۹۹۷۱۷۴
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

توصیه یحیی به شاگردانش: زود قال قهرمانی را بکنید

شاید در این روزهای کرونایی که استرس و افسردگی یکی از علائم طبیعی رفتار افراد جامعه است، باید حساب پرسپولیس و هوادارانش را از این قاعده مستثنی دانست.

فرهیختگان: شاید در این روزهای کرونایی که استرس و افسردگی یکی از علائم طبیعی رفتار افراد جامعه است، باید حساب پرسپولیس و هوادارانش را از این قاعده مستثنی دانست. تیمی که رویای پوکر قهرمانی تمام فکرشان را درگیر کرده و برای رسیدن به این مهم حتی خطرهای احتمالی ویروس را به‌جان خریده و حالا خود را آماده شروع تمرینات و سپس مسابقات می‌کنند.

البته از سوی دیگر اکثر تیم‌های لیگ برتری موضع سنگینی مقابل این خواسته سرخ‌ها و همچنین تصمیم تازه وزارت ورزش برای از سرگیری رقابت‌ها گرفته‌اند و قطعا این چالش بین موافقان و مخالفان ادامه لیگ برتر فعلا ادامه دارد. هرچه هست ظاهرا لیگ در آستانه ازسرگیری است و قرمزها هم از حالا خود را برای حضور مجدد در مسابقات آماده می‌کنند.

حریف تدارکاتی، دردسر جدید یحیی

یکی از موضوعاتی که تیم‌های لیگ برتری برای رسیدن به فرم ایده‌آل و آمادگی آغاز رقابت‌ها به آن نیاز دارند، بازگشت بازیکنان به‌شرایط مسابقه است. هرچند به‌احتمال زیاد آنها در دوران قرنطینه از فرم مطلوب بدنی هم خارج شده‌اند، اما سه هفته برای بدنسازی و بازگشت به شرایط خوب بدنی فرصت دارند. به‌منظور قرار گرفتن بازیکنان در فرم مطلوب بازی هم بازی‌های تدارکاتی مناسب با فشار پلکانی می‌تواند کمک زیادی به کادرفنی تیم‌ها کند که البته در شرایط فعلی برخی موانع باعث شده که تیم‌های لیگ برتری محدودیت‌هایی در انتخاب حریفان تدارکاتی‌شان داشته باشند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به‌خصوص تهران، یحیی گل‌محمدی برای انتخاب حریفان تدارکاتی‌اش دچار تردید شده است. چراکه بازی کردن با تیم‌های لیگ دو و سه کمی می‌تواند ریسک ابتلا بازیکنانش را به این ویروس بالا ببرد و از این رو او به سرپرست تیم یادآوری کرده که از بین تیم‌هایی که بازیکنانش تست کرونا را پشت سر گذاشته‌اند، برای بازی تدارکاتی با قرمزها دعوت شود که طبعا این مساله دایره تیم‌هایی که می‌توانند به‌عنوان حریف تدارکاتی انتخاب شوند را تنگ‌تر می‌کند.

ورزشگاه کاظمی مهیا شد

یکی از دغدغه‌های این روزهای تیم‌های لیگ برتری برای شروع تمریناتشان ایجاد شرایط ایده‌آل بهداشتی تیم‌ها در ورزشگاه‌های محل تمرین برای محافظت از جان بازیکنان‌شان درمقابل ویروس کرونا است.

هرچند در پروتکل بهداشتی اعلام شده به تیم‌های لیگ برتر بسیاری از موارد الزامی بوده، اما برخی از باشگاه‌ها پا را از آن فراتر گذاشته و تجهیزات دیگری را هم با میل شخصی تهیه کرده‌اند تا امنیت بیشتری را برای بازیکنان تیم ایجاد کنند.

پرسپولیسی‌ها به‌عنوان یکی از اولین باشگاه‌های کشور اقدام به خرید تونل ضدعفونی و نصب آن در محل ورودی بازیکنان کردند تا یک‌قدم مثبت درجهت ایمن‌سازی محل تمرین برداشته باشند.

از طرفی دیگر تقسیم‌کار در ورزشگاه کاظمی صورت گرفته تا هر روز راهروهای منتهی به رختکن، سرویس‌های حمام و دستشویی، اتاق‌های کنفرانس و دفترهای کار و تمام محل‌هایی که بازیکنان، کادرفنی و کادر تدارکات از آنجا استفاده می‌کنند با مایع ضدعفونی کاملا تمیز شود تا از این جهت هم نگرانی وجود نداشته باشد. سفارش ماسک و دستکش برای اعضای کادرفنی و سایر اعضای تیم هم انجام شده تا از این جهت هم مشکلی وجود نداشته باشد.

درفشی‌فر هم تجهیز می‌شود؟

آن‌طورکه از اطراف باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد، سرخ‌ها در روزهای آتی، تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز می‌کنند اما قرار نیست که همه‌روزه تمریناتشان در این ورزشگاه باشد و احتمالا باید برخی روزها را به دیگر ورزشگاه خودشان در غرب تهران بروند. ظاهرا برای چمن ورزشگاه کاظمی زیرسازی‌هایی انجام شده که البته به‌صورت کامل نبوده و هنوز چمن این ورزشگاه مهیای تمرین هر روز سرخ‌ها نیست. از این رو ممکن است که بعد از چند روز تمرین در زمین کاظمی، یک یا دو روز هم سرخ‌ها به درفشی‌فر بروند و فشار زیادی به زمین شهید کاظمی نیاورند.

البته درصورتی‌که قرار باشد این اتفاق به‌صورت قطعی بیفتد، باید مدیران پرسپولیس فکری به‌حال تجهیز ورزشگاه درفشی‌فر به لوازم بهداشتی و ضدعفونی کنند که این می‌تواند هزینه‌های اضافی روی دست باشگاه بگذارد.

تست کرونا و هزینه‌های گزاف

دیروز پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند تا تست‌های لازم درخصوص ویروس کرونا را انجام داده و بتوانند با آرامش‌خاطر کار خود را در تمرینات تیمی آغاز کنند و البته ظاهرا باید هرچند وقت یک‌بار این تست از بازیکنان و اعضای تیم گرفته شود.

اما موضوعی که کمی کار را برای سرخ‌ها و دیگر تیم‌های لیگ برتری سخت می‌کند هزینه‌ای است که هربار باید برای این تست‌ها پرداخت شود. آن‌طورکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند در ازای هر فردی که این تست را پشت‌سر می‌گذارد مبلغی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان باید پرداخت شود که وقتی در تعداد افرادی که باید در این تست حاضر شوند ضرب می‌شود، مبلغ قابل توجهی خواهد شد که در دفعات می‌تواند هزینه‌های گزافی را روی دست سرخ‌ها و سایر تیم‌های لیگ برتری بگذارد.

توصیه یحیی به شاگردانش؛ زود قال قهرمانی را بکنید

همان‌طورکه در خبرهای بالا داشتیم، بازیکنان و کادر فنی و تدارکات پرسپولیس دیروز در درفشی‌فر حاضر شده و تست کرونا را پشت‌سر گذاشتند. این اتفاق باعث شد که کادر پرسپولیس و بازیکنان بعد از مدت‌ها با یکدیگر دیداری تازه کنند و به گپ‌وگفت بپردازند. در این صحبت‌ها موضوعی که خیلی جالب بود و از طرف سرمربی تیم به بازیکنان اعلام می‌شد این بود که آنها باید تمرکز بالایی روی کارشان داشته باشند و کار را برای قهرمانی تمام‌شده ندانند.

او همچنین به احتمالات آتی اشاره کرده و گفته که هر لحظه ممکن است تیم‌های دیگر جوسازی کرده و بازی‌ها را به تعطیلی بکشند، به‌همین‌خاطر آنها نباید از امتیازات هر بازی به‌سادگی بگذرند و بهتر است تلاش کنند که با کسب حداکثر امتیاز از هر بازی خیلی زود قال قهرمانی را بکنند که اگر به هر دلیلی لیگ مجددا در آستانه تعطیلی قرار گرفت بحثی برای معرفی شدن این تیم به‌عنوان قهرمان باقی نماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حرف حق@

      حقیقت همینه پرسپولیسی ها دوست دارند مثل همیشه در زمین قهرمان بوند ولی اگه به هر دلیل و کار شکنی و غیره لیگ تعطیل شد مثل خیلی از کشورهای دیگه قهرمان و نایب قهرمان و دو تیم دیگر جام باشگاههای آسیا باید معرفی شوند . همچنین ۲ تیم سقوط کننده هم باید معرفی شوند! والسلام!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تامام

    • بدون نام

      با بیرون زمین هماهنگی بکنین جناب

    • اس اسی

      خیالت راحت تا سال 1400 هر چی جامه مال لنگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا کور شود هرآنکه نتواند دید

      • بدون نام

        نه بابا

      • بدون نام

        نمیذاریم ببرن

      • بدون نام

        جرعتش رو ندارن لنگی ها

    • کامران

      یحیی جان قبلا شیخ تبخیر ،وزیر ملعون وداوران نسحه راپیچیده اند!.تو فقط برو زمین تا دقیقه ۸۰ نبردی داور برات حلش می کنه!

    • بدون نام

      چون وزیر گفته دو تا بازی انجام بدین من اینجا حل میکنم

    • بدون نام

      یحیی مومصنوعی چی به این بازیکنا میگی اینا که کاری ازدستشون برنمیاد به وزیربگو برات حلش میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کیسه هم بگیت تا خوب بازی کنه جام رو به کسیه میدن قابل نداره

    • پرسپولیسی

      سلام

    • محمود

      راست گفته خوب، این همه تلاش ،برنامه ریزی، صوت جانبدارانه داروران، حکمهای یکطرفه واسه بقیه تیمها، سفارش وزیر و.....
      چرا باید طول بکشه؟ یه جام گرفتن اینقدر زمان بره؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج