جاباما
۱۰۰۲۷۰۷
۲۱ نظر
۵۰۰۴
۲۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کنایه پیشکسوت پرسپولیس به مالک تراکتور

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در لیگ بورکینافاسو هم یک مالک حق ندارد دو باشگاه و تیم داشته باشد. اینجا وقتی قانونی وجود ندارد همین می‌شود دیگر!

خبرورزشی: مالک تراکتور تبریز به تازگی مصاحبه‌ای انجام داد و مدعی شد «هواداران ما دنبال جام فلزی نیستند و...» این مصاحبه واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت که یکی از این واکنش‌ها مربوط به مرتضی فنونی زاده است. پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این رابطه صحبت‌هایی انجام داده که خواندن آن خالی از لطف نیست.

شما فکر می‌کنید بالاخره لیگ برگزار می‌شود یا نه؟

باید برگزار شود و فدراسیون و سازمان لیگ نباید تحت تأثیر برخی افراد و تیم‌ها قرار بگیرند. البته من بیشتر تقصیر را متوجه خود فدراسیون فوتبال می‌دانم!

چطور؟

آقاجان! الان در لیگ بورکینافاسو هم یک مالک حق ندارد دو باشگاه و تیم داشته باشد. اینجا وقتی قانونی وجود ندارد همین می‌شود دیگر!

منظور شما کیست؟

همه می‌دانند و نمی‌خواهم اسمی بیاورم ولی آقایان اول فصل با خرید‌های گرانقیمت و ریخت و پاش‌های آنچنانی به هواداران خود وعده قهرمانی در ایران و آسیا را می‌دهند و حالا مانده‌اند چه جوابی بدهند؟ می‌آیند می‌گویند هواداران ما دنبال جام فلزی نیستند؟ مگر جام پلاستیکی هم داریم؟! همه جای دنیا جام فلزی به قهرمان‌ها می‌دهند.

منظور شما از این حرف‌ها زنوزی مالک تراکتور است!

بله، قشنگ نیست. این حرف‌ها نباید زده شود و به نظر من وقتی شما بخواهید دو باشگاه را همزمان اداره کنید نمی‌توانید تمرکز لازم را داشته باشید. بهتر است آقای زنوزی یکی از این دو باشگاه را واگذار کند تا راحت‌تر بتواند تیمداری کند.

البته باید قبول کرد تیمداری توسط بخش خصوصی هم در این اوضاع اقتصادی و خوابیدن اغلب شغل‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا آسان نیست؟

مگر کسی گفت آسان است؟ حرف ما این است که چرا وقتی نمی‌توانند در زمین مسابقه رقابت کنند و کم می‌آورند این حرف‌ها را می‌زنند؟ در خانه ۴ گل از استقلال می‌خورند یا در یک فصل و نیم ۶ مربی عوض می‌کنند باز هم پرسپولیس مقصراست؟! این پرسپولیس با قدرت ۳ سال پشت‌سر هم قهرمان شده و باید به آن احترام گذاشت.

اگر لیگ مختومه شود چطور؟

نباید مختومه شود و امیدوارم برگزار شود. همان‌طور که اغلب کشور‌ها دنبال برگزاری ادامه مسابقات هستند ولی اگر بخواهند به بهانه‌های مختلف لیگ را تعطیل کنند باید پرسپولیس هم قهرمان معرفی شود. پرسپولیس ۱۰ امتیاز با تیم دوم اختلاف دارد و شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگه همه به خطر بیفتند تا شما یه جام بگیرید تا بگید ما پوکر کردیم به چه قیمتی؟باید به حال شما گریست احمق ها

      پاسخ ها

      • ۵۲/۰۶/۱۶

        اگه خیلی میترسی میتونی تو سوراخ موشی که زندگی میکنی بمونی و بیرون نیای آخه تیمی که چند ساله داره دست وپا میزنه باید بهش ترحم کرد و حالا که فرهاد جک تری دی اومده مثل چند سال قبل که تیمتون با دوپینگ قهرمان جام حذفی شد برای مبارزه با سرورتون از تجربیات اسطورتون که ید طولایی در این خصوص دارن استفاده بهینه کنین

      • محسن پرسپولیسی

        پرسپولیس نیازی به جام نداره این شمایید که از پوکر میسوزید پس بسوزید

    • بدون نام

      پیزوری درسته

    • بدون نام

      پیزوری درسته

    • بدون نام

      دمت گرم

    • غازقولنگ

      چراهمه پرسپولیسی هاازلفظ بایدونبایداستفاده میکنن بله آقای فنونی زاده مقصرفدراسیونه که قراضه ای مثل توتعیین میکندبایدهاونبایدهاچیست

    • بدون نام

      توجه کردین لنگیها پیزوری کلا هوچی هستن مهم نیست که چند سالشون باشه کلاذات این تیم بی ریشه هوچی گریی کلا توهم بیمارن همیشه هم حق با خودشون بوده و هست هوچیهای بی هویت

    • معلوم نیه کیم

      به همین خیال باش

    • 09215537150

      پرسپولیس نه لجنپولیس بااقتدار وزیر ورزش قهرمان شده چرا قبل سلطانی فر هیچ پوخی نبود اینم با این دماغ پینوکیوییش چی میگه

    • بدون نام

      مثل اینکه یادش رفته وقتی فدراسیون یه قران پول نداشت تا تیم ملی رو که بازیکنای چرتپولیس هم توش بود رو جام جهانی بفرسته همین آقای مالک هواپیماش رو در اختیار تیم گذاشته بود که برن پنالتی رونالدو رو بگیره.چقدر نمک نشناس و چشم سفیدید شما.

    • بدون نام

      مثل اینکه یادش رفته وقتی فدراسیون یه قران پول نداشت تا تیم ملی رو که بازیکنای چرتپولیس هم توش بود رو جام جهانی بفرسته همین آقای مالک هواپیماش رو در اختیار تیم گذاشته بود که برن پنالتی رونالدو رو بگیره.چقدر نمک نشناس و چشم سفیدید شما.

    • یاشاسین تراکتور

      مگه تو فضولی درمورد تیمداری زنوزی حرف میزنی عجبا، بابا پول خودشه میخواد تو فوتبال سرمایه گذاری کنه چرا میسوزین

    • بدون نام

      جناب پیشکسوت گویا یادشون رفته در فوتبالی که طبق قوانین فیفا دولتها حق ندارند در فوتبال باشگاهی تیمداری کنند دو تیم پرسپولیس و استقلال در این لیگ متعلق به دولت هستند. کلی هم تیم وابسته به وزارت صنایع داریم که مستقیم و غیر مستقیم به دولت مربوطند. اگر بی قانونی در لیگ هست مختص تیمهای زنوزی نیست این یک مسئله همه شمول در این لیگ است.

    • دومان

      ببخشین کجای دنیا وزیر ورزش میاد یک تنه یک تیم را با پول بیت المال چند سال به زور قهرمان میکنه

    • مافیای لنگ

      جام اسنپی چطوره آقای پیش نه کسوت؟اگر وجدان داشتی درباره این چهار پنج سال که دولت به خاطر لنگ سر بقیه تیمها را برید حرف می زدی

    • محمدی

      چطور سلطانیفر مالک وهمه کاره دوتیم استقلال وپیروزی هست اشکالی نداره!؟؟تازه زنوزی دشمن ماشین سازی نیست ولی سلطان مسعود دشمن استقلال هست....

    • بدون نام

      شمابخاطرجام فلزی دست به هرکاری زدیدپول ملت برباددادیدبخاطریک مربی (آقای گل محمدی)میلیارد پول ملت هزینه کردیدبه لطف بعضی هاامتیازجمع کردید

      پاسخ ها

      • Araz

        بابا یارو یه غلطی کرده شستید و رفتید این پیرمرد رو

    • لنگی

      کلا حدود دو سال هست که چنتا قدیمی لنگ کاملا هدفمند میان واسه تیمشون تبلیغات میکنن و ازین داستانا میسازن و جلو مسولین تیمهای دیگه از حقوق تیمشون دفاع میکنن و به اصطلاح غیر رسمی جواب رسمی میدن به دیگران و خوراک فکری و خبری درست میکنن واسه جامعه فوتبال و مطمئنا حقوق میگیرن واسه این کار و اتاق فکر فعالی هم پشتشون هست

    • عبادی از قم

      فنونی زاده ها خودشون تبریزی هستند ولی ای کاش یه ذره تعصب داشتند.شما یه خانواد رو نمیتونی اداره کنی از کسی حرف میزنی که صد هزار خانواده ازش نون میبرند .یاشاسین تراختور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج