adexo3
۳۷۳۵۰۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کشف ۳۰کیلو تریاک از یک باند خانوادگی

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک از یک باند خانوادگی و انهدام باند سارقان کیف قاپ با ۵۴ فقره سرقت در کرمانشاه از جمله اخبار انتظامی امروز استان است.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک از یک باند خانوادگی در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ قباد خنجری اظهار داشت: در پی کسب یک مورد خبر مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم به صورت گسترده در زمینه تهیه مواد مخدر از استان های تهران و کرج و توزیع در کرمانشاه فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت ویژه و پس از هماهنگی با مقام قضائی، اکیپی از ماموران اداره عملیات ویژه به محور کرمانشاه- بیستون اعزام شد و به صورت نامحسوس محور را تحت کنترل قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با مشاهده خودروی موردنظر که از قبل شناسایی شده بود، دستور ایست صادر شد اما راننده سرعت خود را افزایش داد و با وجود همراه داشتن همسر و فرزندش، وارد لاین مقابل شد و اقدام به فرار کرد.

سرهنگ خنجری گفت: با تدابیر اندیشیده شده خودروی حامل موادمخدر متوقف و طی بازرسی از آن ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

انهدام باند سارقان کیف قاپ و کشف ۵۴ فقره سرقت در کرمانشاه

همچنین رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۵۴ مورد قاپ زنی و دستگیری باند چهار نفره سارقان در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا امیری، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع جندین پرونده سرقت تلفن همراه در سطح شهر کرمانشاه، روند تحقیقات در راستای نحوه سرقت ها از اشخاص شاکی آغاز شد که در این راستا مال باختگان، سرقت توسط دو نفر موتور سوار که پلاک آن مخدوش بوده را عنوان کردند.

وی افزود: تیم تحقیقات تخصصی در راستای دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها طی اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی نهایتا یکی از عاملان این سرقت ها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و پس از شناسایی منزل و مخفیگاه متهم، طی یک عملیات منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در انجام تحقیقات فنی و علمی، متهم به ارتکاب سرقت های قاپ زنی با همدستی سه نفر دیگر به هویت های معلوم اعتراف کرد.

سرهنگ امیری ادامه داد: با استعلام از سوابق کیفری همدستان متهم مشخص شد که این سه نفر به اتهام دیگری در زندان هستند که طی هماهنگی های لازم، متهمان از زندان به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازجویی های فنی به ارتکاب ۵۴ فقره قاپ زنی در سطح شهرستان کرمانشاه اعتراف کردند.

وی از شناسایی مال باختگان خبر داد و گفت: متهمان پس از انجام تحقیقات به همراه پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      اگه برای نیاز معتادان کشور ازاد بشه دیگه این همه قاچاق و تعقیب و گریز نیست. در ضمن این همه تریاک سمی با سرب و اشغال نمیرسه دست مردم. کمی به فکر جان مردم باشید. هی امار غلط ندید. اخه کی باور میکنه ایران فقط یک میلیون معتاد داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج