جاباما
۹۹۶۸۲۳
۲۲۸ نظر
۵۰۱۸
۲۲۸ نظر
۵۰۱۸
پ

نطق کوبنده لاریجانی در آخرین روز مجلس دهم

رئیس مجلس دهم در آخرین روز کاری مجلس گفت: چرا مدتی است که به تخریب وجهه مجلس تلاش می‌شود؟ این هم مصاحبه و تکرار فساد فساد علیه نمایندگان چیزی جز همان ورژن بگم بگم سابق را به ذهن متبادر نمی‌کند.

برترین‌ها: رئیس مجلس دهم در آخرین روز کاری مجلس گفت: چرا مدتی است که به تخریب وجهه مجلس تلاش می‌شود؟ این هم مصاحبه و تکرار فساد فساد علیه نمایندگان چیزی جز همان ورژن بگم بگم سابق را به ذهن متبادر نمی‌کند.

وی افزود: در مجلس دهم قوانین مهمی تصویب شد، ۲۰۰ قانون که دو سوم آن لوایح بودند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین نطق خود در مجلس علنی مجلس دهم، گفت: ما به آخرین جلسه مجلس دهم رسیدیم. به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست.

نطق کوبنده لاریجانی در آخرین روز مجلس دهم

وی افزود: مجلس دهم در 4 سال پیش در همین روزها تشکیل شد. آن روزها خیلی از نمایندگان با افکار هم آشنا نبودیم، در گذر این چهار سال در کنار هم در مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی ، اجتماعی و امنیتی به بحث نشستیم، گاه نتایج این بحث‌ها قانون شد، گاهی به تحلیل دقیق تری رسیدیم، گاهی به قوای دیگر مطالبی که لازم بود را گفتیم و گاه منجر به اعلام بیانیه شد.

اهم اظهارات رئیس مجلس را بخوانید؛

*به هر تقدیر با این طرق به یک مفاهمه و کار کردن باهم رسیدیم و پس از این 4 سال یک دوستی و مودتی بین همه ما شکل گرفت که این امر خیلی امر مهمی است و باید قدر آن را بدانیم.

*از این رهگذر قوانین مهمی تصویب شد. 200 قانون در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که دو سوم آن لوایح بودند. من برخی این لوایح را که جنبه پایه ای دارند و مهم بودند را ذکر می کنم.

* در این مجلس قانون احکام دائمی برنامه توسعه کشور، تصویب شد، قانون برنامه ششم توسعه با زحمت زیادی در مجلس تصویب شد، قانون حفاظت، احیا و مدیریت تالاب ها که قانون مهمی بود و برای جلوگیری از مشکلات مربوط به دریاچه ارومیه تصوب شد. قانون هوای پاک، قانون حفاظت از خاک و قانون بهره برداری از منابع ژنتیکی که قانون مهم و ضروری بود در همین مجلس تصوب شد. قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی، قانون ساعات کار بانوان شاغل اداری را هم به تصویب رساندیم.

* قانون حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی و فرهنگی کشور با کمک بخش خصوصی که یک حرکت وسیعی را می‌تواند به وجود آورد در مجلس تصویب شد.

* قوانینی در زمینه تنقیح قوانین تصویب شد. 7 بخش را در این زمینه تصویب کردیم که برخی از آنها در روزهای پایانی دوره دهم به تصویب رسید. در زمینه معدن، بهداشت، شوراها و شهرداری‌ها این اقدامات انجام شد و در مجلس دهم به بار نشست.

*{با اشاره به تصویب قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز}: نمایندگان در جوف این قانون مصوب کردند تا برای حاشیه‌نشینان شهرها به طور رسمی امکانات اختصاص یابد اما در فاصله زمانی 3 ساله اجازات آن را بگیرند.

*{با اشاره به تصویب قانون هیأت منصفه برای دادگاه‌های سیاسی}: قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی نیز از جمله مصوبات مهم مجلس دهم بود.قانون مجازات اسلامی و قانون آیین دادرسی کیفری در این دوره از مجلس دائمی شد، قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات آسیب‌رسان به سلامت در رسانه‌های جمعی نیز در دوره دهم به تصویب رسید و همچنین قانون اصلاح قانون مبارزه با تروریسم در مجلس دهم تصویب شد.

* قانون تجارت در این مجلس مصوب شد، این قانون از زمان دولت آقای خاتمی بلاتکلیف بود که در این مجلس مصوب شد، البته برخی می گویند که این مجلس بی عرضه بود نادرست است.

*مجلس دهم در مقابل حوادث عجیب چند سال گذشته با صلابت و دقت برخورد کرد، تشکیل کنفرانس های مهم درباره فلسطین و قوانین حمایت از سپاه و سپاه قدس از جمله اقدامات مهم مجلس دهم بود.

*در هر مرحله ای که نیاز به عمل انقلابی بود به اتفاق نمایندگان وارد صحنه شدند. و عمده تلاش ها برای رفع مشکلات مردم بود. اما برخی سیاسیون برای رقابت های خرد، انتخاباتی بی انصافی را به نهایت رساندند و هرچه دلشان خواست گفتند و قلم راندند.

* چرا مدتی است که به تخریب وجهه مجلس تلاش می شود؟ این هم مصاحبه و تکرار فساد فساد علیه نمایندگان چیزی جز همان ورژن بگم بگم سابق را به ذهن متبادر نمی کند.

*برخی ها فکر می‌کنند با تخریب رسانه‌ای می‌توانند انقلاب را حفظ کنند. فعل سیاسی اگر از پشتوانه عقلانی برخوردار نباشد ممکن است توفیق پیدا کند اما پایدار نخواهد بود زیرا مانع رشد جامعه خواهد بود.

*جامعه‌ای که در فضای آزاد تجربه نداشته و شکست و پیروزی نداشته باشد دچار فلج ذهنی خواهد شد. این در حالی است که رشد تنها در مسیر آزادی و عمل محقق می‌شود.

*در جامعه باید زمینه تکامل استعداد فطری را فراهم کرد و باید اجازه دهیم افراد در جامعه تجربه کنند، ضمن این که در مقام اجرا هم انقباضی عمل کرد.

*همه بخش‌های حکومتی از یک فلسفه برخوردارند و بدون فهم مبانی فکری دچار مشکل خواهیم شد. اکثر فضلای ما فضلیت سیاسی را در حد بین افراط و تفریط عنوان کردند در این صورت جامعه دچار خسران می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا وکیلی رییس مجلس و نمایندگان بی عرضه نبودن مردم بی عرضه بودن که اینا رو انتخاب کردن حرف راست رو باید از بچه شنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای آقا خوردند وبردندو تمام

      • پرویز

        آقای بی نام مردم بی عرضه نبودند مردم مثل همیشه فریب خوردند و در ثانی هر کی انتخاب می شد نتیجه هیچ تغییری نمی کرد زیرا مجلس از راس به دره سقوط کرده و هیچ نهادی حتی تره براش خرد نمی کند

      • ب س

        حرف حق رو زدید. ما هرچی چوب میخوریم از بیسوادی و نادانی و متحد نبودن مردم هست نه از مسئولین. هزارتا مسئول هم عوض شه ولی مردم بخوان همینی که الان هستن بمونن، شرایط روز به روز افتضاح تر میشه. هی میگن کتاب بخونید تا آگاه تر بشید ، گول هر رسانه و حرفی رو نخورید و نذارید به بازی سیاسی بگیرنتون... کو گوش شنوا؟؟!!

      • بدون نام

        دقیقا و جالبه که طلبکار هم هست از عالم و آدم

      • بدون نام

        یکی از ناکارآمدترین مسئولین مملکت ایران در طول تاریخ پر فراز ونشیب آن که باید بخاطر اشتباهات وایجادفاصله طبقاتی وحقوقی وحداقل دوتابعیتی خودش وفرزندانش سرزنش میشد

      • بدون نام

        باشما موافقم تصویب شد.خخخ

      • ....جانم فدای ایران

        بهتره بگین پرواربندی نه مجلس و منتخب مردم . نطقش کوبنده مثل سخنرانی کوبند نماینده مجلس که خودش محتکر خودرو بوده .

      • ابابیل

        خدا میدونه بگم بگم الان خرج خونه اش را شاید ,شاید کم بیاره ..ولی این آغا وطبری ووووووووتا تونستن دنیاشونو آبادکردن وآخرت هیچ ندارن

      • بدون نام

        بلی راست گفتی بعداز چهار سال تازه چم خم همدیگررا پیدا کردید چگونه مچ گیری نکنیم بی سرصدا هرکس ازهرطرف میتواند بچابد این همه فاصله طباقاتی یکی شام شب بچه اش راندارد اندیگری ملیاردی پاداش بدنیا امدن بچه اش صفرباروپا شما اگرشئیه هستی بروگفتهای حضرت علی رامطاله کن ان وقت مشخص می شود

      • بببب

        انصافا الان بیاییم ببینیم نمایندگان مجلس بعد از اتمام کارهاشون تو کدوم ارگان ها مشغول به کار میشن، من موندم وزارت نفت جای خالی واسه این همه نیروی جدید زوار در رفته داره یا نه

      • حاج یونس

        آقای لاریجانی شما باید محاکمه میشدید علت اصلی افزایش افسار گسیخته قیمت مسکن و ایجاد فاصله طبقاتی شخص شخیص شما هستید.

      • بدون نام

        این اقا رییس صدا و سیما نبود مگه الان میشنوم یک دوره ریاست مجلسو تموم میکنه عجب انتصاب به جایی از صداو سیما چه ربطی به مجلس داره و........

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        احسنت و تبارک الله

      • بدون نام

        بدتربن دوره مجلس تاریخ ایران که سفره عظیمی در بی سر و صداترین نقطه جهان پهن و مشغول تغزیه از اطعام مساکین شدند نمیدانم میشود با لفظ زالو این تعبیر را معنی گرد یا نه ولی هرجی‌فک میکنم کلمه ای سخیف تر و در حد تر برای این جاهلان پیدا نمی کنم فاطله طبقاتی سر به فلک و مردم هرروز نا امید تر ایشون فک میکن مردم همون مردم بی سواد چند نسل قبلن که با دوتا دروغ شاخدار قشنگ بشه روی همه ابتذالات سرپوش گذاشت؟ دیر یا زود باید جواب پس بدهند

      • مجله برترینها

        تصویب برجام بیست دقیقه ای،تصویب حقوق نجومی نماینده ها،تلاش برای قومگرایانه در مجلس و.....اینها ر را هم به مصوبات اضافه کنید

      • بدون نام

        اگر دیر گفتی گلُ ‌گفتی

      • بدون نام

        نطق او که گوبنده نیست مگر آب در هاون بگوبد

      • بدون نام

        راست گفته مجلس خوبی بوده نماینده ابهر و ... یکی برو یکی فحاشی کرد و.... اینها کارنامه درخشانی است برای یک مجلس

      • @

        یعنی بی عرضه تر از این مجلس هم داشتیمو داریم؟؟؟؟؟ :) این مجلسی که اکثرشون از تو لپ لپ لیست تکرررار اون خاتمی خائن سر بیرون آوردنو شدن نماینده! و بلایی سر کشور آوردن که حد نداره! مجلسی که با زدو بندهای سیاسی با دولت بی عرضه حسن کلیدساز همسو و هم جهت شدن. قطعا براشون منافع زیادی داشته. به جرات میتونم بگم که این مجلس پر از فساد بوده

      • بدون نام

        عجبا مجلس
        حیرتا مجلس
        حاج آقا....باید گفت گل کاشتید..کمی شل کاشتید...
        کدام مجلس..؟؟ فقط باید گفت...زرشک..

      • بدون نام

        یک چیز میگوید...برای دل خودش...فقط بخندید بر بیسواد بودن آنها که بفهمندند مردم آگاه هستند..

      • بدون نام

        مجلس بیخودی بود! نتونست به کاردولت نظارت کنه،نتونست کنترل کنه ببینه دولت آیایارانه دهکهای مختلف رادرست قطع میکند،آیاواقعا یارانه راباعدالت قطع کرده???!!! من میگم نه وحاضرم اثبات کنم

      • ایران بزرگ

        چرا باید 12 سال رییس مجلس یه نفر یاشه، ...

      • دونالد ترامپ

        در راي گيري شرکت نکنيد يکم باسواد بشيد

      • بدون نام

        جنابی که اسمتو گذاشتی دونالد ترامپ که شروع کردی به تبل رای ندادن بیخود کردی امثال تو بودين که به روحانی رای دادی حالا اومدي ميگي رای ندید

    • MH

      اتفاقا شما یکی از ناکارامد ترین ادم ها بودید
      با خدافظی و بر نگشتن به عرصه سیاست خوشحالمون کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه مسئول کارآمد هم داریم

      • هادی

        بله مسولین دلسوز هم بسیار داریم

      • بدون نام

        باید به امثال اینها گفت هرررررررری.

      • بدون نام

        این نظر شما بود. بنده هم معتقدم که این مجلس بیش از پیش ثابت کرد که در راءس اموره. ایشون هم خیلی خوب و با هشیاری و رعایت اعتدال و انصاف مجلس را اداره کرد. باید سپاسگزار بود. خداوند سلامت و موفقش بدارد.

      • بدون نام

        خیلی هم کارآمد بود. حیف که داره میره.

      • مهراب

        مطمئنا از این مجلس به شماها ی چیزی رسیده که داربد اینطوری طرفداری میکنید،ی نمونه بگید که به نفع مردم کار کردن

      • بدون نام

        گل گفتی فک میکنه شق القمر کرده . از مجلس دوره مشروطه هم بدتر بود . یکی نشد فقط به توپ ببنده

      • سیداحمد یحیوی

        چهل ساله رای میدم هنوز مستاجرم .

      • بدون نام

        شاید تنها کسی بودند که اصلا دنبال حال و راحت مردم نبودند جناب لاریجانی نظام با سلامت و راحت احترام به مردم می‌ماند اصلا توجه به راحتی مردم نبوده است همه صبر تحمل صبر تحمل صبر تحمل تاکی

      • بدون نام

        عتیقه بعدی را هم زیارت خواهیم کرد شکی نیست به دوران کرتاسه برمیگردیم

      • بسیجی مخلص

        کاری که مجلس شورای اسلامی کرد حقوق از جیب مردم خوردند هیپ کار مثبتی انجام ندادند

      • دونالد ترامپ

        فقط راي نديد

      • دونالد ترامپ

        فقط راي نديد

      • بدون نام

        کارامد برا جیب خودشونن

      • بدون نام

        رای نده
        ادمایی مثل تو درست و درشت کردن اینارو

    • بدون نام

      لوایح بیخودی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا کدومش؟؟!! معلومه اگه کاره ای بشی، برای خودت یه پا دیکتاتوری!

    • بدون نام

      مشکلات مردم، گرانی، بیکاریه، فاصله طبقاتی هست

      پاسخ ها

      • ب زن ش

        من کل خبرمجلس ومظکر امروز رااز رادیو فرهنگ دوبال کردم ولی آقای ریس برای مردوم چکارکردین ته این چهارسال که این همه تشکرتشکرراحنداختید

      • بدون نام

    • بدون نام

      این مجلس بدترین مجلس بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        تصویب بیست دقیقه ای برجام و تصویب یک ماه تغییر ساعت رسمی،تصویب معاهده ضد اقتصادی پاریس،عدم تصویب شفافیت حقوق و امتیازات نمایندگان مجلس همه در دوره مدیریت آقای لاریجانی بر مجلس اتفاق افتاد.باز میگید مجلس چیکاره است

      • بدون نام

        واقعا بی عرضه ترین مجلس بود .

      • بدون نام

        هرچه بود از مجلس قبیله ی شبه اصولگرایان خیلی خیلی بهتر بود.

    • بدون نام

      مجلس چیکارس

    • بدون نام

      مجلس هیچ اختیاری نداره و آدم حسابی نمیتونه انتخاب شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوباره میره یک جای دیگه روز وروزی از نوشرو ع میکنه

    • اهل قم

      بایک خداحافظی باسیاست یک کشورو خوشحال کن کل علی

    • بدون نام

      مجلس دکوری فرمایشی

      پاسخ ها

      • شهروند

        مجلس تمام شد

      • بدون نام

        خد نگهدارتان نباشد به این همه مشکل برای مردم به وجوداوردی

    • بدون نام

      بهتر نیست دیگه بری و واس خودت حال کنی بسته بخدا مگه چقدر امید ب زندگی داری برادر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای لاریجانی شما این چند سال همش حرف زدید
        کاری انجام ندادی حال می خواهی با روز آخر ریاست
        مجلس همه چیز را درست کنی

      • بدون نام

        احتمالاً دبیر شورای امنیت ملی و کاندیدبعدی اصلاح طلب

      • بی نام

        بنده خدا آدم خوبیه شما چرا همش اینجوری می کنید مگه شما کی هستید

    • بدون نام

      آخه مجلس تو ایران هیچی نیس

      پاسخ ها

      • هادی

        چطور ،محلس بسیار هم قدرتمنده ،ولی آدمهای شجاع میخاد نه کسانی که برجام بی‌فرجام و که 15سال غربی ها روش کار کرده بودن برای به زمین زدن اقتصاد ایران در چند دقیقه تصویب کردند و اینم نتیجه که الان می‌بینیم

    • بدون نام

      واقعیت تلخ است
      مجلس دهم یعنی رانت، فساد

    • نیما

      مجلس دو زاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوزار هم نمی ارزه
        گرون حساب کردی

    • کارگر بیکار

      بی خاصیت ترین مجلس کل دنیا و پر از فساد

    • پرویز کلانتری

      لیاخوف کجایی؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدا رحم کنه گفت حکایت همچنان باقیست !

    • اشکان

      کوبنده بود با این کوبندگی ابگوشتم نمیشد کوبید .

      پاسخ ها

      • علی

        اتفاقا خیلی کوبنده بود... همه سرپرستان خانوار تو این چهار سال حسابی کوبیده شدن

    • امیر زمانی

      یکی از اقدامات مهم این مجلس ، رای ندادن به افشاء نظرات مردم بود در حالی که مردم باید بدانند وکیل آنان چه نظری می‌دهد

    • بدون نام

      بلی بهترین لایحه تصویب ۲۰دقیقه ای نافرجام برجام بود که یادگار مجلس بی کفایت و وابسته بود برای تاریخ و نسلهای بعدی

    • بدون نام

      نمایندهای مجلس برای ملت چیکار کردی فقط تو یه خط لطفا بگید

    • عظیمی نژاد

      بی عرضه ترین مجلس انقلاب بود.

    • بدون نام

      حالا که رفتی نطق کوبنده از خودت ودر می‌کنی!!!!

    • مجید خطر

      با یه خداحافظی خوشحالمون کن چون درخت کنار اتوبان از تمام شما مجلسیان مفید تر بوده

    • بدون نام

      بخوربخورتموم شده ناراحته طفلی

    • بدون نام

      بروبابا گندزدین حالا یه چیزی طلبکارمردم هم شدن بی عرضه ترین مجلس دوران انقلاب همین مجلس بود با لوایح وقانون هایی که تصویب کردن وسکوت دربرابر گرانی بنزین بزرگترین خیانت را به مردم کردند برین مردم فراموشتان نخواهند کرد

    • مجید

      4 سال خرابکاری کافر نبود ؟ موقع رفتن حرف میزنی؟
      جرات داشتی زودتر میگفتی
      هرچند ک الانم میفرستنت یه جای بالاتر و بهتر . . .

    • جانی دیپز

      دست پیش نگیر،
      یادمون نمیره برجامو ۲۰دیقه ای تصویب کردینو مملکتو به خاک سیاه نشوندین،
      ....

      پاسخ ها

      • ناشناس

        یک نفر پیدا نشد راضی باشد خدا وکیلی برای ملت چکار. کردید شما هر کاری کردید برای خو د تان بوده قدمی برای طبقه کارگر بر نداشتید خدا بهتر میداند..

    • رهام

      لطفا بفرمائید برای آسایش مردم و امرار معاش ملت چکار کردید؟شما بی لیاقت ترین فرد مجلس بوده اید. خدا ازت نگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوانان رو نابود کردن منکه حلالش نمی کنم بدبخت اونهایی که به این ازخدا بیخبرا رای دادن

    • مهدی

      مجلسی که از دموکراسی فقط پوسته اش رو داره، نباید بیش از این انتظار ازش داشت

    • بدون نام

      تصویب برجام رو نگفت.

    • علی

      جرات داشتی‌با همون بگم بگم مناظره برگزار میکردی.شما مردمو نابود کردین

    • محمد

      مجلسی که وکیل الدوله باشد بهتر از این نمی شود خدا انشاالله از سر تقصیرها و تصیمات اشتباه شما بگذرد ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا هم بگذره من از حقم نمیگذرم

    • AS

      بگم بگم نداره میدونیم میدونیم همه رو نابود کردن هیچ جمله ای براشون ندارم انقدر سنگینه

    • بدون نام

      تخریب مجلس کار دشمنان است.

    • بدون نام

      مجلس دهم به کفایت ترین( بخصوص رئیس مجلس) مجلس دوره جمهوری اسلامی بود

    • بدون نام

      صداتو بیار پایین هرچی میکشیم از شماست

    • بدون نام

      فقط احمدی‌نژاد عشقه

    • بدون نام

      لاریجانی تو هم برو کانادا

    • حسام

      حالت خوبه اقای لاریجانی
      یه نگاه به وضعیت مردم بنداز شاید نطق پایانی خودتو اصلاح کنی

    • بدون نام

      الان یکی بگه بگم شما از چیش میترسید

    • بدون نام

      حسابت رو پر پول کردی، طلب کار هم شدی، آقای لاریجانی

    • بدون نام

      انشالله مرد باشی و هرگز به دنیا سیاست برنگردی چون شما کشور را به ویرانه تبدیل کردید

    • حسین

      مردم چ گناهی دارن وقتی باید بین نادان هایی ک تایید صلاحیت شدن یه نفرو انتخاب کنن خانه از پایبست ویران است مردمی ک میرن پای صندوق رای واسه رهبرشون میرن ولی...

    • پرویز مقدم

      احمدی نژاد یک چیزی میدونست که مجلس را جزو جایی حساب نمیکرد

    • R.M

      میگفتی که برجام رو هم تو بیست دقیقه تصویب کردید.این که بزرگترین افتخارات شما بود چرا از قلم انداختی؟!!!!!!!

    • بدون نام

      احمدی‌نژاد راست می‌گفت، .......

    • مهدی

      حاج آقا دیگه خلاص...دوران ریاست این مجلست تمام...
      برو ببینم چی واست در نظر دارن واسه فردا...شما که نمیدونی کارگری چیه و حقوق کارگری چه باشی چه نباشی چه سودی واسه من و امثال من داره...

    • بدون نام

      چه مشکلی از هزاران مصیبت و بد بختی ملت حل کردید. .... بروید طلب بخشش کنید.

    • بدون نام

      مجلس اگه اختیاری نداره چرا پس نماینده‌ها برا رای خودشونو جر میدن؟ چرا از عدم صلاحیت شکایت میکنن؟ چرا استعفا ندادن اصن اگه اختیاری نداشتن؟!
      اتفاقن مجلس اختیارات داره ولی بیشتر نماینده‌ها .....
      و مجلس چندسال اخیر بی کفایت‌ترین مجلس‌ها بود و ...

    • koko

      برو دیگه دلمو زدیییبیبییی

    • علی استاد

      همسویی بی نظیر شما با رئیس جمهور بنحوی بود که می بایست گفت شما بجای نماینده مردم نماینده رئیس جمهور بوده اید.

    • بدون نام

      مهم مسائل معیشتی مردم بود در این باره چکار کردین اونا را فرمایش نفرمودی که مردم با اونا شمارا قضاوت می کنند

    • عشقم وطن.....

      آقای لاریجانی .مگه سن بازنشتگی درموردشماصدق نمی کنه که دوباره خودتون رادردانشگاه جا می کنید.

    • بدون نام

      فقط یک سوال از لاریجانی....چرا نوعی رفتار کردین که هم اینک با تقریبا کل دنیا قطع ارتباط داریم....

    • محسن

      فقط برووو دیگه بسته برا خودت هفتاد نسل بعد خودت جمع کردی

    • بدون نام

      من یکی از قیافت راحت شدم دروغ گو

    • دردمند

      این بعض دلیلش معلومه احساس کردی دیگه جایگاهی تومردم نداری شمابسیارفرصت طلبی مردم ازناکارامدی شما ومجلستون خسته اند دانشگاه جای افرادفرهیختس نه شما شمابروتوی اون شورای مصلحت که مصلحتی درش نیست وهرکیا که باطل میشه جاش اونجاس مثل احمدی نزاد ،رضایی قالیباف وووووو

    • بدون نام

      توهم یکی مثل اون برادر ت

    • بدون نام

      مجلس برا سرمایه داران فقط خوبه از قبل همچی بهشون اطلاع میدن اونا هم خون مردم میکنند تو شیشه

    • بدون نام

      خب فساد دارین دیگه

    • امیر

      بگو چه جنایتی در حق ایثارگران کردید بگم بگم

    • right

      اگر این بگم بگم مثل قانون سوت زنی تصویب میشد مردم دقت میکردن درانتخابشون

    • ماری

      مشت نمونه خروار! از نظرات دوستان فهیم و آگاه کاملا هویداست ک نظر ملت ک ظاهرا مجلس هم سنگ همین واژه رو به سینه میزنه چیه!!
      نظرات مردم همچون یک رفراندوم بیطرفانه و آگاهانه است...کاش نهادی بود ک به نظر این ملت سرکوب شده غاصب شده گوش فرا بده

    • عسگری

      کنفرانس های مهم در مورد فلسطین. چقدر زحمت کشیدن!!!!!!!!!

    • ممدو

      ملت پایبند ،،،،،، حکایت همچنان باقیست

    • صادقى

      پايان آمداين دفتر رشوه خارى و بيت المال خورى همچنان باقى ايست

    • بهلول

      آقای لاریجانی این موضوع را از قلم انداختی که در این دوره ازمجلس ۲نفر از نمایندگان مجلس به جرم دزدی محکوم شده اند!!

    • بدون نام

      واقعا ببین کیا مملکتو میچرخونن.ایران با این همه سابقه

    • بدون نام

      اینم بگو مجلس برای ملت تورم ۱۰۰۰ درصدی به بار اورد

    • بدون نام

      شما برای کارگران وکارمندان و بازنشستگان چکار کردید فقط طرف سرمایدار بودید خدا جواب شما را بدهد.

    • پرسپولیس عشقه

      بی عرضه ترین مجلسی بود ک تا حالا وجود داشته... هیچ قانونی در مورد رفاه فرهنگیان تصویب نشد حتی اعمال مدرک

    • بدون نام

      این 200قانونی که میگی کدامش بدرد مردم خورد؟
      کدامش گره ازمشکلات اقتصادی کشور بازکرد
      کدامش باعث ایجاد شغل شد
      کدامش از تورم بوجود آمده کاست
      کدامش قدرت خرید مردم بالا برد
      تازه طلبکار هم هست
      اگر عملکرتون خوب بوده یا بد مردم بخوبی این را تشخیص میدهند نیازی به توجیه نیست

    • م.م

      بیچاره ملت که

    • کارن

      مملکت رو تو این چهار سال به نابودی کشاندن ..روز به روز بیشتر بدبخت شدیم ..تو این چندسال برای مردم چکار کردین ..یه مشت آدم بیسواد شدن نماینده ..

    • بدون نام

      مجلس دهم کارش رو خوب انجام داد مثلا آتیش زدن برجام .ما رو به خیر شماها امیدی نبود ونیست جون خودت برو دیگه اصلآ آفتابی نشو تا کمتر دق مرگ بشیم تا کی سیر نمیخورید .

    • بدون نام

      کدام تلاش در خصوص رفاه مردم لطفا نام ببرید در چهار سال اخیر جز گرانی و بی خبری از اوضاع اقتصادی چکار کردید پول ملی را بی ارزش و با زده بند های سیاسی مردم را دل سرد کردید این مردم همان مردم دهه شصت و هفتاد بودن که جبهه میرفتن و علی رغم مشکلات اقتصاری که داشتن ریالی نمی گرفتن چند سال دیس مجلس بودید دفاع کنید

    • yass

      کجاش نطق کوبنده بود؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ح

        آخه متنو قبلاً کوبیده بودن به دیوار

    • بدون نام

      جناب لاریجانی ماست مالی نکن این مجلس بی عرضه ترین مجلس دوران بعد از انقلاب بود درواقع وکیل الدوله بودند ...

    • بدون نام

      در پاسخ به ب س ۱۱:۴۸
      اگه مردم قدرت توانایی داشتن با همین مسئولین بی کفایت هم میشد مملکتو بهتر از این ساخت.

    • بدون نام

      از بی عرضه بودن این مجلس تصویب برجام نافرجام ببوگلابی همین بس است

    • حامد

      این مجلس اکثریت منافق.دنبال منافع شخصی بودن.دولت هم با همانگی کامل باهاش
      فاجعه ای مثل الان رو درست کردن

    • بدون نام

      چرا آخر نطق کردی چرا اول نکردی این ها سیاست آقایون شما خوبی

    • بدون نام

      لعنت ب شماها و لعنت ب مجلس جدید ..

      پاسخ ها

      • حسین هلالی

        نظر این کاربران را پیش هم بگذارید نمره مجلس در این مدت صفره صفر

    • nil

      مجلس دو درصدی جدید دیگه چه شود

    • بدون نام

      اگر راست میگویی
      ثروت خاندانت را اعلام کن چقد است؟
      چرا پراید 90 میلیون شد؟
      چرا دلار 18 هزارتومان شد؟
      چرا فساد گسترش یافت؟

    • مصطفی محمدزاده

      درتاریخ جمهوری اسلامی بد ترین مجلس و بدترین دولت انشاالله هرچی بورید خوردی نوش جانتان نباشد

    • بدون نام

      ؟؟؟؟

    • احسان

      خیلی کار کردید وضع مردم بخاطر تو و نمایندگانه خانه ملت و کردید خانه فساد نونو میزنید تو خون مردم میخورید
      حسابای بانکیت که ماهان چندین میلیار سود میده بهتون با پول مردمه

    • مهدی

      مگه غیر از خدمت کار دیگه ای هم باید می کردید!!!؟ و البته تنها کاری که نکردید. تمام مشکلات این کشور از مجلس سرچشمه گرفته و در رأس اون شما جناب دکتر. آقا ما عذرخواهی کنیم که قدر شما رو ندونستیم

    • جمال خاشقچی

      خداوندا اگه مجهز به صفحه کیبورد هستی ، یه زحمت بکش ایرانو انتخاب کن انگشتتو روی شیفت دلیت بزار فشار بده و اینتر بزن

      پاسخ ها

      • صادق کرده،

        سن باز نشستگی ایشان چند سالگی است؟

    • reza

      بری دیگه برنگردی

    • هموطن

      هیچ خیری ازتون ندیدیم
      یه مشت نماینده بی عرضه که فقط برای رانت خواری اومدید .
      حق الناس ۸۰ میلیون انسان رو به گردن خودتون انداختید
      انشالله که خیر نمیبینید

    • خسرو

      مجلس فرمایشی
      هرکس دیگری هم بیاد همینه

    • سننه

      کدومشو عمل کردین

    • بدون نام

      ما هم دقیقا از این دوستیهاتون میترسیم و ضربه میخوریم

    • بدون نام

      ببخشید آقای رییس وا مردم بی عرضه بودیم

    • fallen

      هر چی نطق کوبنده تر احتمال فساد بالاتر

    • داود

      والا ما که هر چی عکس ازمجلس دیدیم نماینده ها در حال چرت زدن بودن .

    • بینام

      خیلی از تحقیق وتفحص ها هم(,شهرداری،سه بار)صورت نگرفت.

    • بدون نام

      از اجنوی نباید انتظار داشت اینا باید دادگاهی شوند که این همه دارایی از کجا اوردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجلس.گرانی.رابه.اوج..خودرساند.بنزین.سه.ه‍زارتومان.تصویب.کردوهزاران.بلای.دیگر.برسرمردم.اورددیگرچه.می.خاهید

    • بدون نام

      اقای لاریجانی فقط حرف زدن نیس ک ....ما مردم تو جامعه داریم عملکرد کاراتونو میبینیم...چرا مردم جونشونم فدای سردار سلیماتی میکننن؟چرا مردم میفهمن اقای رئیسی داره کاری میکنه ک دست دزدا قطع بشه......ما مردم اینا رو میفهمیم شما چشماتونو بستین و هر کاری دلتون خواست میکنید و وقتی دورتون تموم شد تازه میخواین تقصیرو گردن دیگران بندازین..

    • بدون نام

      ترک پست و مقام از جان دادن هم سحت تره برا بعضی. هههه

    • بدون نام

      نوش دارو بعد از مرگ سهراب.آمدی .....ولی حالا چرا؟

    • بدون نام

      بدترین مجلس بی خیالترین مجلس تنهاترین مجلس وکم کارترین مجلس ....‌..در این دوره بودند

    • بدون نام

      برجام و نگفت تو بیست دقیقه مملکتو داد به باد فنا.علی لعنت الله علی القوم الظالمین

    • بدون نام

      بی انصاف نباشیم
      کارشون خیلی هم با درآمدخوبی بوده*

    • بدون نام

      بدترین مجلس هست

    • بدون نام

      مجلس دهم فقط قانون تسویب کرداجرایش بااقاامام زمان عج الله قانون برای ماملت نه نون میشه نه آب یه قانونم تسویب شدقانون خالی کردن جیب مردم پشت درهای بسته

    • بدون نام

      به هر جنبنده و نجنبنده خدمت کردین جز مردم ایران!!!!!! انشالله دیدار سر پل صراط اونم اگه اعتقاد داشته باشین!!!!!!

    • سید جعفر بیاتی

      هیچ حرفی ندارم فقط مجددا نظرتان را جلب میکنم به این پاراگراف از سخنرانی:
      "چرا مدتی است که به تخریب وجهه مجلس تلاش می شود؟ این هم مصاحبه و تکرار فساد فساد علیه نمایندگان چیزی جز همان ورژن بگم بگم سابق را به ذهن متبادر نمی کند."
      خدا وکیلی برخی بودند یا نه ؟ خوتان قصاوت کنید!!!!

    • بدون نام

      خدالعنت کند توراای بدون نام که ازلاریجانی تعریف کردی ازظالم تعریف کردی درآخرت جواب رسول الله راچه خواهی دادبدبخت

    • روژیار رسولی

      ول کنین بابا این مجلس و وزراو چرندیاتو شماهام حوصله دارین درموردش بحث میکنین اححح بیخی

    • آنا

      یعنی ناراحتی انتقاد کردیم؟
      ی نگاه به وضع کشور بندازین
      تو رو خدا نگین ما مقصر نیستیم
      ۲۰۰ لوایح بخوره توی سرتون
      وقتی مردم داران هم رو میخورن لوایح میخوان چکار؟

    • معرفت

      اولا امور بدیهی که باید انجام میشد منتی برای مردم ندارد .ثانیا ظاهرا
      بگم بگم ها درست بوده که امتداد ان تا مجلس کشیده شده .ثالثا در هیچ دوره ای از مجلس مردم در فکرشان رسوخ نمیکرد که کلمه بی عرضه برایش حک کنند .رابعا در هیچ دوره ای در مجلس نماینده ای بجرم دزدی بازداشت نشده بود.اقای لاریجانی این مجلس کابوسی برای شما و همپالکی تان خواهد ماند

    • مرد حق

      انشاالله مجلس یکدست اصولگرای انقلابی تون که با رأی 40درصدی ملت ایران انتخاب شده اند و از همین الان هم هیچ کدومشون از خودشون نه فکری دارن نه ایده ای نه اختیاری، از هفته آینده شروع میکنن. اونها را هم عملکردشان را خواهیم دید!!! خیلی خوب باشند میشن مجلس هفتم تا نهم!!! که ضعیف ترین مجالس تاریخ بوده اند!!

    • رضا

      یعنی بعدش همه گوشت کوبیده خوردند؟ همه تو مجلس و دولت شدند. گوشتکوب. برید جمع کنید کاره کوزتونو که هشتاد میلیون سر پل صراط خرتونو میگیریم. رد خور نداره. حق‌الناس میخورین؟ منتظر قهر خدا باشین

    • ح

      سلام بر همگی.اقای پرویز، یکی رو رای میدی و میدونی همشون مثثل همن اخرش این میشه خوب.پس بر میگرده به خودمون

    • بدون نام

      بعرضه تر و دزدتر ازاین مجلس ندیدیم به نظر بند بیایند یک دوره چهارساله مجلس را تعطیل کنند کل هزینه های آنرا صرف زیر ساخت ها وطرحهای نیمه تمام وصرف ایجاد کار برای جوانان کنند بخدا صواب داره مملکت هم پیشرفت میکنه این همه مدعی مردم از خود رازی واز دماغ فیل افتاده هم مفتخور وبال گردن مردم ودولت نمیشند اگر آقایون اجازه بدهند.

    • بدون نام

      به پایان آمددفترحکایت همچنان باقیست

    • بدون نام

      واقعا شرم اوره کدام قانون را تصویب کردین که به نفع مردم باشه مردم با اجرای ان احساس ارامش کنند قانونی تصویب کردین همش از جیب ملت به جیب دولت ومفت خوران دولتی نجومی بگیر حیا کنین دیگه بسه مردم هالو نیستند

    • بدون نام

      همه کار کردین وهمه رو از خودتون راضی نشان دادین ولی هرچه غم وغصه بود نثار معلمای بیچاره نمودین هیچگاه حرفتان به مقام عمل وقانون درنیامد، به معلم هیچ کمکی جز ظلم نکردید.۴سال فقط شیره سرمعلم مالیدیددر سرای باقی انتقام میگیریم از نماینده یاغی.

      پاسخ ها

      • کوروش

        بیکار شده باید برود تشخیص مصلحت نظام..

      • مصطفی

        خدا لنتتان کند که هیچ کاری برای کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی نکردیدوپول صندوق سازمان تآمین اجتماعی راچندسالاست دولت سیصدملییارد تومان برداشت کرده وغیره قانونی هم بوده زمان جنگ ایران و همین بعانه سازمان تآمین اجتماعی بودجه ندارد و چندین سال است که هم سانس سازی حقوق قانونی بازنشستگان اجرا نشدتاانیکه هم عمر ما تمام شد و هم عمر مجلس

    • بدون نام

      کمیت مهم نیس
      کیفیت کار مهمه
      کسانی که میاد تو نیم ساعت 10 ها لایه رو مصوت می کنند و شما تایید میکنیدش بدون اینکه بخوان بالا و پایین کنند بررسیش.
      باید فاتحه اون مجلس رو خوند
      شما فقط حقوق دایمتون بگیر چی میفهمی چی میفهمی از قشر ضعیف.....

    • س

      اونیکه می گفت بگم بگم درست مگفت که هنوز دارد میسوزد

    • ح

      آقای لاریجانی
      قانون طرح ترافیک تهران ومبالغ ظالمانه وجریمه های ظالمانه و عنوانهای مبارزه با آلودگی هوا واسمهای قشنگ دیگه هم مال این محله یامجلس قبلی؟

    • ال ال آل

      اولاً شما ها نماینده مردم نبودید؟؟ثانیا کدام لایحه بنفع مردم تصویب شد که دارید آز عمل کرد ... حمایت می کنی دیدید مقام به هیچ کس وفا نمی کنه؟؟

    • بدون نام

      آقای پول دار بی درد بگو برای این مردم بیکار این قشر بازنشته وقشره بیچاره جامعه چه کردی تو مسئول هم با نمایندگان شریک هستی خدا از شما نگذرد ....

    • بدون نام

      جمع کن بابا بزن برو بسه دیگع

    • نعیم کرمانی

      آقای لاریجانی عمهٔ من هم تومجلس بود این لوایح تصویب میشد .برای رفع گرفتاری های اقتصادی مردم چه کردید؟ برای تورم روزافزون چه کردید؟برای جلوگیری از رشوه ودزدی از بیت المال وگاوبندی ها چه کردید ؟نمره شما صفراست صفر آقای لاریجانی .مجلس بی عرضه به درد لای جرز دیوارمیخو ره .اینهم نظر من که یکی ازهمبجین مردم هستم .....راستی طی چهارسال یکبار به نماینکان گفتید به قرآن ،قسم دروغ خوردن چه بازخوردمنفی درحامعه دارد ؟

    • ؟

      بدترین مجلس بود

    • بدون نام

      رئیس چندین دوره مجلس تعریف نکنه،کی تعریف کنه.
      این مجلس چیزی کم از مجلس ششم نداشت.

    • بدون نام

      خب این همه زحمت واطه مردم بود؟؟ دستتون درد نکنه

    • عرفان

      خود خجالت بهت میگه خجالت بکش

    • بدون نام

      بجای 200قانون5000قانون تصویب کردی وقتی دولت اجرا نمیکند و اصلا مجلس را ببازی نمیگیرد فقط اب در هاون کوبیدن است و فقط حقوق مفت گرفتی و وقت مردم را هدر دادی

    • بدون نام

      لاریجانی وکوبنده خحححح

    • بدون نام

      بری برنگردی
      .

    • بدون نام

      کوبنده خخخ

    • محمد

      کجاش کوبنده بود؟

    • بی نام

      نه اصلاح طلب و نه اصولگرا هیچکدومشون لایق مسئولیت نیست همشون ....

    • بدون نام

      فقط باید گفت دلاری که توی سی وسه سال سه هزار تومن بود این دولت و مجلس توی هشت سال به هفده تومن رسوند ...

    • تنها

      همه جمع کنند برن پی کارشان ....

    • d

      خدایی مجلس خوبی بود

    • بدون نام

      هرچی بود بالاخره واسه همه تمام خواهد شد حتی این دنیا ولی امیدوارم شرمنده خدا و بندگان خدا در قیامت نشوید جمیع نمایندگان .خداحافظ مجلسیان دهم

    • بدون نام

      همه اینها که گفته شد در صورتی بحق و درست و نتبجه بخشه که منتهی به عدالت شود یعنی عدالت در تقسیم ثروت های مادی موجود و عدالت در تقسیم موقعیت های کاری و شغلی و عدالت در آزادی های مشروع در غیر اینصورت نه و ابن عدالت مقدمه اش ایجاد قوانینی مطابق با عقل و شرع که با برگرفته از کتاب خدا و قرآن باشد و بعد هم دقت در اجر ای صحیح قانون و نظارت در این صورت نابسامانی ها اصلاح میشود الان ما چقدر با عدالت فاصله داریم؟

    • بدون نام

      بری دیگه بر نگردی

    • بدون نام

      قافیه رو بدجور باختی. حالا فهمیدی این میز ها قدرت برای کسی نمیماند؟؟؟؟حالابشین تا بخت واقبالت بدمد.بای بای لاریجانی ها

    • بدون نام

      اتفاقا حالا امروز معلوم شده که اون بگم بگم های سابق خیلی هم بی راه نبوده.

    • بدون نام

      انصافا مرد کم حاشیه و بزرگی بود برای مجلس و از افراط گرایی جلوگیری کرد خسته نباشید خدا قوت

    • بدون نام

      علی لاریجانی مگر به کرونا مبتلا شد مرده

    • بدون نام

      مجلس فرانسه از بدو تاسیس تا به حال ، چیزی حدود دو هزار قانون تصویب کرده . با سابقه بسیار بیشتر ازما . اما ما تاکنون چیزی حدود دوازده هزار قانون تصویب کردیم . مهم اجرای قانون و نظارت بر آن است . که مجالس ما چه قبل و چه بعد از انقلاب همیشه در قعر امور بوده ، هستند و هووهند بود .

    • بدون نام

      مجلسی ضعیت اما قوی

    • بدون نام

      الحمدلله که دیگه قیافشو نخواهم دید البته اگر یک پست مهمتر بهش ندن.

    • مردم ایران

      این مجلس با رئیسش ظلمی به مردم کرد با حمایت کردن گرون شدن بنزین
      هیچی بفکر مردم نبودن
      این مجلس همه اشراف گری بود

    • بدون نام

      با سلام اقدامی درخصوص همسانسازی بازنشستگان کشوری انجام نشدواگر اقدامی شده اجرا نشد مجلس بایددنبال اجرای قانون باشد

    • بدون نام

      برو پی کارت عمو. چار سال خرابکاری و اتلاف وقت کردی یه چیزی هم طلبکاری.

    • مهرداد

      مجلس خانه دولت بود نه ملت
      در تمام مسائل کم کاری دولت؛مجلس مقبره
      واقعا ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب بود

    • بدون نام

      تمام این قانون قانون که میگید کجا به نفع مردم شد. ما که هر روز گداتر و بدبخت تر و سرخورده تر شدیم.
      خدا لعنتتون کند....

    • بدون نام

      چه رویی دارین خداوکیلی

    • Mohammad Reza Hamidi

      دو دوره ي اخر رياست اقاي لاريجاني صفحه ي تاريك عمرسياسي ايشان محسوب مي شود
      شما خودسرانه و بدون مشورت نمايندگان اقليت و دلسوز ملت و كشور با دولت روحاني تباني كردي و برجام را دربيست دقيقه تصويب كردي كه ٢٠٠سال عواقب شومش بر سرملت خواهد ماند.هيچ نظارتي نداشتي بخيال راي اوردن ١٤٠٠ ملت به شماها راي نخواهد داد چون به اعتمادشان خيانت كرديد

    • شکرالهی

      حالا کی رو کوبیده ؟

    • m

      خب اقای رئیس مجلس شماکه خوب بلدی سخنرانی کنی ومیگی بایدفضاروبرای دیگران ایجادکردتاتجربه جدیدی کسب کنندخب اگه راست میگی وبه حرف نباشه وعمل کنید.بیااول ازخودت شروع کن تابشی الگوبرای دیگرمدیران پیروناکارآمدشماهم بیااستعفابده وازریاست مجلس بکش کنارواین صندلی روبسپاربه کسانی دیگرکه حداقل به گفته خوده شماآنهاهم تجربه این کاروکرده باشن وشایدتحولی جدیددرمجلس صورت بگیره ولی شمافقط حرف الکی میزنیدودیگرماگوشهایمان ازاین حرفهای بیخودوبیهوده پرشده جناب لاریجانی این حرفای شمابرای مردم بیچاره وفقیرنه کسب درآمدمیشودنه پول میشودنه کاربرای جوانان میشودونه اینکه میتوانیدفقروگرانی وتورم روازبین ببریدپس دیگرهرکاری درمجلس صورت بگیره وانجام بدیدهیچ دردی ازدردای ملت ومردم روحل نمیکنه وچاره سازنخواهیدبود........

    • mohammad po

      سلام بی هدف ترین مجلس بی خیال ترین مجلس رانت خوارترین مجلس دهم و اقای علی تو با برجامت در 20 دقیقه خیانت بزرگی در حق ای کشور و خون 228هزار شهید کردی الان اگر فکر میکردی رای میاری کاندید شد بودی به خدا وزیر را استیضاح میکردین رای بالا تر از رای روز اول میدادین ای چه مجلسی با کلید ساز هم چنج بودی خدا خیر از زندگی نبینی

    • حسینی

      آقای لاریجانی شما که همیشه لوایح ایثارگران ومعوقه ایثارگران و جانبازان را کنار وبه سال بعد موکول کردی واز نبود اعتبار پدر ایثارگران و جانبازان را در آوردی ،هال از عملکرد مثبت صحبت می کنی یک نظر سنجی از ایثارگران و جانبازان کشور بگیرید همه بطور صد درصد از عملکرد شما ناراضی هستند؟؟؟؟؟::؟؟؟هنوز که هنوز معوقات آنها از زمان جنگ تا کنون به علت عدم همکاری شما به این عزیزان پرداخت نشده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج