جاباما
۹۹۸۴۵۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۱۳۹۹.۰۳.۰۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! طی هفته های آینده فرصتی فوق العاده برای بهتر کردن زندگی خودتان و کسانی که دوست دارید برایتان فراهم خواهد شد. اگر این فرصت را پذیرفته و از آن استفاده کنید نتایج آن را تا تیر ماه خواهید دید، البته پیشرفتتان در طول تابستان کند خواهد شد و رسیدن به آنچه می خواهید تا اواخر شهریور ماه طول خواهد کشید. بعد از ماه ها انتظار حالا زمان آن فرا رسیده است که با سرعت به سوی اهدافتان پیش بروید. اگر قدم هایتان را درست و به دقت انتخاب کنید تا پیش از فرا رسیدن زمستان پیشرفت های قابل توجهی را به چشم خودتان خواهید دید. اگر همین طور به مسیرتان ادامه دهید تا تولد بعدیتان خواهید دید که دنیای اطرافتان تغییر کرده و شباهت آن به آنچه دوست دارید خیلی بیشتر شده است. این موضوع در مورد روابط عاطفیتان نیز صدق می کند و هر رابطه ای که امسال شروع شود می تواند خیلی خوب و با موفقیت پیش برود.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

با وجود این که در ابتدای روز همه چیز در محل کارتان روبراه به نظر می رسد، اگر اعتماد به نفستان بیش از اندازه زیاد شده و مانع این شود که به توصیه های اطرافیانتان دقت کنید به مشکل برخواهید خورد. خوشبختانه اگر آنچه می شنوید را در نظر بگیرید کارها حتی بهتر از آنچه انتظارش را دارید پیش خواهند رفت. بجای این که کسانی که با شما مخالف هستند را کنار بگذارید، ایده های آنها را در نظر گرفته و در صورت لزوم نقشه های قبلیتان را تغییر دهید. امروز با انرژی و خوشحال و سر حال هستید و هیچ چیزی نمی تواند شما را ناراحت کرده و یا اسیر انرژی های منفی کند. این احساس فوق العاده را به کسی که دوست دارید نیز هدیه کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

بادهای موافق دارند به سوی جهتی که شما می خواهید بروید می وزند و به شما کمک خواهند کرد به راحتی به سوی آینده ای پیش بروید که برای خودتان در نظر گرفته اید. خوشبختانه رویکرد منطقی و عمل گرایانه شما مانع این می شود که دچار توهمات و رویاهای غیر واقع گرایانه شوید. با این حال ممکن است بعضی ها امروز شما را به وسواس گونه رفتار کردن در رابطه با مشکلات احتمالی متهم کنند. شاید تسلیم حرف ها و خواسته های آنها شدن به نظر راحت تر بیاید ولی شما باید تحت هر شرایطی از اهداف و افکار خود حمایت کنید و حتی اگر لازم شود برای آنها بجنگید. شاید با سختی هایی روبرو شوید، ولی نتیجه ای که به دست می آورید ارزش تحمل این سختی ها را دارد.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

امروز شما سرشار از انرژی و سرزندگی هستید و احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان دارید. شما از روبرو شدن با دیگران نمی ترسید و نسبت به خودتان و توانایی هایتان تردیدی احساس نمی کنید. کمب به آنچه باعث شده امروز حالتان اینطور باشد فکر کنید تا بتوانید به حفظ این احساس و حال خوبتان در روزهای آینده کمک کنید. امروز بالاخره مجبور خواهید شد مکالمه ای را که مدتی است دارید به تاخیر می اندازید با یکی از نزدیکانتان داشته باشید. شاید این مکالمه برایتان سخت باشد، ولی نتیجه ای که به دست خواهید آورد خیلی بهتر از آن است که بخواهد بخاطر این احساس ناخوشایندتان کنار گذاشته شود.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

امروز از این که سر موضع خودتان باقی بمانید و نگذارید کسی به شما زور بگوید و بخواهد نظرتان را عوض کند هیچ هراسی ندارید. در حالت عادی شما برای این که درگیری و نبرد بر سر قدرت به وجود نیاید خودتان را کنار می کشیدید، ولی امروز با سرسختی و ومقاومتی که از خودتان بروز می دهید اطرافیان را شگفت زده خواهید کرد. اگر کسی بخواهد سر به سر شما گذاشته و یا احساساتتان را به بازی بگیرد با چیزی مواجه خواهد شد که اصلا از شما انتظارش را نداشته است. دفاع کردن از خودتان شاید کار سختی به نظر بیاید، ولی وقتی به نتیجه مورد نظرتان برسید خواهید دید که آنچه برایش جنگیده اید ارزش آن را داشته است.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

امروز به نفع همکارانتان است که سعی نکنند با شما بحث کنند یا شما را وادار به انجام کاری کنند که خودتان نمی خواهید، زیرا شما مصمم هستید هر چیزی هم که بگویند طبق برنامه ای که خودتان داشته اید پیش بروید. شما خوشبختانه توانایی لازم برای دفاع از نقشه هایتان را دارید و خیلی خوب می دانید چطور باید دیگران را قانع کنید. با این حال ممکن است یکی از همکارانتان به نکته ای اشاره کند که از دید شما مخفی مانده است. به جای این که اشتباهتان را انکار کنید سعی کنید آن را پذیرفته و برای جبران آن تلاش کنید. پذیرفتن اشتباهاتتان نشان دهنده قدرت شماست و به معنای ضعف و ناتوانیتان نیست.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

امروز هر چند روزتان ممکن است کمی احساس خستگی کنید و فکر کنید دارید از کارهایی که برایتان اهمیت دارند؛ مثل وقت گذراندن با فرزندان و خانواده تان باز می مانید. یا شاید حس کنید این خستگی به این دلیل است که به اندازه کافی استراحت نمی کنید یا به تغذیه تان نمی رسید. شما این حق را دارید که هر وقت لازم دانستید به خودتان کمی استراحت بدهید. امروز به جزئیات کوچک ولی پر اهمیت زندگی خصوصیتان برسید و ذهنتان را زیاد درگیر کار نکنید. اگر کارها باب میلتان پیش نمی روند ناراحت نباشید، اگر مسیرتان را با همان سخت کوشی قبلی ادامه دهید تمام تلاش هایتان به مرور به زمان به نتیجه خواهند رسید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

امروز مسائل مربوط به گذشته ممکن است به سراغتان آمده و برایتان مشکلاتی ایجاد کنند، اگر با آنها مواجه نشوید و برای حل آنها تلاشی نکنید برایتان دردسر به همراه خواهند شد. در واقع تلاش برای کنار آمدن با گذشته و روبرو شدن با آن به شما قدرتی خواهد بخشید که برای خودتان نیز عجیب خواهد بود. حتی اگر برایتان دشوار باشد باید به سراغ ریشه اصلی احساسات فعلیتان بروید و به دلیل اصل آنها پی ببرید. شما چند هفته گذشته به اندازه کافی درگیر بوده اید، امروز دیگر وقت آن رسیده است که به عشقتان فکر کنید و برای آینده تان برنامه ریزی کنید. تصویر یک سفر لذت بخش همراه با کسی که دوست دارید به شما انرژی خواهد داد تا این هفته را به خوبی به پایان برسانید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس خستگی و افسردگی می کنید. مسئولیت های بسیاری که در خانه و نسبت به خانواده دارید گاهی به شما فشاری بیش از حد توانتان وارد می کند و حتی گاهی احساس می کنید دیگر نمی توانید ادامه بدهید. شاید وقت آن رسیده است که یک تعطیلات کوتاه مدت به خودتان هدیه کنید. این کار برخلاف آنچه خودتان فکر می کنید کاملا منطقی و توجیه پذیر است، برای آن که بتوانید انرژی کافی داشته باشید و وظایفتان را به خوبی انجام بدهید باید به روحیه خودتان برسید. همین آخر هفته چطور است؟ تا دیر نشده برنامه ریزی کنید و چمدان هایتان را ببندید و مطمئن باشید هفته آینده را با انرژی تمام آغاز خواهید کرد.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

امروز کار کردن با سایر همکارانتان برای شما به سادگی آب خوردن خواهد بود، چرا که آنها شما و ایده های خوبتان را تحسین می کنند و حاضر به تبعیت از شما هستند. هر چند همگام شدن با شما به دلیل تغییرات مدام در سطح انرژیتان کار دشواری خواهد بود، خوشبختانه می توانید به نتایج خیلی خوبی برسید، زیرا همه می خواهید به یک هدف دست پیدا کنید. اگر می خواهید از این فعالیت گروهی بیشترین بهره ممکن را ببرید سعی کنید در مسیرتان ثبات بیشتری داشته باشید و با سرعت یکسانی پیش بروید. در مورد رابطه عاطفیتان باید سعی کنید هر سوء تفاهمی که روی رابطه تان سایه انداخته است را برطرف کرده و از بودن در کنار هم لذت برید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

امروز از نظر خودتان جای هیچ تردیدی در کارهایتان نیست. شما فکر می کنید به خوبی می دانید که چکار دارید می کنید و کجا دارید می روید؛ همکارانتان یا باید حمایتتان کنند یا از سر راهتان کنار بروند و بگذارند کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید. این نگرش شما شاید در نگاه اول خوب به نظر بیاید، ولی در عمل فرصت چندانی به دیگران نمی دهد که استعدادها و توانایی هایشان را نشان دهند. اگر دیگران می خواهند در موفقیتتان شریک شده و شما را همراهی کنند به آنها این شانس را بدهید و کمی انعطاف پذیری نشان دهید. ملایمت در نگرش و رفتارتان بیش از هر چیز دیگری نشان دهنده قدرت شماست.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

امروز در کل روز آرام و بی دردسری خواهد بود و خواهید توانست بعد از چند روز طولانی و پر کار کمی به خودتان استراحت بدهید. همچنین امروز روز خوبی برای پیشرفت روابط کاریتان می تواند باشد، از این فرصت هوشمندانه استفاده کنید. شما در حال حاضر در افکارتان آنقدر متعصب و خودرای هستید که شاید فکر کنید عاقلانه تر این است که احساساتتان را برای خودتان نگه داشته و این حالات متغیر و افراطی خود را به دیگران نشان ندهید. شاید بتوانید واکنش های خودتان را با مهارت تمام کنترل کنید، ولی در نهایت بیان نکردن احساستان به ضرر خودتان خواهد بود، همان طور که فروید گفته است: « احساسات بیان نشده هیچ گاه از بین نخواهند رفت».

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

امروز انتظار دارید که همه با افکار و ایده های شما موافقت کرده و با شما همراه شوند. ولی بیان کردن تمام آنچه در سرتان می گذرد حمایتی که به دنبالش هستید را برایتان به همراه نخواهد داشت. حتی نزدیک ترین دوستانتان نیز از شنیدن این ایده ها و افکار پر شاخ و برگ و طولانی خسته خواهند شد. زیاد پرحرفی نکنید و پیش از این که طرف مقابلتان بخواهد واکنشی منفی نشان دهد خودتان جلوی زبانتان را بگیرید. شما زمان زیادی را صرف تجزیه و تحلیل رابطه عاطفیتان و مشکلاتی که در آن وجود دارد کرده اید، ولی امروز بالاخره خواهید توانست تا حدودی زیادی به حقایق مربوط به مشکلات خود پی ببرید، حالا وقت آن رسیده که برای حل آنها تلاش کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج