۲۷۹۵۱۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بارش برف و باران در جنوب و شرق کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی امروز همچنان جوی آرام در استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور حاکم بوده که سبب تداوم پایداری هوا و افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی امروز همچنان جوی آرام در استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور حاکم بوده که سبب تداوم پایداری هوا و افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

احدوظیفه گفت: از ظهر چهارشنبه سامانه بارشی فعالی از جنوب غرب وارد کشور شده و به تدریج تا اواخر وقت استان‌های واقع در جنوب غرب، برخی نقاط جنوب، غرب، مرکز و دامنه‌های زاگرس مرکزی را فرا می‌گیرد و در این مناطق سبب بارش باران و وزش باد خواهد شد و در برخی مناطق جنوبی با رعد و برق همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: این سامانه در روز پنج‌شنبه علاوه بر نواحی ذکر شده در برخی از مناطق شرق و جنوب شرق سبب بارش برف و باران و همچنین از اوایل شب و طی روز پنجشنبه با نفوذ جریانات شمالی، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی دریای خزر رخ خواهد داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: روز جمعه با حرکت این سامانه بارشی به سوی شرق شاهد ابرناکی و بارش برف و باران در مناطق جنوبی، شرقی و جنوب شرقی خواهیم بود.

وظیفه ادامه داد: شدت بارش از اوایل شب چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در شرق خوزستان، غرب فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و جنوب اصفهان و در روز جمعه در استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و غرب هرمزگان و غرب کرمان وجود خواهد داشت و سامانه فوق تا روز یکشنبه در نیمه جنوبی کشور فعال خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: لازم به ذکر است تداوم پایداری جو در نیمه شمالی کشور تا اوایل هفته آینده است که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.

وظیفه افزود: هر چند که روز چهارشنبه چگالی آلاینده‌ها در تهران، کرج، اراک و اصفهان به بیشینه خود می‌رسد انتظار می‌رود روز پنجشنبه از شدت آن کاسته شود.

احد وظیفه در خصوص وضعیت هوای استان تهران در روز چهارشنبه ۲ دی ۹۴، گفت: تهران در روز چهارشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط غبارآلود و در اواخر وقت با افزایش ابر روبرو شد. بیشینه و کمینه دمای هوا نیز در این روز ۹ و ۳ درجه سانتیگراد است.

وی ادامه داد: تهران در روز پنجشنبه سوم دی ماه نیز ابری همراه با غبار محلی و بارش پراکنده و در اواخر وقت با کاهش ابر روبرو خواهد بود و همچنین در روز جمعه نیز شاهد کمی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای نقاط غبار محلی در استان تهران هستیم. بیشینه و کمینه دمای هوای تهران نیز در این دو روز ۷ و ۱ ، ۹ و صفر درجه سانتیگراد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج