۱۰۲۰۸۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

محسن افشانی: چه چیزی در چنته داری؟!

محسن افشانی - بازیگر مجموعه تلویزیونی "خط" - می‌گوید: همیشه سعی می‌کنم سر کارهای مختلف با بچه‌های گروه شوخی کنم تا سختی کار از این طریق کمتر شود و به چشم نیاید.

خبرگزاری ایسنا: محسن افشانی - بازیگر مجموعه تلویزیونی "خط" - می‌گوید: همیشه سعی می‌کنم سر کارهای مختلف با بچه‌های گروه شوخی کنم تا سختی کار از این طریق کمتر شود و به چشم نیاید.

با وجود این که آقای رنجبر در کارشان بسیار جدی هستند، اما با من همراهی کردند. همین ویژگی ایشان باعث می‌شد تا فضای کار بهتر و صمیمانه‌تر شود.

بازیگر نقش شاهین در مجموعه تلویزیونی "خط" به کارگردانی عباس رنجبر درباره تجربه همکاری با این کارگردان گفت: سریال "خط" در واقع سومین تجربه همکاری من با آقای رنجبر است. اولین همکاری ما سریال "بال‌های خیس" بود که از شبکه یک سیما به پخش رسید.

دومین تجربه مشترک سریالی بود که در شمال کشور تصویربرداری کردیم و سریال "خط" هم که سومین همکاری بود. ایشان به گردن من حق استادی دارند و آشنایی ما با هم به زمانی برمی‌گردد که شخصیت هنری‌مان در حال شکل‌گیری بود. یادم می‌آید زمانی که در خانه هنرهای ایرانی کلاس بازیگری تئاتر می‌رفتم، ایشان یک روز به ما انواع لنزهای دوربین را توضیح دادند.

این بازیگر در پاسخ به این که آیا نقش شاهین مشخصه هایی دارد که توسط خودتان به آن اضافه شده باشد، افزود:

به طور خاص نه، اتفاقا یکی از ویژگی‌های خوب آقای رنجبر این است که دست بازیگر را در کار باز می‌گذارند. ابتدا او را راهنمایی می‌کنند و نکات لازم را به بازیگر می‌گویند. بعد از آن می‌گویند حالا نوبت توست. برای نقش چه چیزی در چنته داری؟!

افشانی با اشاره به این که کار جدی و حرفه ای خود را از شبکه سه آغاز کرده است و تمایل دارد تا همکاری بیشتری با این شبکه داشته باشد، بیان داشت: من همیشه به شبکه سه عرق داشته ام و دارم اما متاسفانه همکاری ام با این شبکه از سال ۸۷ که در ترانه مادری بازی کردیم، تاکنون کم بوده است و این دومین سریالی است که من در آن بازی دارم و از این شبکه پخش می شود. امیدوارم که این همکاری بیشتر شود. چراکه دوست دارم در جایی که کارم را از آنجا شروع کرده ام به بازیگری ادامه دهم.

بازیگر نقش شاهین در سریال خط درباره نقش خود نیز توضیح داد: شاهین در قصه خط یکی از دوستان سیاوش است. جریان آشنایی او با سیاوش در اتوبوس شکل می گیرد. زیرا سیاوش راننده اتوبوسی تندرو است.

مجموعه تلویزیونی "خط" به نویسندگی عباس رنجبر کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که داستان جوانی پرخاشگر به نام سیاوش را روایت می کند که دارای خصایص ناهنجار است اما برای رسیدن به معشوق، پای در وادی ‏خودسازی می نهد. این فرد در جریان آشنایی با حاج رئوف و علاقه مندی به دختر او دچار تغییر و تحول شخصیتی می شود.

کامران تفتی، آشا محرابی، محمود پاک‌نیت، لیلا برخورداری، سیاوش طهمورث، فریبا جدی‌کار، ایمان صفا ، جمال اجلالی، محسن افشانی، مجید جعفری، بهنام قربانی، مهدی چایانی، فرشاد فهیمی، آیلین دائمی، مهرانه به نهاد، مانا بهرامی، مجید لیاقت، سارا والیانی، حمید غلامی، صفرعلی کوهی، داوود مقدادی، کامران مقدادی و ... گروه بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

این مجموعه دارای ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای است و پخش آن از شنبه ۲۳ فروردین ساعت ۲۰.۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما شروع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج