۱۰۹۶۱۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عاشوری: داوری با سپاهان‌ها مدارا کرد

هافبک گل گهر سیرجان: مطمئنا با یک برد دوباره به جدول باز خواهیم گشت و وضع گل گهر خوب خواهد شد.

خبرگزاری ایلنا: هافبک گل گهر سیرجان: مطمئنا با یک برد دوباره به جدول باز خواهیم گشت و وضع گل گهر خوب خواهد شد.
در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر گل گهر سیرجان در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه یک بر صفر از سپاهان اصفهان شکست خورد. نوید عاشوری در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: همه شاهئ یک بازی خوب و جذاب از دو تیم بودند و قطعا کسانی که این دیدار را دیدند از این بازی لذت بردند. سپاهان نیز یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در این فصل توانسته است نتایج خوبی کسب کند و در کنار پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیستم است. اما متاسافانه روی یک موقعیت به ما گل زدند و ما در این بازی شکست خوردیم.
هافبک گل گهر در خصوص عملکرد داوری این دیدار بیان کرد: داوری بد نبود و در چند صحنه خیلی با بازیکنان سپاهان مدارا کرد و به نظر من باید سروش رفیعی را اخراج می‌کرد و اگر داور رفیعی را اخراج می‌کرد روند بازی خیلی تغییر می‌کرد.
وی همچنین در مورد مصدومیتش در این بازی که سوژه رسانه ها شده بود، گفت: من متاسفانه روی بی احتیاطی بازیکن حریف مصدوم شدوم و زانوی من زخم شد. اما از آنجا که ما دو تعویض اجباری داشتیم و همین موضوع روی روند بازی تیم اثر گذاشته بود من ترجیح دادم تا بازی کنم تا بیش از این به تیم دچار مشکل نشود. اما متاسفانه در بازی که حداقل می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم شکست خوردیم.
این مقطعی است. در طول فصل در همه جای دنیا شاید یک تیم خوب بازی کند اما نتیجه لازم را کسب نکند و این بخشی از فوتبال است. مطمئنا ما با یک برد دوباره به جدول باز خواهیم گشت و وضع گل گهر خوب خواهد شد.
وی در خصوص بازی هفته آینده گل گهر در دربی کرمان برابر مس رفسنجان، اظهار داشت: به هر حال دربی حساسیت خاص خودش را دارد و با توجه به نزدیکی ما با این تیم در جدول حساسیت این بازی چندین برابر خواهد شد. مس اگرچه در ابتدا خوب نتیجه نگرفت اما در ادامه روند رو به رشدی داشت و ما قطعا بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت اما به طور حتم ما در خانه به دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج