۹۹۸۳۸۰
۳۵ نظر
۵۰۰۱
۳۵ نظر
۵۰۰۱
پ

ستاره‌های تراکتور به تمرین نمی‌آیند!

سرمربی تراکتور از سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی می‌خواهد راهکاری برای کاهش استرس بازیکنان و شروع تمرینات‌شان بدهد.

ورزش سه: باشگاه تراکتور ساعاتی قبل اعلام کرد تست کرونا ۴ نفر از اعضای این تیم مشکوک اعلام شده و به همین دلیل تمرینات‌شان آغاز نمی‌شود.

ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در این باره گفت: ما روز چهارشنبه هفته قبل تست اولیه کرونا را گرفتیم و قرار بود از امروز یکشنبه تمرینات‌مان را شروع کنیم، اما بخاطر مشکوک بودن وضعیت سلامتی تعدادی از بازیکنانمان این کار را انجام ندادیم و تمرین ما لغو شد.

او ادامه داد: مشکل مشکوک بودن کرونا برخی بازیکنان یک طرف قرار دارد، اما موضوع دیگری که با آن مواجه هستیم، این است که تمام بازیکنان ما می‌ترسند سر تمرین حاضر شوند.

سرمربی تراکتور اضافه کرد: بخاطر شروع بازی‌ها در تیرماه، به همه‌ی بچه‌ها اعلام کردیم که تمرینات شروع می‌شود و واقعا هم تمام بازیکنان به تبریز آمدند و در تست‌های اولیه کرونا شرکت کردند. اتفاقا تست ما را آزمایشگاهی انجام داد که فکر نمی‌کنم از این آزمایشگاه معتبرتر در شهر تبریز داشته باشیم. خیلی هم برای ما زحمت کشیدند ولی امروز به طور رسمی اعلام کردند که آزمایش کرونا چهار نفر از اعضای تیم مشکوک است.

الهامی با اشاره به آمادگی تیمش برای شروع لیگ برتر ابراز کرد: پس از آنکه قرار شد بازی‌ها برگزار شود، تاکید کردیم که آمادگی کامل را برای زمان مسابقات پیدا می‌کنیم و هیچ مشکلی نداریم، اما شما بگویید در این وضعیت چه کاری انجام دهیم؟

او یادآور شد: بازیکنان ما به تبریز آمدند تا در تمرینات شرکت کنند؛ حتی احسان حاج‌صفی به همراه نوزادش که یک ماه‌اش هم نشده، در تبریز حاضر شد که به تمرینات اضافه شود. میلاد فخرالدینی هم که ۲۰ روز دیگر پدر می‌شود نیز بدون هیچ بهانه‌ای آماده تمرینات شد ولی حالا تمام آنها می‌گویند که از انجام تمرین ترس دارند.

سرمربی تراکتور تاکید کرد: از صبح امروز تا این لحظه احسان حاج‌صفی، رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، ساسان انصاری و ... با من تماس گرفتند و گفتند با وجود علاقه‌ای که به شما داریم و احترامی که قائل هستیم، اما سلامتی خانواده‌مان از هر چیزی برای ما مهم‌تر است و ارجحیت دارد.

الهامی تصریح کرد: رشید مظاهری به من می‌گوید در تمرینات شرکت نمی‌کنم و اگر می‌خواهید جریمه‌ام کنید. همینطور بازیکنان با من تماس می‌گیرند و از حضور در تمرینات ترس و استرس دارند.

ستاره‌های تراکتور به تمرین نمی‌آیند!

او درباره اینکه برخی افراد در فضای مجازی می‌گویند تراکتور دنبال بهانه‌تراشی برای شروع در بازی‌ها است، ابراز کرد: به خدا قسم اصلا اینطور نیست که شلوغ کاری کنیم. قرار بود از امروز تمرینات ما شروع شود، اما این مسائل پیش آمد. اگر هم می‌خواهید اطمینان بیشتری پیدا کنید، می‌توانید با این بازیکنان تماس بگیرید تا بدانید که چقدر برای حضور در تمرینات ترس دارند.

سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه بحث از برگزاری یا لغو بازی و تمرینات فراتر رفته است، ابراز کرد: از آقای دکتر خلیلیان به‌عنوان متولی فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد کرونا در ورزش، تقاضا دارم که راهکاری به ما بدهند تا این استرس و مشکلات را برای شروع تمرینات نداشته باشیم چون خود ما برای تمام روزها و جلسات تمرینی برنامه‌ریزی کرده بودیم.

الهامی تصریح کرد: در این شرایط که تست کرونا چهار نفر از اعضای تیم ما مشکوک اعلام شده، چه کاری انجام دهیم؟ من به‌عنوان سرمربی تیم واقعا سر در نمی‌آورم که به بازیکنانم چه حرفی بزنم تا به تمرینات بیایند و استرس نداشته باشند. واقعا الان نمی‌دانم برای قرنطینه کردن بازیکنان و افرادی که مشکوک هستند چه تصمیمی باید بگیریم.

او یادآور شد: در جریان باشید ما به‌عنوان تیم تراکتور که تمام امکانات برای ما فراهم بوده و به جای یک زمین، سه زمین تمرینی داریم و برخلاف سایر باشگاه‌ها، هیچ مشکلی از این موضوع نداشته‌ایم و بخش خصوصی هستیم، با این مشکل مواجه شدیم و نمی‌دانیم چه کاری انجام دهیم.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه شوک بزرگی به تیم ما وارد شده است، اظهار کرد: از دیروز زمزمه‌هایی وجود داشت، اما امروز رسما از آزمایشگاه به باشگاه اعلام کردند که تست ۴ نفر از اعضای تیم مثبت شده است. هنوز اسامی آنها را به ما نگفته‌اند تا خدایی ناکرده از نظر روحی روانی شرایط بچه‌ها بهم نریزد، اما هرچه بود، کاری کرد تمرینات ما که قرار بود از ساعت ۱۷ امروز شروع شود، صورت نگیرد.

الهامی یادآور شد: حاج‌صفی می‌گوید بچه‌ام را به زحمت از اصفهان تا تبریز آوردم. از طرف دیگر رشید مظاهری می‌گوید سه ماه است پدر و مادرم را ندیده‌ام و حالا که وضعیت چهار نفر از اعضای تیم به این شکل شده، چطور به تمرینات بیایم؟ میلاد فخرالدینی می‌گوید از اول عید خانواده‌ام را ندیده‌ام و ۲۰ روز دیگر پدر می‌شوم، با چه روحیه و توانی تمرین کنم؟ بازیکنان ما می‌گویند با وجود احترام به شما به‌عنوان سرمربی و زحماتی که آقایان زنوزی و سهرابی برای ما کشیده‌اند، سر تمرین حاضر نمی‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد‌

      اخرش‌ برای‌ قهرمانی‌ لنگ‌ ببینیم‌ چند‌ نفر‌ رو‌ میفرستن‌ سینه‌ قبرستون

      پاسخ ها

      • ایرانیم اصیل واصل.

        فعلاتوبروچون ازقرارملعلوم پوکرپرسپولیس ازنرگم براتون سخت تره.کیسه حقیر.

    • بدون نام

      ما هم تو کارخونه کار میکنیم 14روز کار 7روز استراحت عسلویه هستیم با اتوبوس هم میریم شهرستان تا پول بیت المال بدن به شما ها باید بگوییم میترسیم کار نمی کنیم جمع کنیین این نمایشاتونه

      پاسخ ها

      • ایرانیم اصیل واصل.

        ایول دمت گرم وخداوندقوتتون بده وایشالاهمه کارگران عزیزهمیشه سالم وتندرست باشند.

    • اقارضا

      دردشون یه چیزه دیگس
      کارخانه ها دارند کار میکنند اونا زن وبچه ندارند پدر ومادر ندارند

      پاسخ ها

      • ایرانیم اصیل واصل.

        افرین. البته ....رخودشونن.موکرقهرمانی پرسپولیس خواب وخوراک وتفکروازشون گرفته.این ازکورونابراشون سخت تره.

    • علی علی

      مادربزرگم خدارحمتش کنه حرف قنشگی میزد گفتی باور کردم تکرار کردی شک کردم قسم خوردی فهمیدم دروغه

    • بدون نام

      باشگاه چون اینهمه هزینه کرده شاید سهمیه هم نگیرین به بازیکنا گفته نیایین بس کنین این نمایش مسخرتونه لطفا به شعور مردم توهین نکنین

    • علی علی

      آقایان فوتبالیست فقط شما کرونا میگیرید مردم عادی نمیگیرن

    • بدون نام

      چرا نظرات من نمایش نمیدین یا شما هم طرفدار تیمهای خاصین اقای مدیر

    • سهراب

      چه ترسی پرسپولیس به جون تیم‌ها انداخته حاضرن کرونا بگیرند پرسپولیس قهرمان نشه

      پاسخ ها

      • ایرانیم اصیل واصل.

        دمت گرم دقیقازدی توخال.

    • سید

      حرف پیروانی داره ثابت میشه همه تیمها کرونا دارن

    • ارمیا

      از پوکر ميترسن

    • بدون نام

      همشون اژ شروع لیگ ترسیدن دنبال دنبتل بهانه برای بازی نکردن هستند

    • بدون نام

      پس اون کارگری که قرارداد میلیاردی نداره و واسه چندرغاز میره سرکار آدم نیست و خانواده هم نداره !
      شما هم برید استراحت کنید و پول قراردادتون را بگیرید !!!!!

    • بدون نام

      خب نکنن

    • بدون نام

      پیش‌بینی افشین پیروانی درست درآمد؛ تمارض‌ها با کرونا آغاز شد!

      در حالی که ۲ روز پیش سرپرست تراکتورسازی تبریز به صراحت اعلام کرده بود تمام تست‌های کرونای این تیم منفی بوده اما امروز مسئولان این باشگاه اعلام کردند به علت مشکوک بودن تست ۴ بازیکن فعلا تمرینات را آغاز نمی‌کنند!

    • بدون نام

      به بازیکنان خود بگویید با توجه به اینکه در پاییز و زمستان شیوع بیماری کرونا و امکان ابتلا به آن افزایش می‌یابد لذا لیگ برتر بعدی تعطیل می‌شود و در نتیجه با هیچ بازیکنی قرارداد بسته نمی شود و پولی به بازیکنان پرداخت نمی شود. قهرمان این فصل و سهمیه آسیایی و تیم های سقوط کرده به لیگ یک را هم فدراسیون مشخص می کند. حالا ببینیم بازی می کنند یا نه! !!؟؟؟

    • بی. نام

      طبق روال همیشگی بعضی از. دوستتان یه تیم میان برا بد و بیراه گفتن!!!!

    • DEZFUL shahyn

      مگه شما چی از کیسه وشله زرد دارید موقع مسابقه یا برید دررختکن قایم بشید بعد بدادگاه کاس شکایت کنید ارز دولتی ووکیل که دارید دیگه چتونه

    • بدون نام

      نکته مهم این است که اگر بخاطر شروع لیگ نمیومدن تست نمیدادن مرده بودن و چندین نفرهم با اونها میمردن،پس خداروشکر اعلام ادامه مسابقات کردن لااقل آدم بیمار مشخص میشه،هی دنبال بازی نکردن بودین ابله!دیدی جونتون نجات یافت با ادامه لیگ

    • بدون نام

      خخخخخ خالی بندان

    • بدون نام

      آخیییی الهیییی،من خودم پرسپولیسیم و این نظرم راجع به همه فوتبالیستای ایرانیه که همشون چپیدن تو خونه و دنبال پول میلیاردیشونن،خدا لعنت کنه همتونو که انگار خونتون پر رنگ تر از بقیه مردمه از جمله منه کارگر

    • بدون نام

      به ضرر خودشونه چون اگه نیان تمرین با ماهواره نور تصادف میکنن

    • رضا

      آقای الهامی . مگه نمیدونی پشت پرده برگزاری چه خبر هست . بابا آقا مسعود میخواد تیمش پوکر کنه . جام فلزی را بده چون‌میدونه که دیگه این‌پستها به این و امثال این داده نمیشه . شماها و تمامی تیمهای دیگه فدای سر آقا مسعود و آقازاده محترمشان که اونور آب تشریف دارن و دارن با پول بیت المال بیت الحال انجام میدن
      کجای کاری آقای مربی

    • بدون نام

      شاشاسین تراکتور

    • بدون نام

      از نام پرسپولیس کببر میترسید نه از کرونا. مگه بقیه تیمها خانواده ندارن فقط شما دارید؟ چرت و پرتم نگید ترسوها

    • ۰۹۳۵

      انصراف بدید،بازیهاتون ۳ هیچ
      از سال بعد هم دسته یک

    • بدون نام

      بازیکنان حق دارند بترسند فقط لنگیا هستتد که بخاطر جام حاظرند همه را فدا کنند. خودخواهان دولتی

      پاسخ ها

      • امید

        آخه آدم ناحسابی! بعنوان مثال این همه کارمندان دولت که در ادارات بعضا شلوغ دارن کار میکنن و هر روز با انواع آدمای مختلف سر و کله میزنن انسان نیستن.آیا میتونن سر کار نیان؟ یک تیم عواملش ثابته. محل تمرین هم که کسی نیست .یعنی از دروغ گفتن ابایی ندارین؟...

    • بدون نام

      اینا چ سوسولایی هستن

    • ایرانیم اصیل واصل.

      خخخخخخ میگه میلادفخرالدینی هم که 20روزدیگه پدرمیشه بدون هیچ مشکلی سره تمرین اومده.فازت چیه اقای سرمربی؟طوری میگی انگار20روزدیگه قراره فخرالدینی وضع حمل کنه.

    • ایرانیم اصیل واصل.

      الهامی میگه ازمایشگاهی که تست گرفته یکی ازبهترین های تبریزه این یعنی ازمایشگاه خصوصیه وزنوزی مولتی میلیاردر.بعدشم چندروزقبلش همین شخص گفت هیچ عضوی ازتیمش کورونانداره خب ازمایشگاه که خصوصیه هرکی هم شک داره که اینجورازمایشگاههابخاطرپول هرتخلفی روانجام میدن ازکجامعلوم 4نفرکورونایی رونبردن تست بگیرن وباسم بازیکن قالب کنن.سازمان لیگ ووزارت بهداشت راسادخالت کنن وازشون مجدداتست بگیرن اونم بارویت مدارک شناسایی بازیکنان.مطمئنااینطوری گندشون درمیاد.

    • بدون نام

      تراکتور رو میبینم یاد شاگرد تنبل های دوران مدرسه میفتم که اتفاقا بعضا پدر مایه داری هم داشتند ولی دوزار بارشون نبود. همیشه از درس و مدرسه فراری بودند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج