۱۱۹۳۵۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

همراه اول مکالمه رایگان می‌دهد

مشترکین همراه اول می توانند در ماه مبارک رمضان با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.

خبرگزاری ایسنا: مشترکین همراه اول می توانند در ماه مبارک رمضان با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.

بر اساس این طرح، در طول ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۳، مشترکین با ثبت نام رایگان می توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند.

تماس پس از ۶۰ دقیقه قطع شده و یا به نرخ مکالمه جاری با تکرار شرایط طرح باز خواهد گشت. زمان اجرای این طرح، ۸ تیر تا ۶ مردادماه سال جاری بوده و کلیه مشترکین فعال دائمی و اعتباری می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

همراه اولیها می توانند با ارسال عدد ۱ لاتین به سرشماره ۸۰۵۵ در طرح ثبت نام کنند. مشترکین باید توجه داشته باشند که تا قبل از دریافت پیامک تأیید، ثبت نام در طرح صورت نگرفته است.

بنا بر اعلام مشترکین دائمی در طول اجرای طرح، امکان اطلاع از میزان تخفیف بهره مند شده را با ارسال عدد ۰ لاتین به ۸۰۵۵ یا شماره گیری #۴۵۰*۱۱۱* دارند.

مشترکینی که همزمان با طرح ۵۵+۵، از دیگر طرح های تخفیف مکالمه استفاده می کنند، در صورتی که مشترک از سیم کارت دائمی استفاده کند، اولویت با سرویسی است که تخفیف بیشتر دارد و در صورتی که مشترک از سیم کارت اعتباری استفاده کند، با طرحی است که رایگان باشد.

تمامی مشترکین جدید که در طول طرح اقدام به فعالسازی کنند، امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت. همچنین این طرح شامل مکالمات درون شبکه (تلفن ثابت و همراه اول) شده و مکالمات خارجه، رومینگ بین الملل و تماس با سایر اپراتورها شامل این طرح نمی شود.

مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ویژگی های این طرح، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساره

      دروغه محض هستش و بعد از 10 دقيقه ارتباط قطع ميشه و زماني كه پيام ميدي براي اطلاع از ميزان تخفيف اون رو صفر اعلام ميكنه
      اخرشين به خدا

    • ساره

      دروغه محض هستش و بعد از 10 دقيقه ارتباط قطع ميشه و زماني كه پيام ميدي براي اطلاع از ميزان تخفيف اون رو صفر اعلام ميكنه
      اخرشين به خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج