۱۲۰۰۱
۹ نظر
۵۳۱۷
۹ نظر
۵۳۱۷
پ

تجاوز به ۱۴ زن توسط سه مرد جوان

سه مرد جوان كه متهم هستند ۱۴ زن را ربوده و مورد آزار جنسي قرار داده‌اند به زودي براي آخرين دفاعيات خود در دادگاه حاضر مي‌شوند.

سه مرد جوان كه متهم هستند ۱۴ زن را ربوده و مورد آزار جنسي قرار داده‌اند به زودي براي آخرين دفاعيات خود در دادگاه حاضر مي‌شوند.

اين سه جوان شش سال قبل به جرم آزار ۱۴ زن بازداشت و در دادگاه انقلاب محاكمه و به اعدام محكوم شدند اما رأي صادره از سوي ديوان‌عالي كشور نقض و پرونده براي رسيدگي مجدد به شعبه ۷۹ دادگاه كيفري استان تهران فرستاده‌شد.

اعضاي باند در حالي بازداشت شدند كه دختري جوان را ربوده بودند و قصد داشتند او را به قتل برسانند. زماني كه ماموران كلانتري آدران جاده چالوس به پيكان طوسي رنگ مشكوك شدند، آن را متوقف كردند و صدايي غيرمتعارف را از صندوق عقب ماشين شنيدند.

ماموران از سرنشينان اتومبيل خواستند پياده شوند آنها وقتي در صندوق عقب ماشين را باز كردند با دختري روبه‌رو شدند كه بر اثر نرسيدن اكسيژن و جراحاتي كه بر بدنش وارد شده‌ بود، نيمه‌هوش بود.

وقتي اين دختر از صندوق عقب بيرون آورده ‌شد و توانست صحبت كند به ماموران گفت: من در حصارك كرج به عنوان مسافر، سوار پيكان شدم تا به عظيميه بروم، مي‌خواستم عمه‌ام را ببينم اما سه جواني كه سوار ماشين بودند من را كتك زدند و كيف و موبايلم را گرفتند و با تهديد خواستند كه ساكت باشم.

آنها به سمت آرياشهر تهران حركت كردند و در محلي خلوت مرا مورد آزار جنسي قرار داند. سپس به يك كوچه فرعي پيچيدند، خيلي ترسيده ‌بودم فكر كردم دوباره قصد دارند به من تجاوز كنند فرياد زدم و از مردم كمك خواستم يكي از متهمان من را محكم گرفت و دستش را روي دهانم گذاشت بعد مرا به صندوق عقب انداخت. حالم بد بود و داشتم خفه مي‌شدم كه ماموران پيدايم كردند. با توجه به گفته‌هاي اين دختر.

پليس سه مرد جوان را كه امير، حسين و مهدي نام دارند مورد بازجويي قرار داد. حسين كه ۱۹ سال داشت و كم سن‌ترين فرد گروه بود. گفت: وقتي قبول كردم با مهدي همكاري كنم قرار بود زنان را سوار ماشين كنيم و پول‌هايشان را بدزديم. اصلا قرار نبود به كسي تجاوز كنيم. ماشين هم براي مهدي بود. مطابق قرار او سهم بيشتري نسبت به ما مي‌گرفت. در چند مورد اول از زنان فقط سرقت كرديم، اما در يك مورد وقتي دختري جوان را به‌عنوان مسافر سوار كرديم و پول‌هايش را دزديديم، مهدي او را مورد تجاوز قرار داد و گفت ما هم مي‌توانيم اين كار را بكنيم.

ما هم زن جوان را كه به شدت هم ترسيده‌بود، مورد آزار قرار داديم. او از ترس حتي نمي‌توانست حرف بزند. بعد از آن در هر سرقتي اين كار را مي‌كرديم.

حسين گفت: بيشتر قربانيان ما زنان و دختران جوان غرب تهران بودند و ما در اكباتان و آرياشهر اين زنان را مورد آزار قرار مي‌داديم و فقط مورد آخر بود كه در كرج دختر جواني را ربوديم. تحقيقات بعدي پليس نشان داد، اين سه جوان ۱۴ زن را مورد آزار جنسي قرار داده و اموال آنها را ربوده‌اند. اين زنان كه برخي از آنها قبلا شكايتي در دادسرا مطرح نكرده‌بودند، بعد از بازداشت متهمان به دادسرا رفتند و آنها را شناسايي كردند.

با تكميل تحقيقات پرونده با اتهام محاربه به دادگاه انقلاب تهران فرستاده و متهمان در اين دادگاه محاكمه و هر سه مجرم شناخته و به اعدام محكوم شدند. وكلاي مدافع متهمان به رأي صادره اعتراض كردند و در لايحه خود نوشتند اين متهمان بايد در دادگاه كيفري‌استان تهران محاكمه شوند. سپس پرونده در ديوان‌عالي كشور مورد بررسي قرار گرفت و اعتراض وكلا مورد تاييد قرار گرفت و حكم صادره نقض و دادگاه كيفري‌استان تهران صالح دانسته و پرونده براي رسيدگي به شعبه ۷۹ دادگاه كيفري‌استان تهران فرستاده شد.

متهمان در زمان مقرر براي برگزاري دادگاه در جلسه حضور يافتند؛ اما چون شاكيان پرونده ديگر حاضر نبودند به دادگاه بيايند اين پرونده چندين بار تجديد وقت شد. در نهايت در اولين جلسه رسيدگي به اتهام تجاوز به عنف، آدم‌ربايي و سرقت سه متهم جوان براي دفاع از خود در جايگاه حاضر شدند. متهمان اين بار اتهام تجاوز به عنف را رد كردند و گفتند، با چند زن كه از آنها سرقت كردند رابطه داشتند؛ اما اين رابطه به زور نبود آنها همچنين مدعي شدند كه قصد نداشتند دختر كرجي را مورد آزار قرار دهند و از ترس او را در صندوق عقب ماشين مخفي كرده‌ بودند.

بعد از پايان اولين جلسه محاكمه قاضي محمدي‌كشكولي، رييس شعبه ۷۹ دادگاه كيفري‌استان تهران با توجه به پايان وقت جلسه آخرين دفاعيات متهمان را به بعد موكول كردند و با وقت تعيين شده متهمان در روزهاي آينده آخرين دفاعيات خود در برابر قضات و شاكياني كه حاضر شدند در جلسه دادگاه شكايت كنند، بيان خواهند كرد.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تجاوز به 14 زن توسط سه مرد جوان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک بر سر این وکلا کنند که باید حامی حق و ناموس مردم باشند نه به پول خاطر معترض باشند .خاک و چه خاکی

    • سخن حق

      وکلایی که راهکار برای این حوانات پست پیش رو میگذارند و راههای گریز را باز میکنند خودشان ...

    • دانیال

      من نمیدونم اینا وکیلن یا . . .

      پاسخ ها

      • هموطن

        اینهادانشگاه آزادی هستندنه تجربه دارندنه سوادنه ایمان واعتقادمتاسفانه ازتیره همان خانواده های متجاوزهستندغیرازاین بودحداقل به ناموس احترام میگذاشتند

    • مهر

      ای بابا! چقدر تجاوز زیاد شده

    • هم وطن

      خداوندبه مرجع ایکه جوازوکالت میدهدانصاف عنایت فرمایدمتاسفانه امروزه بیشروکلای محترم بخاطرپول همه کارمیکننددرست است قسم نامه امضاءکردندلیکن قسم نامه برای کسی صادق است که اعتقادداشته باشدخداوندبافرج امام عصربه این همه فسادخاتمه دهد

    • ن

      واقعا که این وکیلا کارشون کمتر از خود متهما نیست
      بله دوباره آزاد میشن با این تفاوت که این دفعه تو قضیه حرفه ای هم شدن به این زودیا گیر نمی افتن

    • حمید 2

      مهر ..... باهات موافقم

    • sss

      آقای وکیل اگر خواهر مادر خودت بودند بازهم وکالتشون را قبول میکردی.از قوه قضاییه عزیز میخاهم اشد مجازات را برای این جور افراد اجرا بکند تا درس عبرتی برای بقیه باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج