۲۸۴۶۲۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

ویژگی عجیب خودرو جدید فولکس +عکس

فولکس واگن درنمایشگاه CES ۲۰۱۶ از نسل جدید سیستم‌های اطلاعاتی وچندرسانه‌ای برای خودرو‌های خود پرده برداشت.

zoomit.ir - محمد حسین جعفری: فولکس واگن در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ از نمونه‌ی مفهومی گلف الکتریکی رونمایی کرد. این خودرو بهینه‌سازی‌های زیادی اعم از پشتیبانی از ژست‌های حرکتی را به خود دیده است.

ویژگی عجیب خودرو جدید فولکس +عکس

فولکس واگن درنمایشگاه CES ۲۰۱۶ از نسل جدید سیستم‌های اطلاعاتی وچندرسانه‌ای برای خودرو‌های خود پرده برداشت. این تکنولوژی در نمونه‌ی مفهومی نسل جدید گلف اکتریکی با نام e-Golf Touch‌ به نمایش در‌آمد. انتخاب نام Touch از این جهت است که برای کنترل و اعمال تنظیمات در داخل خودرو نیاز ی به لمس نخواهید داشت!

ویژگی عجیب خودرو جدید فولکس +عکس

e-Golf Touch‌ از سیستم پیشرفته‌ی تشخیص ژست‌های حرکتی در کنار ابزار اطلاعاتی ماژولار بهره می‌برد. نمایشگر ۹.۲ اینچی نیز وظیفه‌ی بازخورد نمایشی را برعهده دارد. جدید‌ترین تکنولوژی تشخیص صدای فولکس واگن به همراه بهبود‌های فراوان در زمینه‌ی تشخیص اصوات و فرمان‌های بیشتر، نیز در گلف الکتریکی به کار رفته است.

ویژگی عجیب خودرو جدید فولکس +عکس

لازم به ذکر است که سیستم چندرسانه‌ای و اطلاعاتی گلف الکتریکی از اندروید اتو و کارپلی نیز پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین طبق ادعای فولکس واگن، به زودی امکان انتقال تنظیمات و اپلیکیشن‌های بین خودروهای این برند میسر خواهد شد.

ویژگی عجیب خودرو جدید فولکس +عکس

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی e-Golf Touch امکان شارژ بی‌سیم گجت‌های مجهز به این تکنولوژی در بخش زیرین سیستم چندرسانه‌ای و محل استراحتگاه دست سرنشینان عقب، است. تکنولوژی تقویت صدای سرنشینان نیز در این خودرو به کار رفته است تا افراد داخل خودرو بتوانند به راحتی و در هرشرایطی به گفتگو با یکدیگر بپردازند. میکروفون‌های تعبیه شده در تقاطع با اسپیکر های عقب به پخش واضح‌تر صدای یکی از سرنشینان برای باقی آن‌ها، کمک شایانی می‌کند.

ویژگی عجیب خودرو جدید فولکس +عکس

پیش‌تر در سال گذشته فولکس واگن به نمایش قابلیت‌های اصلی گلف الکتریکی پرداخته بود. قابلیت پارک و خروج از پارک خودکار این خودرو معابر عمومی در کنار تکنولوژی جدید شناسایی محیط پارکینگ منزل برای انجام عملیات خودکار پارک در این شرایط، از جمله نقاط قوت این خودرو در برابر رقبای خود است.

ویژگی عجیب خودرو جدید فولکس +عکس

هم‌چنین گلف الکتریکی حین عملیات شارژ، هر لحظه اقدام به ارسال وضعیت شارژ به گوشی هوشمند مالک می‌کند. در نهایت می‌توان به قابلیت کاربردی پیشنهاد ایستگاه‌های شارژ و ارایه اطلاعات کاربردی در خصوص امکانات هر ایستگاه، اشاره کرد.

ویژگی عجیب خودرو جدید فولکس +عکس

مدل مفهومی e-Golf Touch تا حدود زیادی به شرایط تولید انبوه نزدیک شده است و طبق اعلام فولکس واگن ، این خودرو در سال ۲۰۱۷ با نام مدل ۲۰۱۸ وارد نمایشگاه‌های خودرو خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج