۳۷۵۷۲۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

شریک تجاری جدید مایکروسافت

گویا نقشه‌ی مایکروسافت برای حضور در دنیای اندروید جدی‌تر از این حرف‌هاست. این شرکت حالا راه خودش را به گوشی‌های لنوو و موتورولا هم باز کرده است.

وب سایت برسام: گویا نقشه‌ی مایکروسافت برای حضور در دنیای اندروید جدی‌تر از این حرف‌هاست. این شرکت حالا راه خودش را به گوشی‌های لنوو و موتورولا هم باز کرده است.


شریک تجاری جدید مایکروسافت

شرکت مایکروسافت به تازگی خبر از همکاری تجاری با شرکت چینی لنوو داده است. شرکت لنوو، در کنار هواوی و شیائومی، از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی در چین محسوب می‌شود که علاوه بر بازار این کشور، راه خود را به بسیاری از نقاط دیگر جهان هم باز کرده و در کشور ما هم، خصوصا به دلیل تولید تبلت‌های ارزان‌قیمت، مشتریان مختص به خود را دارد.

بر اساس این قرارداد، شرکت مایکروسافت اجازه‌ی بهره‌برداری از بعضی از پتنت‌های نرم‌افزاری خود را به این شرکت واگذار کرده تا در مقابل، لنوو هم نرم‌افزارهای مایکروسافت را به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های اندرویدی خود نصب کند. هم‌چنین لنوو و موتورولا می‌توانند از برخی از ایده‌های ثبت‌شده‌ی مایکروسافت در تولید محصولات خود بهره ببرند.

بر اساس اطلاعاتی که مایکروسافت منتشر کرده است، نرم‌افزارهای Office، OneDrive و Skype به صورت پیش‌فرض روی بعضی از مدل‌های گوشی‌های اندرویدی لنوو نصب خواهند شد. در این اطلاعات به طور مشخص ذکر نشده کدام مدل‌ها مشمول این توافق خواهند بود اما به گفته‌ی یکی از مدیران اجرایی این شرکت، نرم‌افزارهای مایکروسافت روی گوشی‌های «ممتاز» لنوو فعال خواهند شد.

به این ترتیب، لنوو جدیدترین شرکت تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که نرم‌افزارهای مایکروسافت را به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های خود نصب می‌کند و با این کار، به درآمدزایی این غول ردموندی کمک می‌کند. ردموندی‌ها ظاهرا پول درآوردن از کسب و کار دیگران حسابی به دهان‌شان مزه کرده و حالا به دنبال حداکثر کردن درآمدشان از رشد اندرویدی‌ها هستند.
پیش از این مایکروسافت با عقد قراردادهای مختلفی با تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی و تجهیزات سخت‌افزاری مربوط به گوشی‌ها، سهم خود را در بازار اندرویدی‌ها گسترش داده بود که شاید قرارداد این شرکت با Compal -که عملا ۵۵ درصد صنعت ODM در اندرویدی‌ها را در اختیار مایکروسافت قرار می‌داد- بزرگ‌ترین این قراردادها بوده باشد. هم‌چنین این شرکت‌ قراردادهایی مشابه با قرارداد جدیدش با شرکت لنوو را، با HTC، سامسونگ و شرکت‌های کوچک و بزرگ دیگری در سراسر جهان منعقد کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج