۳۷۶۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

صحبت های بنیامین روی آنتن زنده رادیو جوان

بنیامین بهادری و سهراب پاکزاد چهارشنبه شب با حضور در برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» با اجرای سید علی ضیاء اطلاعاتی از بایکوت خبری آهنگ های «موج محرم» و «قلب محرم» توسط تلویزیون و برخی سایت ها گله کردند.

صحبت های بنیامین روی آنتن زنده رادیو جوان

تماشا: بنیامین بهادری و سهراب پاکزاد چهارشنبه شب با حضور در برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» با اجرای سید علی ضیاء اطلاعاتی از بایکوت خبری آهنگ های «موج محرم» و «قلب محرم» توسط تلویزیون و برخی سایت ها گله کردند.

بنیامین در ابتدای این برنامه در پاسخ به پرسش سید علی ضیاء مبنی بر اینکه چه تفاوتی بین وحید بهادری و بنیامین بهادری وجود دارد، گفت: «هر جا که باید کارت شناسایی نشان دهم، وحید بهادری همراه من است. به نظر من بنیامین و وحید تفاوت چندانی با هم ندارند. مثلا در دانشگاه همه من را با نام وحید می شناختند اما در فضای حرفه ای من را با نام بنیامین می شناسند. من هر دو اسم را دوست دارم و برایم تفاوتی ندارد با کدام اسم صدایم کنند.»

او درباره دوران دانشجویی خود هم توضیح داد: «یکی - دو ترم ابتدایی را به صورت منظم سر کلاس ها حضور داشتم اما در ادامه تقریبا در دانشگاه حضور نداشتم و خیلی کم پیش می آمد که سر کلاس ها حاضر باشم. به نظر من اگر قرار باشد انسان نکته ای را بیاموزد، چه در دانشگاه و چه در بیرون از دانشگاه یاد می گیرد.»

صحبت های بنیامین روی آنتن زنده رادیو جوان

بنیامین با بیان اینکه آرزویم است در شهرهای مختلف کشور کنسرت داشته باشم به علی ضیاء گفت: «قبل از محرم کنسرتی در شهر بندرعباس داشتم که اولین کنسرت خارج از تهران و کیش من محسوب می شد. این آرزوی من است که بتوانم یک تور کامل کنسرت در شهرهای کشورم داشته باشم. شیرینی و طراوت اجرای بندرعباس باعث شد به فکر عملی کردن آرزویم بیفتم.»

این خواننده تصریح کرد: «به دنبال این هستیم که یک اتوبوس از تهران راه بیندازیم و شهر به شهر (شهرهایی که شرایط برگزاری کنسرت را دارند) بگردیم و دوستانمان را از نزدیک ببینیم. مسئولان تصمیم گیری که در مورد مسائل فرهنگی شهرها تصمیم گیری می کنند، گاهی برگزاری کنسرت موسیقی را مناسب نمی بینند، از این طریق از تصمیم گیران برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف می خواهم که یک بار به ما اعتماد کنند تا ما هم جواب اعتماد آنها را بدهیم.»

سهراب پاکزاد هم در بخشی از برنامه درباره آهنگ های «موج محرم» و «قلب محرم» گفت: «این دو آهنگ محرم امسال را برای ما متفاوت تر از همیشه کرد. در این کار منفعت مالی برای هیچ کس وجود نداشت و همه با دل و جان کار کردند تا یک کار قابل قبول در رثای محرم سید الشهدا (ع) تولید کنیم. این اولین باری بود که دو خواننده پاپ به یک مسئله ارزشی به صورت مستقیم اشاره می کردند.»

بنیامین هم با بیان اینکه این دو آهنگ به نوعی بایکوت خبری شده بود، تصریح کرد: «البته ما نسبت به این موضوع گلایه ای نداریم و فقط می خواهیم این موضوع در محرم ۹۱ ثبت شود! برخورد تلویزیون ایران که تلویزیون همه مردم ایران است و سایت های خبری مشخص است و ثبت خواهد شد.»

پاکزاد نیز با بیان اینکه ما وقتی این آهنگ ها را می ساختیم، به بازخوردهای رسانه ای آن فکر نمی کردیم، گفت: «نکته جالبی که وجود داشت و مردم مدام از ما می پرسیدند این بود که چرا تلویزیون به این اثر توجه نکرد، یا مثلا چرا فلان سایت خبری این آهنگ را بعد از نیم ساعت از روی سایت حذف کرد؟!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج