اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۸۱۶۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا با تمرین مخفیانه تیم‌ها برخورد نشد؟

مصاحبه امروز سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی با خبرگزاری ایرنا یک نکته قابل توجه دارد. رضا سعیدی در این مصاحبه و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود استقلال یک روز زودتر از زمان مقرر تمرینات خود را آغاز کرده، گفته: اگر این تیم تمریناتش را از موعد مقرر زودتر آغاز کرده باشد، ما گزارشمان را به سازمان لیگ، وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادهای مربوطه ارسال می‌کنیم چرا که ما نقش و وظیفه اجرایی نداریم.

آی اسپورت: مصاحبه امروز سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی با خبرگزاری ایرنا یک نکته قابل توجه دارد. رضا سعیدی در این مصاحبه و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود استقلال یک روز زودتر از زمان مقرر تمرینات خود را آغاز کرده، گفته: اگر این تیم تمریناتش را از موعد مقرر زودتر آغاز کرده باشد، ما گزارشمان را به سازمان لیگ، وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادهای مربوطه ارسال می‌کنیم چرا که ما نقش و وظیفه اجرایی نداریم.

این بحث در شرایطی مطرح شده که استقلال از دیروز تمریناتش را شروع کرده است. طبق اطلاعیه ۲۸ اردیبهشت ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تمرین تیم‌ها از روز اول خرداد مجاز بوده و استقلالی‌ها از دوم خرداد استارت زده‌اند و معلوم نیست به چه دلیل بحث تمرین پیش از موعد مقرر این تیم به میان آمده است.

از طرف دیگر در روزهایی که تمرینات تیم‌ها ممنوع بود خبر تمرین کردن چند تیم رسانه‌ای شد و در حالیکه وزارت ورزش از برخورد انضباطی و حتی قضایی با این تیم‌ها خبر داده بود اما هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداد تا چند تیم بدون مشکلی، تمریناتشان را در روزهای کرونایی ادامه بدهند. حالا اینکه چرا اسم استقلال این وسط مطرح شده، سوالی است که هنوز کسی پاسخش را نمی‌داند اما باید از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پرسید که چرا برخی تیمها تمرین کردند و آنها بازخواست نشدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون مسعود جان رو دارن و جامهای حلبی انتظارشونو میکشه

    • بدون نام

      چرا بخاطر اینکه تاج تیم شاه بود الان اینقدر بهش ظلم میکنن?

    • بدون نام

      درود برتاج کبیر

    • حسن ازرشت

      فکرکنم‌ الان دیگرثابت شده که دستهای پنهانی وجودداردکه میخواهدجایگاه تیم استقلال رازیرسوال ببرد،چرامسولان ورزش کشورباین امررسیدگی نمیکنند،؟؟تخلف ازهرتیمی سرزده باشدبایدباان تیم برخوردشود،آقایان چرادربین این همه مسایل پای تیم استقلال به میان کشیده میشودجای تعجب نیست؟؟ برای مسولین این سوال بوجودنمی آیدکه چرابایداسم تیم استقلال به وسط کشیده بشود؟؟

    • بدون نام

      بتوچه آخه

    • اس اس

      تیم ها نبودن و یک تیم بودن اون هم سوگلی وزارت جعل سند کردن کسی نتوانسته حرفی بزنه اینا ک هیچی نیست

    • بی نام

      معلومه از ی بچه هم بپرسی میدونهاین کارها عادی شده.جواب رو برو از پدرخوانده پرسپولیس بپرسید.هنوز لیگ شروع نشده ا.انگشت اتهامات رفت بسوی استقلال.وای بروزیکه بازیها شروع بشه.

    • N

      فضول رو بردن جهنم گفت هیزمش تره

    • بدون نام

      آخه تیمهای سوگولی که بازخواست نمیشند. بیچاره تیمهای شهرستانی

    • محمود

      خوب نباید به همه گیر داد،برخی تیمها حق دارن هرکاری بکنن، چون وزیر و سفیر و حکومت با اوناست، ولی کاش سوال میکردی چرا استقلال ا ز جمعه تمریناتشو شروع کرده؟
      نه اینکه یه تیمی یه ماه قبل عکس بازیکناش درحال تمرین منتشر شد،
      آخه اونا هرکار بکنن، حق دارن

    • بدون نام

      چون فقط بفکر نابودی استقلال هستند چون از استقلال میترسند .چند تیم جلوتر تمرین کردن کسی چیزی نگفت لنگ حقیر چند روز جلوتر تمرین کرد کسی چیزی نگفت ...

    • استقلال تا ابد آبی

      اگر استقلال نبود اینا دیگه حرفی برای گفتن مگه داشتند
      آقا من یه پیشنهاد دارم هر سال یه جام درست کنند بدهند به لنگی و اصلا بقیه تیم ها لیگ جدایی برگزار کنند تا فوتبال ایران جذاب بشه تا عمو مسعود هست وضعیت همین خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج