۱۰۴۹۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

دربی مجلسی سرخابی در بهارستان!

هنوز ۲ هفته از تجمع اعتراض‌آمیز هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی نگذشته بود که هواداران این تیم روز گذشته دوباره مقابل خانه ملت تجمع و علیه وزیر ورزش‌وجوانان و اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیئت مدیره و گزینه مدیرعاملی باشگاه شعار سر دادند.

خراسان ورزشی: هنوز ۲ هفته از تجمع اعتراض‌آمیز هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی نگذشته بود که هواداران این تیم روز گذشته دوباره مقابل خانه ملت تجمع و علیه وزیر ورزش‌وجوانان و اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیئت مدیره و گزینه مدیرعاملی باشگاه شعار سر دادند.

دومین تجمع استقلالی‌ها در بهارستان با حضور تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس و مدیران این باشگاه برای دیدار و گفت‌وگو با اعضای فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس درباره مشکلات پرسپولیس و پیدا کردن راه حل‌های مناسب همزمان شد تا دربی مجلسی سرخابی را هم شاهد باشیم! در تجمع قبلی آبی‌ها، نمایندگان در تعطیلات بودند و استقلالی‌ها به بلاتکلیفی تیم و نداشتن سرمربی و مدیرعامل معترض بودند که تا تجمع دوم مشکل سرمربی با انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی آبی‌ها حل شد و این بار هواداران معترض استقلال از عدم تمدید قرارداد هروویه میلیچ و علی کریمی و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان ناراحت بودند. پس از دقایقی از زمان آغاز این تجمع یکی از نمایندگان مجلس به میان هواداران معترض استقلال آمد تا شنونده اظهارات آنها باشد.

هرچند دغدغه و چالش اصلی هواداران استقلال از مدت‌ها پیش، وزارت ورزش و نگاه تبعیض‌آمیز وزیر به سرخابی بوده اما در تجمع دیروز آنها نقدهایی هم به محمود فکری به خاطر عدم انتقاد از مدیریت و عدم اعلام نارضایتی از کمبودها داشتند و از او خواستند مجیز مدیران را نگوید و از منافع استقلال دفاع کند. صرفنظر از این، استقلالی‌ها به گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه از جمله اسماعیل خلیل‌زاده انتقاد داشتند و همزمان علیه او و وزیر ورزش شعار دادند. خلیل‌زاده که در مقطعی سرپرست باشگاه استقلال هم بود کنار امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق باشگاه متهم اصلی در فراری دادن آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی و محبوب استقلال است.

به‌خصوص با اظهار نظرهای اخیر علی خطیر، معاون سابق باشگاه که مدعی شده بود ۸۰هزار دلار از درآمد باشگاه در حساب خلیل‌زاده بود اما او از واریز آن به حساب استراماچونی خودداری کرد تا او قهر کند و برود، هواداران استقلال دید منفی‌تری نسبت به رئیس هیئت مدیره پیدا کرده‌اند و همین مسئله باعث شده به شدت نسبت به گزینه بودن او برای مدیرعاملی باشگاه معترض باشند.

علاوه بر این مسائل، شایعاتی درباره دوستی نزدیک خلیل‌زاده و وزیر ورزش و دورخیز آنها یا شرکای‌شان برای خرید عمده سهام باشگاه استقلال پس از عرضه در بورس شنیده می‌شود که به نگرانی و البته نفرت بیشتر هواداران از خلیل‌زاده دامن زده است. آنها و البته برخی پیشکسوتان معتقدند خرید عمده سهام استقلال در بورس توسط خلیل‌زاده و شرکایش درنهایت منجر به نابودی این باشگاه قدیمی خواهد شد چراکه آنها در این مدت ثابت کرده‌اند دلسوز استقلال نیستند و نگاه‌شان به فوتبال و باشگاه نگاه تجاری است.

همزمان با تجمع هواداران استقلال، پرسپولیسی‌ها هم با اعضای فراکسیون ورزش دیدار داشتند و صحبت‌های احسان قاضی‌زاده‌هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه مدیران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس قابل تامل بود.

او که چند روز پیش از فرصت یک ماهه به وزارت ورزش برای ایجاد ثبات مدیریتی در باشگاه استقلال خبر داده بود روز گذشته پس از نشست با پرسپولیسی‌ها و البته خبردار شدن از تجمع استقلالی‌ها بیرون مجلس از طرح سوال و کشاندن وزیر ورزش به صحن مجلس خبر داد و گفت: «دولت هنوز یک وزیر دیگر فرصت دارد تا ترکیب خود را حفظ کند و اگر وزیر دومی استیضاح شود، تمام اعضای کابینه باید مجددا معرفی شوند. بنابراین طرح سوال و کشاندن وزیر ورزش به مجلس در دستور کار ماست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چراصفحه نظرات روبستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون دوست داشتند

    • هنگامه مهرابی

      چرا در ایران

    • هنگامه مهرابی

      چرا در ایران نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج