۱۰۰۸۵۶۵
۹۰ نظر
۵۰۱۰
۹۰ نظر
۵۰۱۰
پ

تاجگردون: یک ریال مال حرام یافتید، گردنم را بزنید!

منتخب مردم گچساران در مجلس در نامه‌ای به احمد توکلی تصریح کرد: مرا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از مواد قانون مجازات اسلامی نترسانید.

خبرگزاری فارس: غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای توضیحاتی درباره نامه‌ احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت به اعضای کمیسیون تحقیق اعتبارنامه مجلس یازدهم ارائه کرد.

تاجگردون: یک ریال مال حرام یافتید، گردنم را بزنید!

متن نامه تاجگردون که خطاب به رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت نوشته شده است به شرح زیر است:

جناب آقای احمد توکلی

رئیس محترم هیات مدیره دیده بان شفافیت

مرقومه جنابعالی خطاب به کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در خصوص اعتبارنامه اینجانب که آن را از طریق رسانه‌های مختلف منتشر کرده اید، موجب شد علیرغم اینکه تا پایان روند بررسی اعتبارنامه قصد پاسخگویی به تهمت‌ها و افتراها که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود را نداشتم، اما به دلیل حسن نظری که در شما سراغ دارم، تصمیم گرفتم که پاسخ اجمالی به سخنان شما که براساس اطلاعات نادرست ارائه شده به جنابعالی مطرح شده است، بدهم و امیدوارم که با اشراف بر اطلاعات دقیق و درست و با حسن نظر و درایت خویش به قضاوتی عادلانه در این خصوص بپردازید.

در این چند ماه پیش، حین و پس از انتخابات، آماج تخریب فضای رسانه ای و غیر رسانه ای داخلی و خارجی قرار گرفته ام و اگر چه به دلایل مختلف بر آنم که ریشه همه این حملات، در یکجا نهفته است و در موعد و مکان مقرر به طور ویژه به آن خواهیم پرداخت.

اما با تاسی به فرامین دینی هیچگاه به آنان به صورت رسانه ای پاسخ نداده ام اگر چه همیشه سعی کرده ام که صادقانه در مراجع رسمی پاسخگو بوده و خود را ملزم به رعایت این امر می‌دانم. همانگونه که مولا علی علیه السلام می‌فرمایند: «من ضن یعرضه فلیدع المراء» هر کسی که می‌خواهد آبروی خود را حفظ کند باید از جدال بپرهیزد و من نیز بر این باور و برای پیشگیری از آشفتگی جامعه تاکنون در مقام پاسخگویی برنیامدم اما در این برهه، صرفا برای تنویر افکار عمومی به سخنان شما پاسخ داده و در صورت ضرورت، در آینده آنچه را که بایسته است به تفصیل خواهم گفت.

اکنون پاسخ به یادداشت رسانه ای شما:

ابتدا خوشحالم که بعد از یکسال طرح موضوعات فساد مالی، اختلاس، ارتباط با اجانب و از این قبیل ترهات و اتهامات نسبت به اینجانب نزد جنابعالی، به این چند بند، محدود شد.

جهت استحضار جنابعالی و مردم شریف، حقیر پیش از این پاسخگوی شورای محترم نگهبان، شعبه بررسی اعتبارنامه و اکنون کمیسیون تحقیق بوده و هستم. پیش از این مکتوب و مستند به مراجع ذیربط پاسخ تقدیم کرده ام و اگر بیش از این هم ضرورتی باشد، حتما پاسخگو خواهم بود و خود را در برابر قانون مطیع می‌دانم.

در مرقومه تان تعرضی به شورای نگهبان و اعضای محترم آن کرده و آنچه که خود تشخیص دادید، بیان فرمودید. در این مقام خود را واجد صلاحیت برای پاسخ بدین امر نمی دانم و اصولا نه اطلاع و نه قصد دخالت و یا اظهار نظر در خصوص فرآیند‌های داخلی شورای محترم نگهبان دارم. در این چند ماهه عذرخواه و قدردان آنان بوده و هستم از حضور این عزیزان بزرگوار پوزش طلبیده که به هر دلیل قانونی و شرفی، وظیفه خود دیده اند که در خصوص صلاحیت اینجانب برای انتخابات، اعلام نظر مثبت کرده و متأسفانه آماج رسانه‌های بیگانه و منتقدین داخلی قرار گرفتند.

اینجانب در هر شرایطی، خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانم و ساحت شورای محترم نگهبان را پاک‌تر از کلامی که در نگاه شما و صدای آمریکا گفته شد، می‌دانم.

جناب توکلی «این تذهبون» فکر می‌کنید نتیجه این حرف‌ها چیست؟ آیا فکر نمی کنید نتیجه این نوع حرف ها، سست کردن ریشه اعتقادات مردم است؟ من هم مثل شما معتقدم آنان معصوم نیستند، ولی آیا فکر نمی کنید اگر اعضای شورای محترم نگهبان معصوم نباشند، جنابعالی و حقیر هم به طریق اولی معصوم نیستیم؟

پاسخ به «اسناد چه می‌گویند»:

1. طرح آبرسانی به دشت امامزاده جعفر

خوشحالم که قرار است پاسخگوی عقوبتی باشم که جرمش خدمت به مردم محروم منطقه ام است. خیلی دوست داشتم در ادوار حضورتان در مجلس، این فراگیری را داشته باشید که جداول پیوست قانون بودجه را ببینید و شناخت پیدا کنید. اگر چه ضرورتی به پاسخگویی نمی بینم و دولت و سازمان برنامه باید پاسخگو باشند (اگر نگویید دولت در اختیار شماست ولی صرفا جهت استحضار شما این طرح در سال۸3 - ۸2 آغاز شد و از سال 84 به بعد تا زمانی که اینجانب منتخب مردم شدم (سال ۱۳۹۱) متوقف ماند.

رودخانه پرآب زهره از کنار زمین‌های نیازمند این خطه می‌گذرد و به خلیج فارس می‌ریزد. در کنار این دشت‌ها، چاه‌های نفتی وجود دارد که از خروجی این سرزمین نیازمند با مردمانی مستضعف، چراغ‌های پارک‌ها و ویلاهای شماها روشن می‌شود و آنان شکم گرسنه می‌خوابند.

اگر نمی دانید، بد نیست سری به جداول پیوست شماره یک قوانین بودجه بزنید تا فرایند و نحوه تنظیم و طرح‌های مشابه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینید. اگر طرحی بدون مجوز آغاز شده است و مجوزات لازم را نگرفته است، یقیناً دستگاه‌های ناظر وظیفه داشته و دارند که بررسی کنند. جهت استحضار شما این طرح دارای مجوز تخصیص آب، ماده 23 (از سال 83) و موافقتنامه و غیره می‌باشد و هیچ مشکلی ندارد.

اگر ادعا می‌کنید بعدها به این طرح‌ها قسمت‌های دیگری اضافه شده است (که درست است) شما بروید انبوه طرح‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینید که شرق و غرب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به هم وصل کرده است و کسی ایراد نمی‌گیرد و خلاف قانون هم نیست و حداقل این که همه اهداف این طرح در محدوده یک شهرستان است.

شما چه مشکلی با این موضوع دارید که بعد از سال‌ها کسی به داد آن مردم فقیر مردم رسیده و با تکنیک‌های بودجه‌نویسی آشناست و می‌تواند حق و حقوق آن مردم ضعیف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با توجیه دولت محترم ادا کند.

مزید استحضارتان هدف این طرح حدود 7 هزار هکتار می‌باشد و زمین اینجانب مشروب است و از آب زیرزمینی استفاده می‌کند و نیازمند آب این طرح نیست (اشتباه به عرضتان رسانده‌اند بد نبود قبل از هر اظهارنظری تحقیق می‌فرمودید.)

مرا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از مواد قانون مجازات اسلامی نترسانید، این قوانین بر اساس شرع مقدس تنظیم شده است و هر گاه قاضی منصفی از من سؤال کند، پاسخ لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقدیم خواهم کرد و فقط به یک کلام بسنده می‌کنم که مردم مستضعف آن خطه که حداقل بیست درصد از نفت کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تولید می‌کنند، حداکثر درآمد آنان 60 درصد درآمد متوسط کشور است و این حداقل بیست درصد از نفت کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تولید می‌کنند، حداکثر درآمد آنان 60 درصد درآمد متوسط کشور است و این حقشان نیست. به عنوان برادر کوچک‌تر یادآور می‌شوم که خرسند شوید از خدمت به مردمان مستضعف و بدانید دعای خیر و آه جانسوز آنان نزد خداوند متعال، بی‌پاسخ نمی‌ماند.

2. فرایند نحوه بررسی بودجه در مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به روش امویان تشبیه کرده‌اید و همه ایرادات این فرایند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوجه من کرده‌اید.

حداقل این که چند سال در دولت بودید و مجلس هفتم و هشتم هم بدون این که من همکارتان باشم، به همین سیاق بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تصویب و اجرایی کردید. با این وصف، چگونه ریاست من بر کمیسیون بودجه (برخلاف میل شما) حکومت اموی می‌شود و احتمالا دوران شما حکومت علوی!... «این تذهبون»؟

3. موضوع شرکت پترو امید آسیا و تخلف آن شرکت قبلا هم حضوری خدمتتان توضیح داده و به گزارشی که به شورای محترم نگهبان هم دادید، پاسخگو بودم.

جناب توکلی شرکت پترو امید آسیا متعلق به بانک متعلق به بانک سپه است. همچنان که فرمودید قرارداد پتروامید با شرکت ملی نفت ایران مربوط به سال 1389 است. حضور من به عنوان عضو هیأت مدیره پترو امید آسیا، در اواخر سال 1390 است و در سال 1391 هم با آغاز به کارم در مجلس شورای اسلامی از شرکت خارج شدم. با این اوصاف، این موضوع چه ارتباطی به من دارد؟

مزید استحضار حضرتعالی گزارش دیوان محاسبات مربوط به سال‌های 1397 و 1398 است که خودتان بهتر از هر کسی می‌دانید رابطه دیوان محاسبات و کمیسیون بودجه چگونه است و اگر قرار است ارتباطی نامأنوس بین من و این شرکت وجود داشته باشد که نباید این گزارش تولید می‌شد و سرانجام این که در چند سال گذشته نشان داده شده است که نه دیوان محاسبات و نه قوه قضائیه در این امور با کسی تعارفی ندارد و این گزارش تخلف هم با علم و اطلاع اینجانب صادر و در حال پیگیری است.

4. در خصوص زمین‌خواری شصت ساله خانواده ما، اگر مستندی قانونی دارید، لطفا طرح دعوی در دادگاه صالحه کنید. ان‌شاءالله پاسخ لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت خواهید کرد.

تعجبم بر آن است که مصوبه فسادستیز مجلس در سال 97 که اتفاقا در صحن مجمع فقط مورد حمایت جنابعالی، حضرت آیت‌الله رئیسی و جناب دکتر احمدی نژاد قرار گرفت و من مدافع آن بودم و مجمع تصویب نکرد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به این موضوع ربط می‌دهید. خودتان می‌دانید که منظور آن قانون کی بود و ای کاش به حافظه‌تان فشار می‌آوردید تا بدانید در پایان آن جلسه به من چه گفتید و افسوس خوردید از عدم تصویب آن بند.

خواهشمندم این نوع روش‌های غیر اخلاقی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در توجیه کارتان کنار بگذارید.

5. سوابق مربوط به تحصیلاتم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقدیم به کمیسیون تحقیق و پیش از این به شورای محترم نگهبان ارائه کرده‌ام که مورد بررسی قرار گرفته است.

علاوه بر شورای محترم نگهبان، شعبه و کمیسیون مسؤول بررسی پرونده مدارک تحصیلی اینجانب می‌باشد اعلام تا تقدیم نمایم.

6. در خصوص کیفرخواست بانک سرمایه، مستحضرید پرونده آنان بررسی و متهمین،‌ محکوم و در حال طی محکومیت خودشان هستند.

در این رابطه از طرف نهادهای قانونی تاکنون نکته‌ای به من، اعلام و ابلاغ نشده است. بدیهی است همانند هر فرد ایرانی، وظیفه دارم در خصوص هر سوالی از مراجع ذی صلاح قضایی و حقوقی، پاسخگو باشم. لطفا به قوانین و مقررات حقوقی جامعه احترام بگذارید.

7. نمی‌دانم تسلط جنابعالی بر امور طبقه‌بندی محرمانه کشور چقدر است که محتوای نامه محرمانه مراکز چهارگانه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیان، تشریح و حکم صادر می‌کنید و اصولا چگونه جنابعالی به محتوای نامه‌های محرمانه دسترسی پیدا کرده‌اید؟

من و خانواده‌ام آسیب دیده درگیری با منافقین بوده، در تحصن شرکت نکرده، استعفا نداده‌ام و این نوع اتهامات هنگام بررسی شورای محترم نگهبان حداقل در 4 روز گذشته که تأیید صلاحیت شدم، مورد بررسی قرار گرفته است. جنابعالی با طرح مکرر این مسائل، قصد دارید که فضای بررسی اعتبارنامه و سیاسی و جناحی کنید و نمایندگان محترم مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحریک به واکنش سیاسی نمایید. بگذارید حداقل ریشه‌های اعتماد مردم بیش از این سست نشود.

8. به موضوع تبارگماری و ایل سالاری اشاره فرمودید.

نمی‌دانم اگر چند لر و زاگرسی در این مملکت شغل پیدا کردند و نه مسؤولیت باید گردن من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بزنند. نمی‌دانم رشد پسرخاله‌هایتان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شما نسبت بدهم یا رشد شما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پسر خاله‌ها؟

شما شایسته بودید و یا آنان؟ و یا دیگر بستگان خودتان و اطرافیانتان که رشد کرده‌اند.

چرا بر شما گران آمده است که یک فرد تحصیل کرده از استان کهگیلویه و بویراحمد که کوچک‌ترین ارتباط قومی و فامیلی با من ندارد رئیس پژوهشکده محیط زیست شود؟

ایشان چه نسبت فامیلی با من دارد؟

بالادست ایشان، چند نفر از خطه یک استان دیگر هستند؟

آیا آنان به واسطه ارتباط با شما مسؤولیت گرفته‌اند؟

آیا مثلاً آقای دکتر دژپسند که وزیر اقتصاد هستند و همشهری شما، به واسطه شما رشد کرده‌اند؟

یا اگر سید شمس‌الدین حسینی در دوران نفوذ شما، در دولت دکتر احمدی‌نژاد وزیر شد، به واسطه نفوذ شما وزیر شد؟

آیا رابطه دو رئیس قوه (لاریجانی‌ها) که به قول خودتان مادرشان خاله مادرتان و خاله همسرتان می‌باشد، نزدیک‌تر است، یا کسانی که به آنان اشاره فرمودید؟

آقای توکلی! همگان می‌دانند داد «لر ستیزی» شما سر به فلک کشیده است و بیزارید از این قوم، ولی فراموش نکنید اینان انسان‌های ساده و خداجویی هستند که دل بزرگشان به مهر خدا وصل است و بس.

9 و اما در خصوص بند آخر:

اگر حتی یک ریال مال حرام پیدا کردید که زندگی من به آن آغشته است، گردنم از مو باریک‌تر، بزنید؛ اما خوشحالم که بعد از یک سال رواداری تهمت و افترا به من، نتیجه‌اش مرقومه شما باشد.

کلام آخر

جناب آقای توکلی!

من نه انسان بزرگی هستم و نه به کسی وصل هستم. از دیار دور ایران زمین؛ یعنی کهگیلویه و بویراحمد، بدون رانت وارد دانشگاه شدم. درس خواندم و بدون هیچ پشتوانه‌ سیاسی، قومی، قبیله‌ای، رانتی، مسیر مشخص را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طی کردم تا به امروز. سه دوره مردم عزیز دیارم، با رأی قاطع، حقیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نمایندگی خود انتخاب کردند و در چهار دوره، شورای محترم نگهبان من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تأیید کرده است.

در این یک ماه گذشته، مجددا، دو بار مورد استعلام قرار گرفت. شعبه مربوطه رأی بر تأیید اعتبارنامه داد. من منتخب مردم فقیر لر و ترک قشقایی و دیگر اقوام آن خطه هستم. تا اینجا خدمتگزار بوده‌ام و هر گاه نظام تشخیص به عدم ادامه خدمتگزاری من داشت، منتی بر نظام ندارم و همواره خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مدیون نظام می‌دانم.

رزمنده، بسیجی، جانباز و خانواده شهید هستم و همه اینها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در برابر عظمت این انقلاب و خون شهدا ناچیز می‌دانم.

شما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خداوند بزرگ، و خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به رأفت او می‌سپارم و جز به توکل به خداوند متعال، به هیچ چیز دل نمی‌بندم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطمئنی همه اش حلاله؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! او خوب فرکن بعد خرف بزن به ضررت نشه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو یکی نه! همتون با هم!

      • ابی

        ببین نمایندگی چقد نون داره که بخاطرش این کارا رو میکنن.اینا همش بخاطر خدمت به مردمه یعنی؟

      • بدون نام

        همینکه از بابت نمایندگی مجلس که صلاحیت آنرا نداری حقوق گرفتی یعنی مال غیر مشروع

      • امیر

        شیرمردلرهیچ وقت دزدی نمیکن وگردن کج نمیکند.

      • پانزدهمین نفر

        واقعا مردی
        آدم خپماتت رو‌میبینه لذت میبره
        خواستن از ریاست بودجه در بیایی و بودجه دستشون بیافته که زحمتش رو کشیدن

      • ایرانی

        اول از همه مدرک آقای تاجگردون رو چک کنید
        اگه درست نبود گردنشو بزنید....به حرف خودش
        جالبه تو هیچ دانشگاهی مدرکش پیدا نشده
        الان حرف از حلال و حرامی میزنه...

      • SIYEAD

        این حرکات نماینده مشکوک است ،
        لطفاً تمام تراکنش های ده روز قبل را بررسی کنید
        حتما به چیزی خواهید رسید

      • بدون نام

        مرد باشو پای حرفت وایسا.ولی آخرش مرگه.حالا دیر یا زود

    • cactus

      اول همه رو از حلقومت در میارن بعد

    • خ

      خوب پته همدیگرو رو میریزید رو آب مردم هم که اصلا حساب نیستند دعوای شماها جناحی هست و فقط مردم رو بهانه قرار دادید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ناز شصتت برم ابرمرد کهگلیویه و بویر احمد آنان از تو حسادت می ورزندخوش بدرخش که اول خدا بعد هم بیست میلیون لر زاگرس نشین پشتیبانت هستند

      • بدون نام

        احسنت به این مرد. لرکه حقایق راروشن کرد

      • ******* shanjani ******

        .... الان مگه .. یک ریالی.. پیدا میشود..؟

      • بدون نام

        درود خدا بر شما خدا قوت شیر مادرت حلالت باشد حرفها منطقی بود خدا عادل و آگاه است کینه و حسادت و حسودی تا کی تا کجا مگر میشود کسی تخلف کند چهار دوره نماینده شود توکل هم در این دنیا و هم در آن دنیا باید پاسخگو باشد

    • بدون نام

      تاحلال ازدیدگاه توچی باشه

      پاسخ ها

      • E3maeil

        باز قضاوت های الکی مردم ما شروع شد تو همه چی میخان نظر بدن و فضولی کنن ...

    • بدون نام

      یک ریال نیست میلیاردها دلار است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا کور شود هر انکه نتواند دید

      • بدون نام

        کاربر 00:30 بدبخت تر از دزد ، طرفدارهای دزد هستن

    • بدون نام

      هرچیزی تکذیب شد کاملا درست از اب درمیاد مطمئن باشید

    • بدون نام

      لرها اهل حروم خوری نیستند،،، تاریخ را ورق بزنید

      پاسخ ها

      • Fallenا

        هنه جا خوب و بد هست

      • بدون نام

        خاوری چی می گفت؟؟؟

      • ماوشما

        حتماتاریخ راهم خودتان نوشتید. که دیکته نانوشته غلط ندارد.

    • بدون نام

      از نظر خودت حلال خوری

    • بدون نام

      دمت گرم جناب اقای دکتر تاجگردون عزی . لهش کردی.

    • بدون نام

      درودربر قوم لر ودکترتاج گردون ومرگ بر بدخواه قوم لر

      پاسخ ها

      • امیر بختیاری

        درود وسپاس بر قوم دلاور لر
        دکترتاجگردان افتخار قوم بزرگ بختیاری ولر هستند.
        وهیچ واهمه ای از یاوگویی امثال توکلی بی سواد ندارد.

      • حسن

        درودبرشما دکتر افتخار مردم لر

    • سروش

      بجای اینکه هفتاد من مثنوی بنویسی، تو چند خط خلاصه میکردی، کسی بی جهت تو این کار نمیاد، کسیکه هم بیاد هدفش یک چیزه آقای نماینده مثلا دلسوز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بوی سوز میاد

    • ش ح

      بنازمت تاجگردون عزیز

    • بدون نام

      احسنت به این نماینده آفرین

    • فرشته

      درد و بلات تو سر توکلی

    • بدون نام

      میزنیم

    • فضل اله لشکری

      شیر مادرت حلالت.

    • بدون نام

      راست میگه ریال نیست دولار تست

    • بدون نام

      طرف خیلی زبون باز توشهرخودت همه می دانند که توچه کارهایی که نکردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم‌از جای دیگری میسوزی

      • بدون نام

        همه کار برای آبادانی انجام داده.تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

    • بدون نام

      درود بر جناب تاجگردون که همیشه وقت شفاف و با صداقت نظر خود را بیان میکنید

      پاسخ ها

      • ماوشما

        ببین جناب مردم ایران ازصاحبان تاج خیری ندیده اند . حالاچه گردانش باشد چه ثابت فرقی نمی کند پس کوتاه بیا.

    • بدون نام

      درود بر جناب تاجگردون که همیشه وقت شفاف و با صداقت نظر خود را بیان میکنید

    • محمد

      شیر مادرت حلالت تاجگردون عزیز ما مردم قدر شما را میدانیم ومثل کوه استوار وبه عهدی که بستیم پایبندیم.

    • بیتنام

      ببین تاجگردون یک لر است غیرت اون نمیزاره همچین کار های کند فهمیدی با وی همیشه با غیرت خیانت کار نیست ادم که مثل کسی را ضایع کن نیست اوکی

    • بدون نام

      دعوا جناجی وبر سر زیاده خواهی و قدرت است بستگی دارد که کدام طرف قوی باشد طبیعت صاحبان قدرت همین است و بس انچه نیست انصاف مروت و جوانمردی است

    • ج بیگ

      سلام جناب دکتر نمیدانیم حرف شمارا باور کنیم یا حرف نمایندگان را ولی خواهشا اگر میخواهی بگویی آنها خلاف گفته اند شما لطف کنید اموال خود و ایل و تبار درجه یک خودرا بگویید تا خود مردم که خوب بلدند حساب کنند بببینند آیا با حقوق کارمندی میشود اینهمه ثروت جمع کرد !!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چیکاره ای.... دکتر خودش حسابه خالیبافو رسید. شیره. . رئیس جمهور ایبویه. شیر.....

    • بدون نام

      احمد توکلی دیکته شده حرف می زند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه یزنین گاراژ..... رئيس جمهوره.....

    • بدون نام

      هه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه........
        شیر رئیس جمهور امومد.

    • بدون نام

      پاکتر ومخلص ترازتاجگردون بین نمایندگان نیست این فقط یه دعوای سیاسی ومیخوان کسی از این جناح که سرازاقتصادمملکت درمیاره بینشون نباشه ورشد نکنه پس خداچی میشه قرآن چی میشه اعتقادات چی میشه فقط دارید با اعتقادات مردم بازی میکنید که اگرذره ای هم اعتقاد دارن ازبیم برود لعنت به همتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نسوزی....... رئیس جمهور ه. ایندوره.

    • هنر

      فکر کرده پول مجلس خیلی حلاله!! چه قدم مثبتی واسه مردم بر میدارین با این حقوقای نجومی ، بعدشم گردنتون ماشاالله اینقدر کلفت شده که نمیشه زدش

    • بدون نام

      دزد میاد میگه من حرام خوردم مثل طبری که میگفت من بیگناه هستم

    • بدون نام

      هر کسی با آبروی دیگران بازی میکنه مطمئن باشید خدا با آبروی او بازی خواهر کرد

    • بدون نام

      زنده باد دکتر تاجگردون

    • •••

      مگه فقط به مال حرومه؟ خیلی کارای دیگه‌ای هم میشه کرد...

    • یک درصدی های غرب گدا

      من اگه کاری بودم میگفتم تحقیق کنید و اولین پول حرامی که پیدا کردید گردنش رو بزنید

    • جنوبی

      آقای توکلی شما برای نظام چکار کردید؟شما بدون تحقیق وفقط از طریق اخبار افراد مغرض وباند سیاسی خود دارید به ایشان که خدمتگزار مناطق محروم میباشد وبالاترین درصد رای را در بین نمایندگان کنونی دارند تهمت می زنید باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشید.

    • همیشه بهار

      خیلیا از تو مومنتر این حرف رو زدن

    • احمد

      احسنت بر تو وادبت افرین بر دفاع بحقت در برابر یاوه گویی های اقای توکلی چه زیبا بود دلمان خنک شد حقا که از نزاد لر هستیدوشجاع ونترس وبیباک اگر هم غیر از این بود بهت رای نمیدادم اگر بخاطر خدا نبود جواب اینا را که با بی حیا یی ابرو میبرند باید با مشت در دهن ویا بهتر بگویم...ما جواب میدادیم درود بر تو

    • ناشناس

      یک ریال را که همه دارند برو بالا تا باور کردنی بشه

    • بدون نام

      اقا من که هیچ وقت حوصله نمیکنم ولی همشو خوندم.
      حرفای توکلی را هم خوندم.
      منطق نامه تاجگردون بسیار قوی بود. و نامه توکلی فقط شامل یک سری اتهامات بی اساس و کلی بود.

    • سید

      راه حلالت هم به ما بگو

    • امید

      درود بر دکتر تاجگردون شیر مرد لر

    • رضا

      حقوقی که میگیرید میلیونی هست این یه نمونه اش حقوق کارگر و کارمند با خودتون مقایسه کنید متوجه میشید که نه تنها یک ریال بلکه میلیون ها تومن از این راه به دست اوردید

    • بدون نام

      دوستانی که میان یجوری حرف میزنن انگار تاج گردون نماد قوم لره و هرکی دشمنشه دشمن لره
      بزرگترین دشمن لر همین شما هستین که از همچین ادمی طرفداری میکنی اونکه میگه بیست ملیون لر پشتته خبر نداره توی خود کچساران به زور رای اورده؟
      خبر نداره تمام مردم باشت کهگیلویه و بویر احمد و حتی خیلی از گچساران دلشون خونه از دست ایشون؟
      ایشون فقط فامیل خودشو میبینه و هیچ خدمتی هم به لر نکرده
      حالا که کارش گیره هی لر لر میکنه

    • رحیمی

      مگرمی شودباپول حلال مسئولیت داشت

    • فرزند اریوبرزن

      درود خدا بر فرزند غیور دنای سرافراز وزاگراس استوار..تاجگردون پاکدسترین نماینده از دیار سلحشوران لر هست ..وقابل مقایسه با زاکانی و قالیباف و...که با رد صلاحیت ورانتخواری و بزن وببند وبیت المال نماینده ۱۰٪ مردم حوزه خودشون شدند..نمیدونم زاکانی وامثال قالیباف با ۱۰ درصد چطور روشون میشه جلوفرزند دنا سر بلند کنند

    • بدون نام

      شما زرنگتر از این حرفایید ک ردی بجا بزارید

    • بدون نام

      چند جمله اول رو بخونيد و به محل قرارگرفتن فعل ها،مفعول،راي مفعول و...توجه كنيد تا متوجه سطح سواد اين نمايندگان گزينشي شويد،ادبيات فارسي را به سخره گرفته با اين نگارش.

    • ی

      زنده باد لر ننگت باد احمد توکلی

    • ی

      طول تاریخ ی نفر حاکمیت عادل داشته اونم کریم خان زند بوده زنده باد تاج گردون زنده باد قوم لر شجاع

    • روح الله خادمی

      احسنت به این همه متانت،جناب دکتر عزیز انشاالله که همیشه موفق و پیروز باشید

      پاسخ ها

      • ایذه ای

        تو افتخار بختیاری ولری با غیرتم دکتر تاجگردون عزیز

      • ایذه ای

        روح برادر شهیدت همیشه یاورت هست با غیرتم زورشون میاد چون با صداقتی

      • بینام

        سپاس

    • ms

      زنده باد تاجگردون .

    • بدون نام

      شما جناب تاجگردون خواهش میکنیم از احادیث حضرت علی (ع)نام نبرید چون نه تنونستی از حدیث های امام علی الگو بگیری نه میتونی پس بیا رو راست باش وریا کاری رو بزار کنار خودت هم میدونی چی به چیه هم ما ملت میدونیم چی به چیه پس سعیکن دور برنداری ضرر داره

    • بدون نام

      خب اگر میخوردی که نگه میداشنت عموجان
      فهمیدنند که بخور نیستی و نمیتونند با وجود تو بخورن که نمیگذارند بمونی

    • بدون نام

      درود بر آقای تاجگردون

    • بدون نام

      زنده بادتاجگردون

    • بدون نام

      مردم ببینید اینهارو طوری حرف میزنند که واقعا ادم نمیفهمه کی راست است و کی کج .اشکال کار نداشتن رسانه و خبرنگار ازاد و متعهد و مستقل است که زوایای تاریک اینهارو در طول زمان نه فقط دوره محدود گزینش روشن کند و در کل سازو کار موجود برای تعیین صلاحیت ایراد دارد و دلیل انهم فساد ها و عدم صلاحیت های گسترده بعداز تایید شدن و رد شدن های بعدی است و هربار کم شدن قدرت فکر و ایده و توانایی مجلس و در کل مدیریت کشور است

    • لاکپشت سبز

      یکریال بله حروم نمیخورین چون لای دندونتتون نمیره میلیاردها اگه بود بله

    • بدون نام

      همش حرف بود و چرندیات

    • حکیم

      کریمی

    • جلیل

      درودبرمرد زاگرس نشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج