جاباما
۹۹۷۲۷۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حمله به منچستر؛ برنامه زیدان برای دوئل با پپ

روزنامه آ اس صفحه اول خود را به برنامه رئال مادرید برای آماده‌سازی اختصاص داده و می‌گوید هدف اصلی زیدان و تیمش، دیدار برگشت به منچسترسیتی در چمپیونزلیگ است.

ورزش سه: روزنامه اسپانیایی آ اس، امروز صفحه اول خود را به برنامه باشگاه رئال مادرید برای بازگشت فصل اختصاص داده و مدعی است هدف اول زیدان و تیمش در حال حاضر، آماده شدن برای دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا است. آ اس با چاپ عکسی از زیدان و گواردیولا در صفحه اول خود از تیتر "عملیات منچستر" استفاده کرده است.

حمله به منچستر؛ برنامه زیدان برای دوئل با پپ

آ اس می‌گوید در برنامه آماده‌سازی تهیه‌شده توسط رئال، آمادگی این تیم در هفته اول آگوست یعنی هفته دوم مرداد به اوج می‌رسد، دقیقا همزمان با دیدار برگشت این تیم با سیتی. رئالی‌ها در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در برنابئو مقابل شاگردان پپ با نتیجه 2-1 شکست خوردند ولی این شکست باعث نشده امید شاگردان زیدان به جبران مافات در منچستر خدشه‌دار شود.

آ اس می‌گوید گرگوری دوپونت، طراحی استراتژی بدنسازی و آمادگی جسمانی رئال برنامه خود را طوری طراحی کرده که تیم هم برای بازی‌های آخر لالیگا که احتمالا در اواخر تیرماه خواهد بود و هم برای دیدار برگشت با منچسترسیتی که اوسط مرداد برگزار خواهد شد در اوج آمادگی باشد.

این تاریخی است که رئالی‌ها هر سال معمولا پیش‌فصل تابستانی را آغاز می‌کردند. بازیکنان رئال هر ساله از اواسط تیرماه تمرینات پیش‌فصل تابستانی را آغاز می‌کردند تا برای شروع لالیگا و لیگ قهرمانان که معمولا اواخر شهریورماه بود کاملا آماده باشند. کادر فنی رئال هم حالا برنامه مشابهی تدارک دیده و بازیکنان این تیم از 21 اردیبهشت تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و تا زمانی که برای دیدار با سیتی به اتحاد بروند یازده هفته زمان برای تمرین خواهند داشت. از این گذشته آنها تا آن زمان در یازده بازی رسمی در لیگ اسپانیا هم بازی خواهند کرد. از آنجایی که به نظر می‌رسد تمرین تیمهای انگلیسی دیرتر از رئال آغاز شود و لیگ برتر هم نسبت به لالیگا شروع دیرتری داشته باشد این هم مزیتی است که زیدان و تیمش قصد استفاده از آن را دارند.

مزیت دیگری که زیدان و شاگردانش برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند، برگزاری بازی پشت درهای بسته است که استفاده از فاکتور تماشاچی‌ها و بازی خانگی را برای سیتی به حداقل می‌رساند. آگوئرو ستاره منچسترسیتی اخیرا با اشاره به این موضوع گفته بود:" شکی نیست که دوست داشتیم جلوی هوادارن‌مان بازی کنیم".

رئالی‌ها البته می‌دانند که شکست 2-1 در خانه اصلا نتیجه خوبی به حساب نمی‌آید و حتی اگر در اتحاد موفق شوند حریف‌شان را 1-0 شکست دهند بازنده خواهند بود. یکی دیگر از معضلات رئال در اختیار نداشتن کاپیتانش در آن بازی است. رئالی‌ها می‌‌دانند که از پنج شکست اخیرشان در چمپیونزلیگ همه آنها در نبود کاپیتان راموس اتفاق افتاده. با این تفاصیل حالا همه نگاه‌ها در نوکمپ به زیدان دوخته شده که باید در دوئل با گواردیولا اقتدار خود را نشان دهد و تیمش را برای حمله همه‌جانبه به سیتیزن‌ها در اتحاد آماده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      نوکمپ؟؟؟

    • سید

      نیوکمپ کجا
      اتحاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج