۹۹۹۸۲۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

افزایش ساعت کاری پاساژها و بازارهای مسقف

افزایش ساعت کاری پاساژها و بازارهای مسقف تا ساعت ۲۲ در آخرین جلسه کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی کرونا به تصویب رسید و در جلسه فردا مطرح خواهد شد.

ایرنا: افزایش ساعت کاری پاساژها و بازارهای مسقف تا ساعت ۲۲ در آخرین جلسه کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی کرونا به تصویب رسید و در جلسه فردا مطرح خواهد شد.

به نقل از اتاق اصناف ایران، در صورت تصویب در ستاد ملی کرونا ساعت کاری پاساژها و بازارهای مسقف که از ابتدای اردیبهشت بازگشایی شده‌اند و در مناطق گرمسیر (بنا بر تشخیص استانداران) تا ساعت ۲۰ و در سایر مناطق تا ساعت ۱۸ فعال هستند، افزایش خواهد یافت.

در پی اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر از ۲۳ فروردین در سایر استان‌ها و از روز ۳۰ فروردین هم در تهران آغاز شد و پاساژها و بازارهای مسقف از اول اردیبهشت ماه با محدودیت زمانی تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت شدند.

در این میان آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا مشاغل پرخطری اعلام شدند که امکان بازگشایی واحدهای خود را نداشتند اما از ۱۷ اردیبهشت ماه فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز شد و بعد از عید فطر هم فعالیت رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ممنوعیت عرضه قلیان مجاز شد، اما فعالیت واحدهای سونا، ماساژ، تالارهای پذیرایی و کلیه ورزش‌های پربرخورد همانند کُشتی و کاراته تا اطلاع بعدی ممنوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج