۳۳۲۸۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

احتمال عرضه جهانی گلکسی A۹ Pro

سر و کله گلکسی A۹ Pro دوباره در وبسایت Zauba پیدا شده. این بار البته با کد جدید SM-A۹۱۰F. برخی از کارشناسان حدس زده‌اند F در پایان کد این گوشی اشاره به امکان عرضه این مدل در بازارهای اروپایی دارد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: در ماه‌های گذشته اخبار زیادی درباره سامسونگ گلکسی A۹ Pro، جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند سری A شرکت سامسونگ منتشر شده است. این گوشی بلاخره اواسط فروردین معرفی شد و در حال حاضر صرفا در چین می‌توان آن را خریداری کرد. اما ظاهرا اخبار جدیدی منتشر شده که خبر از احتمال عرضه این گوشی در اروپا می‌دهد.

احتمال عرضه جهانی گلکسی A9 Pro

اواسط بهمن ماه بود که اطلاعاتی از گلکسی A۹ Pro در سایت Zauba که در حوزه تجارت و کسب و کار اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد منتشر شد. این سایت به شکل ویژه از واردات و صادرات کشور هند هم خبر می‌دهد و بر اساس اطلاعات این سایت مشخص شد که این گوشی از هند سر درآورده (احتمالا برای انجام برخی آزمایش‌ها) و با کد SM-A۹۱۰۰ هم نام‌گذاری شده است.

حال سر و کله گلکسی A۹ Pro دوباره در وبسایت Zauba پیدا شده. این بار البته با کد جدید SM-A۹۱۰F. برخی از کارشناسان حدس زده‌اند F در پایان کد این گوشی اشاره به امکان عرضه این مدل در بازارهای اروپایی دارد. حضور ۵ دستگاه از این گوشی در هند هم به دلیل آزمایش‌های این گوشی در بخش تحقیق و توسعه شرکت سامسونگ در هند بوده است.

ماجرای احتمال عرضه این گوشی در کشورهای دیگری به جز چین از آنجا جدی‌تر شده که یک خرده‌فروشی در لهستان هم شروع به پذیرش سفارش‌های خرید این مدل کرده. سامسونگ گلکسی A۹ Pro مدل ارتقا یافته گلکسی A۹ است که با ۴ گیگابایت RAM، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، باتری قدرتمند ۵ هزار میلی آمپرساعتی و اندروید مارشمالو ۶.۰.۱ عرضه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج