جاباما
۹۹۷۱۱۷
۱۵ نظر
۵۰۱۰
۱۵ نظر
۵۰۱۰
پ

ژاله صامتی: «زیرخاکی» بعد از کرونا ادامه دارد

ژاله صامتی از ادامه‌دار بودن سریال «زیرخاکی» و ساخت آن در آینده خبر داد و عنوان کرد که نمی‌داند چند قسمت دیگر از این سریال ساخته خواهد شد اما اطمینان دارد سازندگان صرفا به خاطر اینکه مخاطبان استقبال کرده اند سریال را ادامه نمی دهند.

ایسنا: ژاله صامتی ـ بازیگر سریال «زیر خاکی» ـ در ارتباط تصویری زنده‌ای که در صفحه اینستاگرام روابط عمومی سازمان صداوسیما پخش شد، درباره ادامه سریال «زیرخاکی» گفت: بخش زیادی ضبط شده اما داستان ناقص و زخمی‌مانده و بعد از کرونا ضبطش ادامه خواهد داشت.

صامتی با بیان اینکه بسیاری از مخاطبان با مشاهده قسمت‌های اول «زیرخاکی» داستانش را تکراری دانستند، در عین حال عنوان کرد: امیدوارم الان به این نتیجه رسیده باشند که این داستان شبیه هیچ داستانی نیست. در ادامه داستان قرار است اتفاقات جالبی بیفتد که مخاطب را غافلگیر می کند.

ژاله صامتی: «زیرخاکی» بعد از کرونا ادامه دارد

او در ادامه این گفت و گو درباره نقشش در سریال «زیرخاکی» گفت: عده‌ای این نقش را با نقشم در فیلم ضد گلوله مقایسه کرده اند و گفته اند شبیه هم است در صورتی که اینطور نیست و شباهتشان فقط زن بودن، مادر بودن و ایرانی بودنشان است. عده ای هم گفتند شبیه مرجانه گلچین بازی کرده ام من بازی ایشان بسیار دوست دارم اما ایشان تیپ هم بازی می‌کنند و من اصلا تیپ بازی نمی‌کنم.

این بازیگر که تا کنون دوبار نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شده است در پاسخ به این سوال که نظر منتقدان درباره ی بازی اش در سریال «زیرخاکی» چه بوده است، گفت: راستش همه دوست داشتند و یکی از چیزهایی که حالم را خوب می‌کند این است که در کاری بازی کردم که هم منتقدان، هم همکاران، هم مخاطبان عام و هم مخاطبان خاص را راضی کرده‌ام و همه نقش پریچهر را دوست داشتند.

او افزود: من بازیگری هستم که نقش هایی را که انتخاب میکنم از اطرافم بر میدارم. خیلی وقت ها پیش امده خانمی را میبینم و شخصیتش را ارشیو میکنم تا بعدها طبق نقشی که پیشنهاد می شود،شاخ و برگش داده و کاملش کنم. دلیل دوست داشتن پریچهر هم همین است که شبیه خاله، زن عمو یا یکی از اطرافیان مخاطب است. نقشی که از خود مردم الگو برداری شود دیده می شود.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره بازیگری و تفاوت بازیگران با مردم دیگر عنوان کرد: بازیگران باهوش ترین آدم‌های جهان هستند و دلیل این تمایز این است که دیگران از تمام حواسی که خدا به انها داده استفاده نمیکنند اما بازیگر موظف است تا از تمام حواسش استفاده کند. پس باید باهوش و متمرکز باشد.

صامتی با بیان اینکه نقش‌هایش را زندگی می کند و با آها نفس می کشد ادامه داد: من با کاراکترم گریه می‌کنم، میخندم و به آن فکر میکنم. روزهای قبل و بعد نقش را در ذهنم ترسیم می‌کنم. در مورد پریچهر سریال (زیرخاکی) هم با اقای سامان حرف میزدیم که از کجا امده و سرگذشتش چه بوده. مثلا پریچهر مادرش مرده و پدرش زنی جوان دارد و یک نوزاد دارد در حالیکه این اصلا در سریال ذکر نشد. همین باعث می شود تا ری اکشن هایم درست باشد.

اودرباره بازی کردنش در نقش های منفی عنوان کرد: فقط یک بار در فیلم آخرین نبرد نقش منفی داشتم اما مردم من را در نقش منفی دوست ندارند. نظر تماشاچی برایم مهم است.

این بازیگر همچنین در بخشی از صحبت‌هایش بازی در نقش پریچهر در سریال زیر خاکی را سخت توصیف کرد و یادآور شد که پیشتر در سریال نفس با جلیل سامان همکاری داشته است و این کارگردان اینگونه عنوان کرده است که از ابتدا شخصیت‌های این سریال را بر اساس شناختی که از او و پژمان جمشیدی داشتند طراحی و نوشته شده است.

صامتی ادامه داد: هوشمندی یک کارگردان در انتخاب بازیگران است. شاید اگر دو بازیگر دیگر که در کمدی توانمند هم هستند در این نقش ها بازی میکردند کار موفق نمیشد. من و پژمان جمشیدی را در نمایش یادم تو را فراموش با هم همبازی بودیم و شاید همان موقع تستمان را پیش اقای سامان دادیم.

این بازیگر درباره سختی های نقش های کمدی برای زنان با توجه به محدودیت های موجود گفت: کار کمدی از جدی خیلی سخت تر است. هر کسی قابلیت کار کمدی کردن را ندارد و من خدارا بابت این لطف شاکرم. ما مردم زود رنجی هستیم و شوخی کار سختی است از طرفی بخش عظیم کمدی همان شوخی است. حالا با تمام این سختی ها زن هم باشی و در یک سرزمین اسلامی هم کار کنی و به خصوص در تلویزیون که مخاطبش با تئاتر فرق دارد کار خیلی سخت تر می شود.

پنج شنبه (۱خرداد ماه) پشت صحنه زیرخاکی حوالی ساعت۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود. جمعه ۲ خرداد نیز خلاصه قسمت های ۱۵ تا ۱۹ این سریال پخش می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هم خانم صامتی وهم اقای جمشیدی عالی هستن من عاشق این خانواده ام ارتباطشون با پسرشون رو خیلی دوست دارم.عالین

    • بینام

      چقدزود تموم شد

    • بدون نام

      خانم صامتی من عاشق بازی شما هستم وهمیشه فیلم هایی که شما بازی کرده اید رو دیده ومیبینم

    • بدون نام

      انقد تو این سریال سر هم داد زدن و بیخود شلوغ کردن سرسام گرفتم زتله صامتی هم با دهن پر حرف میزد و فک میکرد خیلی هنر میکنه.کلا خیلی سریال رو مخی بود

    • بدون نام

      خانم صامتی واقای جمشیدی بسیار خوب بازی کردن اما نویسنده نقش اقای جمشیدی باید کمی نقشش را طبیعی ترمینوشتند یعنی انقدر ساده و بی فکر نمیتوان کسی را در نظر گرفت باید طبیعی تر کار پیش رود وخیلی خیلی ساده لوحانه نقش اقای جمشیدی نباشد با تشکر

    • بدون نام

      هم انتخاب شما هم آقای جمشیدی با ریسک بود ولی باید بگم ارزش ریسک را داشت و هردو شما عالی بازی کردید و انشالله در ادامه نیز موفق باشید .من چون استقلالی هستم ولی جمشیدی را در این سریال بسیار تحسین میکنم و نشان داد که داره واقعا مایه می زاره و عالی کار میکنه.احسنت به کارگردان خوب این سریال

    • بدون نام

      سریال زیر خاکی چیزی جز مسخره بازی وجیغ وداد نبود انقدر فریادهای الکی میکشند که مغز ادم اسیب می بیند لطفا دیگه برای ماه رمضان فیلم نسازید خیلی زحمت میکشید

    • بدون نام

      بازی ایشان دراین سریال خیلی جذاب وروان وباور پذیر بود وبا پژمان جمشیدی خوب جور در امده بودند.لذت بردیم.

    • امیر

      خسته نباشیدهمگی بازیتون عالی بود ولی موضوع ومتن ضعیف و پیش پا افتاده بود

    • عتیقه فروش

      اگه به همین سبک وبا بازی خوب پیش بره تا صد قسمت هم عالیه وما خریداریم .

    • بدون نام

      خیلی سریال قشنگی بود برای هر سکانسش میخندیدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم

    • بدون نام

      این‌تیپ سریال ها رو زید پخش کنید مردم این‌روزها به سریال های کمدی زیبا احتیاج دارن

    • بدون نام

      عالی بود دستتون درد نکنه ماه رمضون دل خوشیمون به این سریال بود که بخندیم غمامون یادمون بره

    • بدون نام

      برو بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج