۱۱۰۴۷۵۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ورزش کویت در دست مربیان ایرانی

پس از تیم ملی فوتسال زنان، کویتی‌ها برای مربیگری تیم ملی والیبال‌شان هم سراغ یک مربی ایرانی آمده‌اند.

روزنامه همشهری: پس از تیم ملی فوتسال زنان، کویتی‌ها برای مربیگری تیم ملی والیبال‌شان هم سراغ یک مربی ایرانی آمده‌اند.

آیا پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی کویت می‌شود؟ یکی از دوستان نزدیک اکبری خبر می‌دهد که او با پشنهاد مالی خوبی روبه‌رو شده اما هنوز برای رفتن تصمیم نگرفته است. اکبری بازیکن دهه‌ قبل تیم ملی ایران سابقه مربیگری تیم ملی امید و دستیاری ایگور کولاکوویچ در تیم ملی را دارد. او که سال گذشته با تیم شهرداری ارومیه نایب‌قهرمان لیگ‌برتر شد، شاید فصل آینده در ایران مربیگری نکند. دوست اکبری که نمی‌خواهد نامی از او برده شود، می‌گوید: «پیشنهاد خیلی خوبی است اما پیمان هنوز مردد است.» این پیشنهاد روزهایی مطرح شده که شهرداری ارومیه در حال رایزنی با مربیان دیگر برای جایگزینی اکبری است.

ارومیه‌ای‌ها که سال‌هاست در لیگ‌برتر به‌دنبال قهرمانی‌اند، با اکبری هم نتوانستند روی سکوی اول بروند. حالا این شائبه پیش آمده که شاید شایعه سرمربیگری در کویت، جواب کنار گذاشتن به ارومیه‌ای‌ها باشد. دوست او می‌گوید: «نه اینطور نیست. این پیشنهاد از ۲ماه قبل مطرح است. اما با توجه به اینکه کویت والیبال مطرحی ندارد، پیمان مردد است که برود یا در لیگ ایران مربیگری کند. او ۲ پیشنهاد خوب هم از باشگاه‌های ایرانی دارد.» کویت هم‌اکنون تیم ۱۳۱جهان است و در آخرین مسابقات قهرمانی آسیا هم که سال۲۰۱۹ برگزار شد، در رده پانزدهم قرار گرفت. اکبری اگر این پیشنهاد را قبول کند، در کویت تنها نیست.

قبل از او جواد مهرگان به کویت رفته و سرمربی تیم العربی است. کویتی‌ها چند سالی است که با مربیان و حتی بازیکنان ایرانی ورزش‌شان را به روز می‌کنند. اصغر رحیمی اوایل دهه ۸۰سرمربی تیم ملی تکواندوی کویت بود. سیدعلا‌ءالدین نکوفر از باسابقه‌ترین مربیان کاراته در کویت است. آرش جوان‌شیر، جلیل شیخ‌احدی، داوود میرزا داداشی از دیگر مربیان باشگاهی کاراته کویت هستند.

محمد بهرامی هم دهه ۸۰ و اوایل دهه۹۰ سرمربی تیم ملی کاراته کویت بود. سال گذشته کویتی‌ها برای راه‌اندازی لیگ فوتسال زنان و داشتن تیم ملی از ایرانی‌ها کمک گرفتند. شهرزاد مظفر سرمربی سابق تیم ملی ایران به این کشور رفت و سرمربی تیم ملی شد. آنها فرشته کریمی و نسیمه غلامی، ۲ بازیکن ملی‌پوش را هم به لیگ دعوت کردند. گفته می‌شود امسال بازیکنان بیشتری قرار است در لیگ فوتسال کویت بازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج