۱۰۷۳۰۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دوپینگ شهباز با محرم نویدکیا!

مهاجم بلندقامت سپاهان با تغییرات کادرفنی این تیم، به یکی از مهره‌های کلیدی طلایی‌پوشان بدل شده و روزهای رویایی را همراه تیمش می‌گذراند.

ورزش سه: مهاجم بلندقامت سپاهان با تغییرات کادرفنی این تیم، به یکی از مهره‌های کلیدی طلایی‌پوشان بدل شده و روزهای رویایی را همراه تیمش می‌گذراند.

بدون‌تردید یکی از ارکان اصلی اوج‌گیری سپاهان در لیگ بیستم و حضور این تیم در جایگاه دوم جدول -هم‌امتیاز با گل‌گهرِ صدرنشین- درخشش سجاد شهباززاده در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی است؛ چرا که او برخلاف فصول گذشته که معمولا شروعی آرام در لیگ برتر داشت و نامش در جدول گلزنان نیز در میان مدعیان به چشم نمی‌خورد، حالا دومین گلزن برتر لیگ است و در چهار بازی اخیر سپاهان توانسته ۵ گل برای تیمش به ثمر برساند.

آماری که پیش از این در ۳۷ مسابقه برای شهباززاده به دست آمده بود و او در ۳۷ دیدار توانسته بود ۵ گل با پیراهن سپاهان به ثمر برساند؛ همچنین آمار حکایت از آن دارد سجاد شهباززاده با درخشش مقابل مس رفسنجان، برای اولین بار در لیگ برتر موفق به گلزنی در ۴ بازی پیاپی شد تا این‌چنین نشان بدهد در بهترین فرم بازی خود قرار گرفته و روزهای خوبی را سپاهان در لیگ بیستم سپری می‌کند.

او که تجربه حضور در لیگ برتر با تیم‌های سایپا، استقلال، نفت و سپاهان را دارد، روز سه‌شنبه و در دیدار مقابل مس رفسنجان، توانست به مس گل بزند تا مس رفسنجان ۲۴مین تیمی باشد که سجاد شهباززاده توانسته به آن گل بزند؛ بدون‌تردید تداوم روزهای درخشان سجاد در سپاهان می‌تواند همچنان به تاخت و تاز شاگردان محرم در لیگ برتر ادامه بدهد و آن‌ها را در جمع مدعیان نیز حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج