۴۳۴۳۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: بورنموث می تواند دردسرساز باشد

سرمربی تیم فوتبال لیورپول ابراز امیدواری کرد دو بازیکن کلیدی تیمش برای دیدار یکشنبه برابر بورنموث آماده بازی باشند.

وبسایت نود: تیم فوتبال لیورپول که در حال حاضر در رقابت فشرده صدر جدول در جایگاه دوم قرار دارد، در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف بورنموث برود. یورگن کلوپ در حالی بازیکنانش را آماده این دیدار می کند که هنوز برای استفاده از آدام لالانا و فرمینو به تصمیم نهایی نرسیده و ابراز امیدواری کرد بتواند از این دو مهره ارزشمند در ترکیب تیمش استفاده کند. این مربی آلمانی در نشست خبری پیش از بازی به خبرنگاران گفت:

احتمال دارد تغییرات جزئی در ترکیب تیم داشته باشیم. از اینکه آدام لالانا به تمرینات تیم بازگشته بسیار خوشحالم. شرایط جسمانی او خوب به نظر می رسد اما باید بررسی شود که بدن او نسبت به تمرینات چه واکنشی خواهد داشت.

کلوپ همچنین در مورد دیگر بازیکن خود گفت:

او درد بسیار زیادی داشت اما الان حال او خوب است. او هم روز پنج شنبه به تمرینات بازگشته و باید شرایط او بررسی شود تا ببینیم می تواند در این بازی حضور داشته باشد یا نه.
آدام لالانا ماه گذشته در زمان حضور در تیم ملی انگلیس، از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شد و به همین علت در سه بازی قبلی لیورپول هم غایب بود. اما فرمینو پنج شبنه شب در دیدار برابر لیدز یونایتد در جام اتحادیه انگلیس برخورد شدیدی با بازیکن حریف داشت و به خاطر درد شدید زمین را ترک کرد.

اما لیورپول آخرین بار در ماه آگوست برابر برنلی شکست خورد و پس از آن توانست ۱۵ بازی بدون شکست را پشت سر بگذارد و خود را تا رده دوم جدول بالا بکشد. قرمزپوشان مرسی ساید سه دیدار بعدی خود را باید برابر تیم هایی بورنموث، وستهام و میدلزبورو بازی کنند که هر سه تیم در نیمه پائین جدول جای گرفته اند. کلوپ در مورد اینکه بازی با این سه تیم اصلاً آسان نخواهد بود، افزود:

شما نباید چنین تصوری در مورد بورنموث، وستهام و میدلزبورو داشته باشید. شک نکنید که بورنموث به خوبی بازی می کند و هفته گذشته در دیدار با آرسنال بسیار بدشانس بودند (در این دیدار آرسنال ۳ بر یک پیروز شد). تیم وستهام هم از کیفیت های بالایی برخوردار است. اما در مورد میدلزبورو مسئله فرق می کند. همه تیم هایی که تا کنون در خانه این تیم بازی کرده، مشکلات خاص خودشان را داشته اند. فکر کنم بازی با میدلزبورو در خانه این تیم برای ما دردسر ساز باشد.

کلوپ با اشاره به اینکه فعلا همه تمرکزش را روی بازی بورنموث گذاشته، ادامه داد:

اما مسئله اینست که در حال حاضر فقط باید به فکر بازی با بورنموث باشم؛ آنها بازی های بسیار خوبی ارائه می کنند و به لحاظ فوتبالی، حریف خوبی خواهند بود. عملکرد ادی هوو در این تیم فوق العاده بوده است. آنها هم مثل ما برای پیروز شدن تحت فشار هستند. آنها از دشواری های بازی در لیگ برتر به خوبی آگاهند. بازیکنان بورنموث آنقدر اعتماد به نفس دارند که بتوانند در این بازی ما را به زحمت بیندازند. از طرف دیگر، ما هم باید راه حال مقابله با این برنامه های آنها را پیدا کنیم که از روز سه شنبه تمرینات ما بر روی همین مسئله متمرکز بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج