۱۰۲۱۷۲۸
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

گل‌محمدی توانایی فنی مربیان ایرانی را ثابت کرد

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی با قهرمانی مقتدرانه‌ای که همراه با پرسپولیس بدست آورد توانایی بالای مربیان ایرانی را به همه ثابت کرد.

خبرگزاری ایرنا: کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی با قهرمانی مقتدرانه ای که همراه با پرسپولیس بدست آورد توانایی بالای مربیان ایرانی را به همه ثابت کرد.

محمد پنجعلی روز جمعه در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: زمانی که یحیی گل‌محمدی هدایت تیم را برعهده گرفت ریسک بزرگی کرد و او خیلی باهوش در راس تیم عمل کرد و توانست در نهایت با استفاده از کادرفنی خوب خود تیم را به قهرمانی برساند.
وی ادامه داد: زمانی که یحیی به پرسپولیس آمد شرایط برای قهرمانی آسان نبود اما با قدرت بالای کادرفنی این تیم قهرمان شد و باید به همه تبریک بگویم.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی با کادرفنی ایرانی بسیار لذت بخش است و من به کار مربیان ایرانی ایمان دارم. متاسفانه ما هیچگاه به کادرفنی ایرانی اعتماد نکردیم و به آنها فرصت ندادیم. خوشبختانه این بار یحیی گل محمدی با قدرت، توانایی مربیان ایرانی را نشان داد.
وی تصریح کرد: پرسپولیس شاید هیچ وقت به اندازه این فصل تاریخ ساز و قدرتمند قهرمان نشده بود. خوشبختانه پرسپولیس در زمین قدرت خود را نشان داد و به حواشی که برخی در بیرون از زمین درست می کردند توجه نکرد. در این قهرمانی مدیریت هم نقش زیادی داشت و توانست آرامش تیم را حفظ کند.
پنجعلی اظهار داشت: از طرف همه پیشکسوتان از بازیکنان و کادرفنی تشکر می کنم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه دار باشد. باید از هواداران به خاطر اینکه منطقی از تیم خود حمایت کردند تشکر ویژه کنم و آنها کمک بزرگی به پرسپولیس می کنند.
وی تاکید کرد: خوشحالم هواداران پرسپولیس به فرهنگ حمایت از مربیان خود رسیدند و از هر کسی که سرمربی تیم می شود حمایت می کنند.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من این تیم اگر حمایت شود به راحتی سال آینده هم قهرمان می شود. در حال حاضر هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس هماهنگ نیست و این موضوع به تیم کمک زیادی کرده است.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بردی که مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر بدست آورد قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرد. پرسپولیس در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در صدر است و تیم های استقلال، سپاهان و تراکتور نیز با ۴۵ امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار دارند.
پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم باید روز شنبه در قائمشهر به مصاف نساجی برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگرسال بعد موفق بود کاری کرده چون این تیم کالدرون بود نه او

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قدرت بابا مسعود رو با توانایی های یحیی اشتباه گرفتی داداش هر کی مربی بشه تو لنگ قهرمانه......

    • م

      محک اصلی در رقابتهای بین المللی است . اگر از پس تیمهای درجه۲ آسیا ودرجه ۵ اروپا برآمدید درست است.

    • بدون نام

      گل محمدی چطور این چندسال هیچ تیمی رو قهرمان نکردپرسپولیس تیمش از لحاظ فنی وبازیکن ومالی آماده بود اگه گلمحمدی هم نمیومد بازقهرمان میشد

    • بدون نام

      خانه توانایی وزیر رو یا خلمحمدی رو؟؟؟؟؟؟

    • محمود شیرن کازرون

      گل محمدی توانائی مربیان داخلی ثابت بابا مسعود توانائیش را به گل محمدی تزریق کرد اقای پنج علی

    • خوزستانی

      مدیران ناکارآمدی مثل رسول پناه بازهم محرومیت درانتظار پرسپولیس هست بابا اینا چیند که سلطانی فر این دوتیم رو داره نابود میکنه کی قراره خصوصی بشن؟،خدا برات نسازه

    • بدون نام

      این تیم کالدرون بودکه قهرمان شدنه گل محمدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج