۲۷۲۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

از سوی سایت الف:

پیشنهاد به دانشجویان برای بستن تنگه هرمز!

سایت الف نزدیک به احمد توکلی در مقاله ای با عنوان «جنبش دانشجوئی "تنگه هرمز" را ببندد»با اعلام این که دولت و مجلس و ... سرشان به امور دیگر گرم است خواهان بسته شدن تنگه هرمز توسط دانشجویان شد.

خبرگزاری آریا: سایت الف نزدیک به احمد توکلی در مقاله ای با عنوان «جنبش دانشجوئی "تنگه هرمز" را ببندد»با اعلام این که دولت و مجلس و ... سرشان به امور دیگر گرم است خواهان بسته شدن تنگه هرمز توسط دانشجویان شد.

در این مقاله نوشته شده است:در مقابل این اقدام غرب(تحریم ایران)، هر شخص موثر و هر قشرخاص در داخل ایران، یک یا چند وظیفه بر دوش دارد که باید آن را به نحو احسن انجام دهد.

در این مقاله در مورد وظیفه جنبش دانشجویی با نقد طنز آلود رفتار دولت تاکید شده است:اقدام موثری که دشمنان ایران هُرم هیبت آن را به وضوح احساس کنند و تاثیرگذاری آن ضرورتاً از یک بیانیه ساده و یا چند مصاحبه بیشتر باشد.

راه چاره ای که به نظر می رسد آن است که تشکل های دانشجویی بستن تنگه هرمز را از مسئولین با جدیت و هشدار مطالبه کنند.تنگه هرمز در دستان ماست و از دیپلماسی ایرانی! ومکتب ایرانی نیز بخاری برنخواهد خواست.

این مقاله با مقایسه عملکرد جنبش دانشجویی در گذشته و حال نوشت:نسل سابق جنبش دانشجویی ایران، تاسیسات اتمی نطنز را با سپر انسانی خود بست و اینک نوبت نسل فعلی است که برای بستن تنگه هرمز خیز بردارد و آنرا با قاطعیت از مسئولین مطالبه کند.

نویسنده سپس به نقد دولت و مجلس و وزارت خارجه پرداخته و نوشته است:هم اکنون که تمام تنگه هرمز در دست اقتدار ما و نیروهای مسلح کشورمان است اما در داخل کشور، صدای اعتراض تعدادی از نمایندگان مجلسبه کم بودن ۱۰۰ میلیون تومان ها بلند است و وزیر امور خارجه در قبال اعدام ۱۸ ایرانی در عربستان از کارهایی می گوید که شاید به ذهنش نرسیده و دولت نیز مشغول مکتب ایرانی است و ...

این نوشته با شعاری به پایان می رسد که :
تنگه هرمز جنبش دانشجویی را می خواند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج