۱۳۱۷۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درگیری لفظی رضا عنایتی با یک خبرنگار

پس از بازی تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پدیده خراسان، هنگامی‌که خبرنگاران در کنفرانس خبری سرمربیان دو تیم حضور داشتند، حواشی در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به وجود آمد.

وب سایت نود: علی‌رغم تاکید فراوان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، مبنی بر اینکه سرمربیان تیم‌ها در راهروی ورزشگاه مصاحبه نکنند، سرمربیان دو تیم پدیده و تراکتور با دوربین‌ها مصاحبه کردند که این موضوع زمینه‌ساز ناراحتی دیگر خبرنگاران را فراهم کرد. حتی کار به جایی رسید که خبرنگاران قصد داشتند کنفرانس مطبوعاتی خطیبی و مرزبان را تحریم کنند، اما پس از این تصمیم با وساطت و معذرت‌خواهی مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده، از اصحاب رسانه، خبرنگاران حاضر به حضور در نشست خبری دو مربی شدند.

پس از اینکه این غائله آرام گرفت و پس از کنفرانس خبری مرزبان و هنگامی‌که خبرنگاران منتظر حضور سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بودند، درگیری فیزیکی میان یک خبرنگار و مجید نوروزی، کمک‌مربی تیم فوتبال پدیده صورت گرفت. پس از وساطت دیگر افراد حاضر در صحنه، رضا عنایتی، کاپیتان تیم فوتبال پدیده وارد صحنه شد و بدون مقدمه تهدید خبرنگار ورزشی و فحاشی نسبت به وی کرد. این حرکت مسلما از سوی کاپیتان تیم فوتبال پدیده که چندین سال از عمر فوتبالش می‌گذرد و باید الگوی دیگر بازیکنان این تیم در رعایت اخلاق و احترام باشد، عجیب بود! خبرنگاران مشهدی عقیده دارند که این روزها که پدیده توانسته نتایج قابل قبولی به دست آورد، بازیکنانی که باید عصای دست سرمربی باشند و حواشی تیم را کنترل کنند خود زمینه‌ساز ایجاد حواشی جدید حول این باشگاه نباشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج