۴۲۹۰۳۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اولین نمایش عمومی «سکوت» در واتیکان

فیلم «سکوت» جدیدترین ساخته «مارتین اسکورسیزی»، اولین نمایش عمومی خود را در وایتکان مرکز کلیسای کاتولیک جهان تجربه می‌کند.

خبرگزاری مهر: فیلم «سکوت» جدیدترین ساخته «مارتین اسکورسیزی»، اولین نمایش عمومی خود را در وایتکان مرکز کلیسای کاتولیک جهان تجربه می‌کند.
اولین نمایش عمومی «سکوت» در واتیکان

به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم که درباره سرنوشت یک مُبلغ آئین مسیحیت در قرن هفدهم میلادی ژاپن است در اولین نمایش عمومی خود در واتیکان در حضور صدها نفر از «یسوعیان» و مهمانان دعوت شده به روی پرده خواهد رفت.

«اسکورسیزی» برای این نمایش عمومی به واتیکان خواهد رفت اما هنوز مشخص نیست که آیا «پاپ فرانسیس» در این مراسم شرکت می‌کند یا خیر؟! اما احتمال ملاقات «اسکورسیزی» با پاپ طی یک ملاقات از پیش تعیین شده و یا طی ملاقات هفتگی پاپ با مردم وجود دارد.

کمپانی فیلم «پارامونت» تاریخ ۲۳ سپتامبر را برای اکران محدود فیلم «سکوت» اعلام کرده و این فیلم اکران عمومی و گسترده خود را از ماه ژانویه ۲۰۱۷ در آمریکا آغاز می‌کند و به‌تدریج در اروپا و سایر نقاط جهان نیز اکران می‌شود.

فیلم «سکوت» براساس رمان برنده جایزه نوشته «شوساکو اندو»، نویسنده ژاپنی در سال ۱۹۶۶ است که پیش از این دوبار در سال‌های ۱۹۷۱ به کارگردانی «ماساهیرو سینودا» و در سال ۱۹۹۶ به کارگردانی «ژائو ماریو گریلو» به سینما آمده بود.

داستان این فیلم براساس رویدادی واقعی و درباره یک مُبلغ آیین مسیحیت در قرن هفدهم با بازی «لیام نیسون» است که به ژاپن سفر می‌کند و در آنجا مجبور می‌شود دین مسیحیت را تکذیب کند و از آن روی برگرداند. دو کشیش جوان‌تر با بازی «آدام درایور» و «آندرو گارفیلد» که برای نجات این مبلغ راهی ژاپن می‌شوند نیز به سرنوشتی مشابه دچار می‌شوند.

گفته می‌شود این فیلم که از آن به‌عنوان چالش‌برانگیزترین فیلم «اسکورسیزی» یاد می‌شود، برای نزدیک به سه دهه، پروژه سینمایی مورد علاقه اسکورسیزی بوده که در نهایت امسال به سینما می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج