۹۹۹۳۷۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

چه صنوف و اماکن ورزشی اجازه فعالیت دارند؟

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از آغاز به کار تعداد زیادی از اصناف پر خطر مانند قهوه خانه و کافی شاپ ها خبر داد و گفت: مکان های ورزشی که ورزشکاران به صورت انفرادی به ورزش می پردازند، باز است.

خبرگزاری ایسنا: معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از آغاز به کار تعداد زیادی از اصناف پر خطر مانند قهوه خانه و کافی شاپ ها خبر داد و گفت: مکان های ورزشی که ورزشکاران به صورت انفرادی به ورزش می پردازند، باز است.

سرهنگ نادر مرادی اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تعداد زیادی از اصناف فعالیت خود را از روز سه شنبه هفتم خرداد ماه آغاز کردند و تعدادی از صنوف که همچنان پرخطر محسوب می شوند بسته بوده و اجازه فعالیت ندارند.

وی با اشاره به اینکه، استخرها، سینماها و مراکز ماساژ از این جمله اصناف پرخطر بوده که تعطیلی آنان ادامه دارد، تصریح کرد : این صنوف تا اطلاع ثانوی تعطیل و در صورت فعالیت به منزله رعایت نکردن قوانین بوده و برابر قانون با این گونه واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی درخصوص بازگشایی اماکن ورزشی بیان کرد: ورزش هایی که به صورت تجمعی در محیط بسته انجام می شوند همانند بسکتبال، شنا و.... اجازه فعالیت ندارند و تعدادی از سالن های ورزشی که در آن ورزش هایی به صورت رو در رو و دو نفره همانند کشتی انجام می گیرد نیز فعلا بازگشایی نخواهد شد.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی همچنین در خصوص چگونگی فعالیت باشگاه های بدنسازی، گفت: این دسته از ورزش ها که به صورت انفرادی انجام می پذیرد منعی نداشته و فعالیت شان آغاز شده است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در پایان به فعالیت قهوه خانه ها و کافی شاپ ها اشاره داشت و خاطر نشان کرد: فعالیت این دسته از اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی و به شرط عدم عرضه قلیان بلامانع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج