۱۹۲۲۶۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بازی جذاب Disney Bola Soccer

حاصل تلفیق هنر و مهارت والت دیزنی و دنیای اپلیکیشن ها و بازی های همراه چیزی نیست جز یک بازی فوتبال زیبا با انیمیشن های دوست داشتی به نام Disney Bola Soccer که ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد بدون حتی کمی خستگی.

سایت سوت - محمد مهدوی: حاصل تلفیق هنر و مهارت والت دیزنی و دنیای اپلیکیشن ها و بازی های همراه چیزی نیست جز یک بازی فوتبال زیبا با انیمیشن های دوست داشتی به نام Disney Bola Soccer که ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد بدون حتی کمی خستگی.

مشاور و کار راه انداز شما در ابتدای بازی

بازی جذاب Disney Bola Soccer

در ابتدای بازی شما مشاور و راهنمایی را خواهید داشت که به شما خواهد گفت که برای شروع بازی چه کارهایی باید انجام بدهید. این کاراکتر طوری ایجاد شده است که بیشتر نقش منفی او پررنگ به نظر می رسد و گویی مثل همه ی دلالان فوتبال هدفی جز پول برای خود ندارد که از این نظر واقعا شخصیت پردازی آن بسیار خوب از آب درآمده است.

البته شما زمان بسیار زیادی را در بازی با او همراهی نخواهید کرد و تنها کارهای شما به اول بازی خلاصه می شود و شما هرگز دیگر این شخصیت را در بازی نخواهید دید.

انتخاب تیم در ابتدای بازی

یکی از ابتدایی ترین کارهایی که در بازی باید انجام بدهید انتخاب لوگوی تیم به همراه رنگ تیم فوتبال و همچنین اسم تیم فوتبالتان است. و همچنین در ابتدا به شما پول و بطری های انرژی و همچنین شمش های طلا داده می شود که هر کدام کاربرد های مختلفی در بازی دارند. پول همان طور که مشخص است برای خرید های درون بازی است که از طریق بازی کردن و بردن و همچنین تبدیل شمش ها به دست می آید و همچنین بطری های انرژی درواقع شانس های مجدد شما هستند در بازی برابر حریفان برای بازی مجدد که به صورت زمان بندی شده احیا خواهند شد. شمش های طلا هم خریدنی هستند و باید پول واقعی (!) برای آنها خرج کرد که به دلیل تحریم ها این مورد متاسفانه امکان پذیر نیست.

بازی جذاب Disney Bola Soccer

انتخاب اسپانسر تیم

خب بعد از انتخاب لوگو و رنگ و اسم تیم نوبت به انتخاب اسپانسر برای تیم فوتبالتان می رسد که تفاوتشان به وضوح قابل مشاهده است علاوه بر تفاوت گفته شده در صفحه انتخاب اسپانسر تبلیغات خاص هر اسپانسر هم در زمین شما به نمایش در خواهد آمد که به بیشتر واقعی شدن بازی کمک می کند و زمین بازی را از یکنواخت بودن خارج می کند.

بازی جذاب Disney Bola Soccer

منو بازی Disney Bola Soccer

بازی جذاب Disney Bola Soccer

بعد از انجام تمامی فرآیندهای اولیه منو اصلی را خواهید دید منویی که از سه بخش تشکیل شده که همان طور که مشخص است از قسمت سمت راست شما می توانید تیم خود را اداره بکنید و لِول بازیکنان و همچنین ترکیب تیم خود را جابجا کنید. قسمت سمت چپ هم قسمتی است برای بازی های آنلاین که در آن یک نماینده به ازای پولی که از شما می گیرد بازی هایی را برای شما ترتیب می دهد که از طریق آنها می توانید پول و امکانات بیشتری به دست بیاورید. قسمت وسط که همان بخش کاپ بازی است هم شامل تعداد زیادی تورنمنت است که از طریق آن می توانید دست آورد های مختلفی را به دست بیاورید و تیم خود را قوی تر از قبل کنید.

صفحه ترکیب تیم

بازی جذاب Disney Bola Soccer

نکته جالب و قابل توجه در این بازی که شما می توانید در صفحه ترکیب تیم خودتان شاهد آن باشید وجود توانایی های مختلف در بازیکنان شماست که به واقعی تر شدن بازی کمک بیشتری کرده است و همین طور که پیش می روید و بازی های بیشتری را پیروز می شوید تجربه و توانایی های بازیکنان شما هم رشد می کند که در پیروزی های آینده شما موثر خواهد بود.

یکی از نکات جالب در بازی داشتن تیم آمریکای جنوبی آن است که به بازی حال و هوای فوتبال آمریکای جنوبی را داده است از جمله آن ها اسم خود بازی و بازیکنان آن و همچنین گرافیک بازی است که ممکن است به این خاطر باشد که همه مهد فوتبال را آمریکای جنوبی و به خصوص برزیل می دانند.

صفحه تورنمنت های بازی

بازی جذاب Disney Bola Soccer

صفحه انتخاب تورنمنت ها هم همان طور که مشخص است حال و هوای آمریکای جنوبی و برزیلی خود را حفظ کرده و بسیاری از تورنمنت های آن اسم های آمریکای جنوبی ای دارند که به زیبا تر شدن بازی کمک کرده است.

در صفحه انتخاب تورنمنت در ابتدا به جز گزینه اول که تورنمنت آماتور هاست بقیه قفل هستند که با طی کردن یک به یک تورنمنت ها قفل ها باز خواهند شد.

صفحه تورنمنت

بازی جذاب Disney Bola Soccer

صفحه ی خود تورنمنت بر خلاف چیزی که ما تصور می کردیم خبری از چیدمان حذفی و یا جدول تیم ها نبود و مانند بازی های RPG شما باید تعدادی مرحله را عبور می کردید تا به کاپ تورنمنت دست پیدا کنید که این هم در نوع خود خلاقیت جالبی بود.

آموزش بازی فوتبال بولا دیزنی

بازی جذاب Disney Bola Soccer

از نظر گیم پلی هم بازی کردن با بازیکنان هنگامی که توپ به دستشان می رسید بسیار راحت بود حرکت ها و شوت زدن ها و پاس دادن اما در طرف مقابل تیمی که توپ را در دست نداشت گرفتن توپ برایشان کمی دشوار بود به خصوص زمانی که تیم مقابلشان دریبل زن هم باشند که در این صورت گرفتن توپ اصلا کار راحتی نیست که این مورد هم خود می تواند یکی از نکات منفی موجود در گیم پلی بازی باشد.

خوشحالی بعد از گل

بازی جذاب Disney Bola Soccer

یکی از چیزهایی که خیلی توجه ما را به خود جلب کرد خوشحالی های بعد از گل بازیکنان بود که در نوع خود بسیار جالب بود گرچه خوشحالی ها تکراری بودند اما واقعا سرگرم کننده بودند و توجه ما را به سمت خودشان جلب کردند.

همان طور که می بینید بازی بر خلاف حجم کمی که دارد از گرافیک قابل قبول و خوبی برخوردار است به گونه ای که می توان گفت که از خیلی از بازی های فوتبال برتر است. تماشاچیان به خوبی واکنش نشان می دهند و حرکت بازیکنان در نوع خود اصلا غیر طبیعی نیست.

یکی از نکات منفی این بازی که شاید بتوان گفت که در سبک فوتبال هم طبیعی به نظر می رسد نداشتن خط داستانی درست و حسابی است به گونه ای که فقط بازی و گیم پلی آن است که برای شما لذت بخش خواهد بود و اصلا لذتی در داستان کاملا ناقص آن نیست.

بازی فوتبال Disney Bola Soccer کم و کاستی های خاص خود را دارد مانند نداشتن خط داستانی درست و حسابی که با توجه به عرصه فعالیت آن قابل گذشت است و در کل می توان گفت که زیبا و دوست داشتنی است و ارزش وقت گذاشتن را دارد.

این بازی در تمامی سیستم عامل ها یعنی iOS و اندروید و وینفون و همچنین ویندوز ۸.۱ در دسترس می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرزاد

      چه جوری میشه از راه دور و نزدیک شوت محکم زد بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج