۱۱۷۵۲۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

VAR بیاید بسیاری از مربیان بیکار می‌شوند

سرمربی رایکای بابل معتقد است اگر سیستم کمک داور ویدئویی در ایران اجرا شود، بسیاری از مربیان کشورمان نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

روزنامه ایران ورزشی: سرمربی رایکای بابل معتقد است اگر سیستم کمک داور ویدئویی در ایران اجرا شود، بسیاری از مربیان کشورمان نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. پیروز قربانی می‌گوید: «شخصیت داور و مدیریت او بر بازی بسیار تأثیرگذار است. زمانی که فغانی در ایران سوت می‌زند، بازیکنان اعتراض چندانی به داور نمی‌کنند و می‌دانند فغانی چگونه برخورد می‌کند.

امیدوارم سایر داوران ما نیز چنین روحیه‌ای داشته باشند. داوران در برخی بازی‌ها واقعاً ضعیف قضاوت می‌کنند و بعضی از آنها در بدیهیات هم مشکل دارند. سطح داوری ما باید خیلی بهتر باشد و اگر فرهنگ استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی را بسازیم، VAR می‌تواند خیلی به ما کمک کند. با ورود VAR، تفاوت مربیان با یکدیگر مشخص می‌شود و خیلی از آنها به راحتی نمی‌توانند در ایران کار کنند.

برخی مربیان در زمان شکست، به هیچ وجه ضعف خود را نمی‌پذیرند و به دنبال بهانه می‌گردند. یکی از این بهانه‌ها هم داور است. اگر VAR در فوتبال ایران اجرا شود، با اعتراض مربیان باید ۱۰۰ بار اجرا شود و باید ابتدا فرهنگ استفاده از این سیستم را جا بیندازیم.» او مدعی است که تیم تحت هدایتش شانس لیگ برتری‌شدن را ندارد: «از ابتدا می‌خواستیم تیمی بسازیم که حرفی برای گفتن داشته باشیم. شرایط لازم برای صعود در تیم ما فراهم نیست و تشخیص دادیم تیمی بسازیم که آن را نفرات بومی و جوان تشکیل دهند.

کارت بازی برخی بازیکنان تا هفته هفتم صادر نشده بود و هفته‌های ابتدایی را به شناخت تیم اختصاص دادیم. آنها از دیدار مقابل قشقایی به تیم ما اضافه شدند و دست ما بازتر شده است. رایکا ۸۰ تا ۹۰ درصد نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است و عمده نفرات ما را بازیکنان زیر ۲۳ سال تشکیل می‌دهند.

تیم برای رسیدن به ثبات به زمان نیاز دارد.» او از مدیریت باشگاهش رضایت دارد: «رایکا باشگاهی خصوصی است و دوستان از جیب خود هزینه می‌کنند. پرداخت مطالبات بازیکنان شاید دیر و زود داشته باشد اما مالکان تا جای ممکن توانسته‌اند تعهدات خود را عملی کنند و کم نگذاشته‌اند. تیمداری خصوصی بسیار سخت است و امیدوارم با کسب نتایج خوب، پاسخگوی هواداران رایکا باشیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج