند در بازی برگشت با شکست منچستر سیتی راهی دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود.

ستاره اروگوئه‌ای رئال یکی از سرنوشت سازترین بازیکنان مسابقه فینال رقابت‌های سوپرجام اسپانیا بود. جایی که رئال مادرید در ضربات پنالتی اتلتیکو مادرید را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت اما نکته های کلیدی بازی در وقت اضافه رخ داد؛ جایی که آلوارو موراتا در مصافی تک به تک با دروازه رئال قرار داشت اما پیش از این که ضربه اش را روانه دروازه کند با تکل والورده روبرو شد تا به نوعی این ستاره اروگوئه ای تیم زین الدین زیدان را از شکست در فینال نجات داده باشد؛ خطایی که البته کارت قرمز را هم برای فدریکو والورده به همراه داشت."

فدریکو والورده در مصاحبه ای پیرامون آن تکل سرنوشت ساز می گوید: " نمی‌دانم که آیا این مسئله من را به طور تصادفی در قلب هواداران رئال مادرید جای داد یا خیر اما خطا کردن روی حریفان اصلاً باعث افتخار من نیست. این در واقع یک خطای تر و تمیز بود. با این وجود افتخار می کنم که با آن خطا به تیمم کمک کردم اما هیچگاه قصدی برای مصدوم کردن حریف نداشتم."

والورده در رابطه با دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی نیز گفت: " احتمال بازگشت در آن بازی برای ما وجود دارد چرا که در رئال مادرید همه چیز امکان پذیر است. فکر کردن به آن بازی خیلی زود است اما ژنتیک این باشگاه نشان می‌دهد که شما هر چقدر هم که شرایط پیچیده باشد باز هم می‌توانید به پیروزی برسید."

هافبک اروگوئه ای در پایان پیرامون از سرگیری رقابت‌های فوتبال نیز گفت: " روند بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت و فکر می کنم که آمادگی جسمی و روحی تاثیر زیادی در سرنوشت تیم ها خواهد داشت. با این حال ما باید کاملاً متمرکز باشیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج