۹۹۷۷۷۹
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

سرقت خودرو‌های فروشی به بهانه آزمایش‌کردن!

سارقی که به‌ بهانه خرید خودرو و موتورسیکلت اعتماد فروشندگان را جلب می‌کرد و مرتکب سرقت می‌شد، به هشت فقره سرقت وسیله نقلیه اعتراف کرد.

روزنامه شرق: سارقی که به‌ بهانه خرید خودرو و موتورسیکلت اعتماد فروشندگان را جلب می‌کرد و مرتکب سرقت می‌شد، به هشت فقره سرقت وسیله نقلیه اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ما، دوازدهم اردیبهشت‌ماه پرونده‌ای مبنی‌بر سرقت خودرو و دستگیری یک مظنون به نام سعید ۳۷ ساله به همراه یک دستگاه خودروی بی‌ام‌و از سوی کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

تحقیقات اولیه نشان از این داشت که مظنون پرونده دارای سه فقره سابقه کیفری است. متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، پس دیدن ادله پلیس چاره جز بیان واقعیت پیش‌روی خود ندید و به سرقت خودروی بی‌ام‌و اعتراف کرد.

سعید در بازجویی‌ها گفت: با بررسی سایت‌های خریدوفروش خودرو، به‌عنوان خریدار به مالک بی‌ام‌و مراجعه و به بهانه تست و دورزدن در فرصت مناسبی خودرو را سرقت کردم.

در بازنگری پرونده‌های قبلی مشخص شد در فروردین‌ماه نیز شکایتی با همین محتوا طرح شده است، به‌همین‌دلیل بازجویی از سعید ادامه یافت و متهم معترف شد هفت دستگاه خودرو را از قبیل کاپرا، ۲۰۷ ، پرشیا و ... و یک دستگاه موتورسیکلت را با این شیوه سرقت و پس از جداکردن اموال باارزش خودروها و موتورسیکلت‌ها آنها را رها کرده است.

سعید در ادامه اعترافاتش درخصوص سرقت خودروی کاپرا و پژو ۲۰۷ گفت: پس از سرقت خودروی کاپرا و انتقال آن به رودبار، در همان‌جا خودرو را رها کردم و به قزوین مراجعه و در آنجا از طریق سایت، خودروی پژو ۲۰۷ را به بهانه خرید سرقت کردم و آن را با تمامی مدارک مالک خودرو به تهران آوردم.

پس از آگهی‌کردن خودرو در فضای مجازی، شخصی که قصد خرید خودرو را داشت و ساکن قم بود، با من تماس گرفت و قرار شد برای فروش و تحویل خودرو به قم بروم که پس از جلب اعتماد خریدار به منزل وی در قم مراجعه کردم و پس از گرفتن مبلغ ۶۰ میلیون تومان سریع به تهران برگشتم و با پول آن خانه‌ای را در بومهن رهن کردم.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به جرمش، او با دستور قضائی و صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ دستخال به شهروندان هشدار داد: در این سرقت‌ها متهم با جلب اعتماد فروشندگان و خریداران خودرو و استفاده از ظاهری بسیار مناسب و فن بیان بسیار شیوا، در یک فرصت مناسب هنگام تست خودروها و موتورسیکلت‌ها آنها را سرقت کرده است که با هوشیاری مالک بی‌ام‌و در آخرین سرقت دستگیر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      اين ديگه چ موجوديه

      پاسخ ها

      • علیرضا

        واقعا این دیگه چه موجودیه . بدبختانه اینا خیلی با هوش و عمل گرا هستند .حیف که مسیر رو اشتباه رفته .دیگه هم اصلاح نمیشه

      • بدون نام

        سزای احتکارکنندگان همینه

      • دونالد ترامپ

        عليرضا اين تازه راه رو ياد گرفته چند ماه ديگه ازادش ميکنند و اين موجود باتجربه تر از دفعات قبلي عمل ميکنه

      • دونالد ترامپ

        اگه دست روي بي ام و نميزاشت دستگير نميشد همون جور که چندتا ديگه ماشين برد و کسي سراغشو نگرفت از بي ام و نميشد گذشت اين دفعه بعد باتجربه تر عمل ميکنه

    • بدون نام

      ایرانیه نقشه کش

    • وحید

      وقتی دزدو چهار روزه آزاد میکنن،نتایجش میشه این هما دزدی و سرقت،دزدو باید قطع عضو کرد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج