۹۹۸۱۶۷
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

چه کسانی دوست نداشتند دیاباته به ایران برگردد؟

طلب شیخ دیاباته مهمترین بدهی باشگاه بود و به نوعی این موضوع برای هواداران استقلال به مهمترین بحث تبدیل شده بود تا جایی که ممکن بود جدایی او منجر به رخ دادن اتفاقاتی مشابه با آنچه که در دوره سرمربی پیشین آبی ها رخ داد بشود.

آی اسپورت: طلب شیخ دیاباته مهمترین بدهی باشگاه بود و به نوعی این موضوع برای هواداران استقلال به مهمترین بحث تبدیل شده بود تا جایی که ممکن بود جدایی او منجر به رخ دادن اتفاقاتی مشابه با آنچه که در دوره سرمربی پیشین آبی ها رخ داد بشود.

با این حال مدیرعامل آبی پوشان در ابتدا قول داد که شیخ دیاباته را حفظ می کند. او با توجه به قرارداد با کارگزار جدید و دریافت ۱۰ میلیارد(البته قبل از عقد رسمی قرارداد) از شرکت فولاد متین به دنبال پرداخت بدهی های میلیچ و ۱۰ درصد از حقوق بازیکنان و کادر فنی و همچنین تیمهای پایه و پیشکسوتان ، و از همه مهمتر بخشی از طلب دیاباته بود.

سعادتمند این اقدامات را با دریافتی قبل از قرارداد رسمی اش از فولاد متین انجام داد و سپس نوبت به اولین دریافتی بعد از عقد قرارداد بو د تا بتواند با دیاباته به طور کامل تسویه کند و همچنین ۱۰ درصد دیگر به بازیکنان و کادر فنی پرداخت کند تا روحیه بازیکنان و کادر فنی را درآستانه شروع بازی ها بالاتر ببرد.

مدیر استقلال که در این چند روزه پر التهاب ترین دوران مدیریتش را پشت سر می گذراند در نهایت با کمک یکی از دوستان نزدیکش توانست پول طلب دیاباته را فراهم کند و سریعا با تماس با وکیل دیاباته اعلام آمادگی برای پرداخت قسمت آخر طلب دیاباته کرد و این اتفاق دیروز با مشارکت یک صرافی و انجام عملیات مالی صورت گرفت تا سعادتمند از این آزمون بزرگ عبور کند و سپس با انتشار پستی خبر از بازگشت دیاباته به استقلال بدهد.

البته سوال بزرگی در ذهن هواداران نقش بسته ، اینکه بحثهایی که از سوی اطرافیان مدیرعامل استقلال و اشاره آنها به موانع لحظه آخری در پرداخت این پول دقیقا چه منشایی دارد. به نظر هوادار حق دارد که بداند در پشت پرده استقلال چه خبر است و دقیقا چه کسانی (به زعم مدیرعامل) علاقه به حل این پرونده نداشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هوادار میدونه اینها کی هستن و از سلطانشون خط میگیرن،همونی که جباروف ،تیام، حسینی، ابراهیمی و...رو از استقلال فراری داد همونکه تاب یه هفته صدر نشینی تیم ما که با لیاقت بدستش آورد رو نداشت و استرا رو فراری داد کثافت

    • محمد‌

      وزیر‌ و‌ باندش‌ و‌ مهره‌ هایی‌ که‌ گذاشته تو‌ باشگاه‌ تا‌ تیمو‌ نابود‌ کنن‌ که‌ موفقم‌ شدن‌ همون‌ که‌ به‌ دستور‌ وزیر‌ قرارداد‌ استراماچونی‌ رو‌ علنی‌ کردن‌ و‌ فراریش‌ دادن‌ البته‌ ادامه داره‌ .....

    • حسن ازرشت،

      راستی چرابرای تیم استقلال این همه کارشکنی میشود،؟؟ چی دستهایی پشت پرده قرارداردکه علاقه منداست تیم محبوب استقلال بااین همه هوادارش ضربه بخوردونتیجه نگیرد؟؟چرابرخی هادوست دارندبازیکنان خوب استقلال ازاین تیم جدا شوند؟؟؟آقایان خواهشارسیدگی کنید،جدا حیف نیست تیمی بااین همه افتخارات داخلی وآسیایی بی دلیل ازنظرهابیافتد،؟؟ برای ازبین بردن این بدبینیهاتقاضاداریم که توجه کنید،،برای علاقه مندان این تیم توضیح دهیدکه جریان چیه؟؟

    • محمود

      این که پرسش نداره ، همه میدونن، کیا مخالف اومدن دیاباته و میلیچ اند، تازه نه تنها این دو نفر، بلکه باید ۱۷ نفر از تیم هم برن،
      اینا همه اتفاقی است، هیچ دستی توی کارنیس، وزیر هم استقلالی است

    • بدون نام

      پرسپولیس

    • بدون نام

      مه لقا خانم

    • بدون نام

      سلطانیفر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج